Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Kontrolka ładowania akumulatora

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5189 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 298
Wzorowa

Napisano 19:34, 04.12.2021

To im nagraj ekran telefonu z włączonym Torque i po temacie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#32 parito.paretez

parito.paretez
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 04.12.2021

Dobry pomysł, nagram jutro!
  • 0

#33 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 5189 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 298
Wzorowa

Napisano 20:12, 04.12.2021

Objaw raczej wskazuję na regulator napięcie lub diody eld w alternatorze.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#34 parito.paretez

parito.paretez
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 04.12.2021

Objaw raczej wskazuję na regulator napięcie lub diody eld w alternatorze.


Dzięki za pomoc, dam później znać co mechanik stwierdzi, może to pomoże komuś z podobnym problemem w przyszłości.
  • 0

#35 parito.paretez

parito.paretez
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 06.12.2021

Auto dzisiaj sprawdzili w warsztacie w którym zamontowali alternator. Stwierdzili że jest ładowanie (co mnie nie dziwi, bo tak jak pisałem, po ponownym odpaleniu ładowanie działa OK), więc twierdzą że alternator jest OK. Twierdzą że problem musi być gdzieś indziej jednak oni nie są elektrykami więc muszę auto wziąc gdzieś indziej żeby znaleźć problem. Alternator który mi zamontowali to Napa. 


  • 0

#36 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8344 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 90
Wzorowa

Napisano 12:09, 06.12.2021

To im odpowiedz że weźmiesz auto do elektryka który wymontuje, zdiagnozuje na stole zimny alternator i naprawi a oni mają oddać Ci pieniądze za całość razem z kosztami dojazdów.

Skoro zamontowali alternator i masz na niego gwarancję to chyba oni powinni oddać go do sprawdzenia na stole probierczym i jeśli będzie ok to wtedy zapłacisz a jeśli będzie niesprawny to w ramach gwarancji powinni go wymienić / naprawić.


  • 0

#37 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 11.12.2021

Może to pomoże,poczytać warto,
http://www.accordklu...rzy-obciążeniu/
  • 0

#38 pepedombo

pepedombo
  • Klubowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 03:01, 12.12.2021

Alternatory maja to do siebie, ze z reguly powinny zdechnac na amen. U mnie OEM wytrzymal z 250k, potem padly uzwojenia, regulator napiecia caly, i wiadomo, diody prostownicze. Jak robil to gowniany zaklad, to nie wiemy co oni zmienili. Regeneracja polega na wymianie diod prostowniczych, ewentualnym lutowaniu uzwojenia, kontroli regulatora itd. itd. Wlasciwie prosta robota, poza lutowaniem uzwojenia :)

 

Blad ladowania moze tez wyniknac ze spadku napiecia, gdzies po drodze, ale to da sie wyjasnic amperomierzem duzej mocy. Co to za ludzie, co montuja alternatory a nie maja osprzetu i twierdza, ze nie sa elektroczymkolwiek.

 

PS: w bialymstoku pelny regen to 250-300zl, dzisiaj to pewnie 300-400zl. Gwarancja 2 lata.


Użytkownik pepedombo edytował ten post 03:08, 12.12.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq