XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine tryb awaryjny
#1
Napisano 15:03, 22.06.2018
Honda accord 2.2 ictdi 2003 7generacja diesel.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak to zdiagnozować bez podłączania do komputera bo w moim przypadku to kawal drogi do diagnosty.
#2
Napisano 15:07, 22.06.2018
Zwarcie 4 i 9 pinu w obd II (zwierasz, przekrecasz kluczyk na zaplon, bez uruchamiania silnika i bedzie migac kody, szybkie jednosci, dlugie dziesiatki (albo odwrotnie:P), wystepuja jeszcze dziwne kombinacje w manualu) - niech ktos tylko potwierdzi, ze w dieslu tez myka. Poszukasz na forum to znajdziesz pelny opis, nie mam pod reka bezposredniego linku. Dioda zacznie ci migac, albo popytaj znajomych, wystarczy wtyka za 30zl wifi i telefon z torque i bedzie wygodniej sprwadzac check. Nie sprwadzisz tak absu i poduszek (ale to juz idzie po zworce)
Użytkownik pepedombo edytował ten post 15:20, 22.06.2018
#3
Napisano 15:32, 22.06.2018
#4
Napisano 20:50, 22.06.2018
8 dlugich mignięc check engine później długa przerwa wiec wnioskuję ze błąd 80.
Po przerwie 17 dlugich 3 krótkie wiec wnioskuję błąd 173. Później sie zapetlilo czyli znowu 8 potem 17 i 3 itd.
Podsumowując wynik
80
173
Takie błędy.
#5
Napisano 21:41, 22.06.2018
80 chyba egr.
EGR zaślepiałem specjalna zaślepka z allegro z wywierconą dziurka na mm wg. tego co sprzedawca zalecał twierdząc ze ma ta u siebie i jest git a 173 nie mam pojęcia co to za błąd
#6
Napisano 16:21, 23.06.2018
P0173 byloby rownoznaczne z tym 173? Pod tym P0173 ogolnikowo jest jakis fuel trim, wiec moze wpierw pozbyc sie 80tki
Użytkownik pepedombo edytował ten post 16:22, 23.06.2018
#7
Napisano 21:09, 23.06.2018
Hej
Z tego co na szybko znalazłem to błąd 173 może oznaczać problemy ze świecami żarowymi (być może spowodowane jest to problemami z akumulatorem).
Kod 'migowy' 173 nie jest równoważny z P0173...
Pozdrawiam
Tomek
#8
Napisano 17:54, 24.06.2018
Błąd świec to p1384.
http://www.accordklu...p1384/?p=766909
Jeżeli kolega prawidłowo nie odczyta błędu to można zgadywać i zgadywać.
Proponuję najlepiej nakręcić film telefonem i umieścić na YT.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#9
Napisano 20:14, 24.06.2018
Dokładnie tak jak napisałeś... nie jestem pewny na 100%, ale wydale mi się, że to jest grupa błędów odpowiadająca temu kodowi błyskowemu (sprawdzałem na szybko w ESM)...
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
#10
Napisano 18:09, 27.06.2018
Po podpięciu program pokazal takie błędy :
P1401
P1384
#11
Napisano 19:03, 27.06.2018
DTC: P1401 Niedostateczny przepływ EGR.
DTC: P1384 uszkodzona któraś ze świec żarowych/ uszkodzony przekaźnik świec
Egr pewnie zawalony "syfem" lub jakaś nieszczelność.
http://www.accordklu...-egr-22-i-ctdi/
P1384 napisałem powyżej w temacie który wkleiłem, miernik w rękę i będzie wszystko jasne, chyba że wypięło się zasilanie ze świecy, w co bardzo wątpię. Jeśli wszystkie świece będą miały koło 01,5 to wtedy przekaźnika świec 0281003030.
Nr świecy oem: 12291-RBD-E01
Zamiennik Beru: GN073
Uprzedzając następne pytania, proponuję beru świecę, unikać najtańszych za kilka PLN, świece wymieniać na rozgrzanym silniku.
Użytkownik ślepak edytował ten post 20:08, 27.06.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#12
Napisano 22:32, 27.06.2018
Odnośnie egru mam zaślepkę z allegro i jedna dziurkę na 4mm przewierciłem żeby nie było błędu wg tego co mi doradził sprzedawca z allegro
a świece być może do wymiany bo akumulator nowy a mechanik mówił ze no troszkę słabo kręci przy odpalaniu. Ze świecami do mechanika dawać czy samemu da rade wymienić ?
#13
Napisano 07:41, 28.06.2018
Kolego wszystko podałem Ci jak na dłoni powyżej, a dalej zadajesz takie pytania??
Ze świecami sam sobie poradzisz z miernikiem/multimetrem w 15 minut,łącznie ze zdjęciem górnej osłony z silnika.
A sprzedawcy z allegro napisz że jest D.... każdy sprzedawca powie tyle żeby coś sprzedać.
Także zamiast wyczyścić EGR wsadziłeś jakieś blaszki, a potem się dziwisz że to nie działa? To nie diesel sprzed 20 lat, żeby w tym silniku takie patenty stosować.
Mechanik też genialny, to ten który montował blaszkę do EGR?, przyczyną takiego stanu rzeczy że diesel słabo odpala może być równie dobrze rozrusznik,słaba kompresja silnika czy właśnie świece które mógł sprawdzić w kilka minut.
Reasumując wywal blaszkę z EGRu, wyczyść go, zmierz oporność świec, najlepiej wymień 4 od razu świece, bo za miesiąc pewnie padnie następna i będzie po temacie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#14
Napisano 21:58, 28.06.2018
No i apka pokazuje tresc bledu, a nie ze trzeba googlac:P
#15
Napisano 22:14, 28.06.2018
Żadna apka pod ob2 z kilka PLN nie pokaże błędów ABS/ASR/TC.
Jedynie błędy silnika.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Check engine tryb awaryjny, Check, Check engine, Tryb awaryjny
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych