A to myslalem, ze te sie zaliczaja, u mnie torque pro jezeli zlapie blad (a lapie tylko bledy silnika) to wywala co moze, dedukowalem, ze powinien podac tresc skoro numerki sa. ABS/SRS sa totalnie niediagnozowalne na elmie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine tryb awaryjny
#16
Napisano 20:33, 29.06.2018
#17
Napisano 10:12, 17.07.2018
Witam kolegów mam podobny problem bo już kilkukrotnie wyskoczył mi błąd 67 w mojej Hani po odpięciu aku. na jakiś czas był spokój ale ostatnio przy staniu w korku wyskoczył ponownie i jak jechałem w trasie to jak by brakowało mocy, szukałem owego błedu na forum ale jakoś tego błedu brak na forum może mnie ktoś oświecić o co tu biega z tym błędem
#18
Napisano 17:16, 17.07.2018
czym odczytywałeś te błędy??
Świeci się check engine czy coś od ABSu ?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#19
Napisano 20:58, 17.07.2018
czym odczytywałeś te błędy??
Świeci się check engine czy coś od ABSu ?
witaj odczytywanie błędów na spinacz 6 długich ,7-szybkich
witaj odczytywanie błędów na spinacz 6 długich ,7-szybkich
świecił się check engine
#20
Napisano 13:20, 18.07.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#21
Napisano 20:57, 18.07.2018
Przed sprawdzeniem katalitycznej
Converter DTC
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole:
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę
pojazdem.
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2.
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd,
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez
katalizator temperatury roboczej
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym.
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC.
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3.
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu
katalizatora za pomocą termometru
z odczytem do 500 ° F.
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny.
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.
Przed sprawdzeniem katalitycznej
Converter DTC
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole:
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę
pojazdem.
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2.
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd,
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez
katalizator temperatury roboczej
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym.
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC.
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3.
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu
katalizatora za pomocą termometru
z odczytem do 500 ° F.
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny.
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.
i to jest ten problem tak mi się wydaje
Przed sprawdzeniem katalitycznej
Converter DTC
przed rozwiązywania pojazd OBD II, który przechowuje
DTC P0420 (67) (sprawność układu katalitycznego poniżej
progu), należy uruchomić te szybkie kontrole:
1. Sprawdzić nieszczelności w układzie wydechowym. Jeśli znajdziesz
, napraw, wyczyść kod DTC i sprawdź jazdę
pojazdem.
• Jeśli kod DTC wróci, przejdź do kroku 2.
2. Podłącz tester PGM i testuj pojazd,
podczas gdy asystent monitoruje sygnał napięciowy z
dodatkowego czujnika tlenu (HO2S S2). Po osiągnięciu przez
katalizator temperatury roboczej
napięcie HO2S S2 powinno utrzymywać się na poziomie od 0,5 do 0,8 V przy stałej
prędkości przelotowej. Podczas zwalniania napięcie
powinien być stały przy napięciu 0,1 V lub mniejszym.
• Jeśli odczyty napięcia są prawidłowe, usuń kod DTC.
• Przy prędkości przelotowej, jeśli napięcie waha się lub pozostaje
poniżej 5 V, przejdź do kroku 3.
3. Zmierz zewnętrzne temperatury wlotu i wylotu
katalizatora za pomocą termometru
z odczytem do 500 ° F.
• Jeżeli temperatura na wylocie jest wyższa niż 100 ° F
od temperatury na wlocie, konwerter jest sprawny.
• Jeśli temperatura na wylocie jest niższa niż 100 ° F wyższa
niż temperatura na wlocie, wymień konwerter.i to jest ten problem tak mi się wydaje
może komuś to pomoże i dzięki za pomoc muszę gdzieś podjechać i sprawdzić szczelność układu wydechowego
#22
Napisano 13:35, 03.06.2019
też mam błąd 173 i sprawdziłem świece żarowe, wszystkie maja oporność 1 ohm. Lampka check engine sie swieci cały czas
#23
Napisano 19:22, 06.06.2019
http://www.accordklu...ch-p1384/page-2
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Check engine tryb awaryjny, Check, Check engine, Tryb awaryjny
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych