Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Check engine tryb awaryjny

VII Check engine tryb awaryjny Check Check engine Tryb awaryjny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:33, 29.06.2018

A to myslalem, ze te sie zaliczaja, u mnie torque pro jezeli zlapie blad (a lapie tylko bledy silnika) to wywala co moze, dedukowalem, ze powinien podac tresc skoro numerki sa. ABS/SRS sa totalnie niediagnozowalne na elmie.


  • 0

#17 krys hania 92

krys hania 92
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 17.07.2018

Witam kolegów mam podobny problem bo już kilkukrotnie wyskoczył mi błąd 67 w mojej Hani po odpięciu aku. na jakiś czas był spokój ale ostatnio przy staniu w korku wyskoczył ponownie i jak jechałem w trasie to jak by brakowało mocy, szukałem owego błedu na forum ale jakoś tego błedu brak na forum może mnie ktoś oświecić o co tu biega z tym błędem


  • 0

#18 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:16, 17.07.2018

czym odczytywałeś te błędy?? 

Świeci się check engine czy coś od ABSu ?


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#19 krys hania 92

krys hania 92
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 17.07.2018

czym odczytywałeś te błędy?? 

Świeci się check engine czy coś od ABSu ?

witaj odczytywanie błędów na spinacz 6 długich ,7-szybkich


witaj odczytywanie błędów na spinacz 6 długich ,7-szybkich

świecił się check engine


  • 0

#20 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:20, 18.07.2018

https://www.google.d...chrome&ie=UTF-8

 

Może coś pomoże.

Honda ESM nie znalazłem błędu 67.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#21 krys hania 92

krys hania 92
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 18.07.2018

https://www.google.d...chrome&ie=UTF-8

 

Może coś pomoże.

Honda ESM nie znalazłem błędu 67.

Przed sprawdzeniem katalitycznej 
Converter DTC 
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje 
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej 
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole: 
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz 
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę 
pojazdem. 
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2. 
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd, 
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z 
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez 
katalizator temperatury roboczej 
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej 
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym. 
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC. 
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje 
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3. 
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu 
katalizatora za pomocą termometru 
z odczytem do 500 ° F. 
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F 
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny. 
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa 
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.


Przed sprawdzeniem katalitycznej 
Converter DTC 
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje 
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej 
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole: 
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz 
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę 
pojazdem. 
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2. 
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd, 
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z 
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez 
katalizator temperatury roboczej 
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej 
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym. 
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC. 
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje 
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3. 
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu 
katalizatora za pomocą termometru 
z odczytem do 500 ° F. 
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F 
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny. 
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa 
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.

i to jest ten problem tak mi się wydaje


Przed sprawdzeniem katalitycznej 
Converter DTC 
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje 
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej 
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole: 
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz 
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę 
pojazdem. 
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2. 
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd, 
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z 
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez 
katalizator temperatury roboczej 
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej 
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym. 
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC. 
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje 
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3. 
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu 
katalizatora za pomocą termometru 
z odczytem do 500 ° F. 
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F 
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny. 
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa 
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.


i to jest ten problem tak mi się wydaje

może komuś to pomoże i dzięki za pomoc muszę gdzieś podjechać i sprawdzić szczelność układu wydechowego


  • 0

#22 fwerw

fwerw
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:fsjfh
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:202
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 03.06.2019

też mam błąd 173 i sprawdziłem świece żarowe, wszystkie maja oporność 1 ohm. Lampka check engine sie swieci cały czas


  • 0

#23 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:22, 06.06.2019

Odczytaj błędy spinaczem. Znajdziesz wszystko na forum. Łącznie z prawidłową wartością odporności świec.

http://www.accordklu...ch-p1384/page-2
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Check engine tryb awaryjny, Check, Check engine, Tryb awaryjny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq