4 dni przed pojawieniem się kontrolki klimatyzacja przestała działać czy to może mieć coś wspólnego?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 16:33, 24.06.2018
#17
Napisano 13:40, 25.06.2018
tak samo wygląda demontaż w moim accordzie??
#18
Napisano 20:58, 25.06.2018
Chyba bedzie tak samo.
W duzym skrocie:
1. Odpinasz kleme
2. Bierzesz nasadowy 19 na kolo pompy, z duza sila przekrecasz pompe w prawo, napinacz sie luzuje, sciagasz pasek z kolek. (Mozna sobie ulatwic odpinajac szary zbiornik z czerwona nakretka, bo bedzie haczyl, trzeba tam taki cymes odgiac zeby wyskoczyl)
3. Rozkrecasz 3-4 sruby z okolic alternatora, odpinasz wtyczke, mozesz sprobowac ktorys wezyk gumowy, ja olalem.
4. Jak juz altek odkrecony to troche obracania, przepychania i w koncu masz go w rekach:)
Trudniej mi go bylo wlozyc spowrotem niz wyjac.
Użytkownik pepedombo edytował ten post 20:58, 25.06.2018
#19
Napisano 12:09, 29.11.2021
Witam!
Od paru dni zmagam się z podobnym, choć nieco innym problemem, mianowicie czasami zapala się ikonka ładowania w czasie jazdy na kilka sekund (czasami 1 sekundę, maksymalnie ok 10) po to aby szybko zgasnąć. Czasami zapala się ponownie, jednak zdarzało się że po wyłaczeniu silnika i ponownym właczeniu kontrolka nie właczyła się w ogóle. W zeszłym tygodniu właczała się po ruszeniu z domu przez ok 4 km, po ponownym odpaleniu silnika nic się nie działo na trasie przez ok 120 km, powrót do domu również bez problemu. Dziś krótka trasa, wyjazd z domu kontrolka zapalałą się i gasła, powrót (po ponownym odpaleniu) bez problemów.
Sprawdzałem napięcie w zeszłym tygodniu i bylo ok 12.5V na wyłączonym silniku i 14.5 na włączonym.
Alternator był wymieniany na nowy w sierpniu tego roku i od tego czasu auto przejechało może z 1 tyś kilometrów.
Akumulator to Bosch który ma ok 7 lat więc myślałem że to tu może byc problem, jednak czy napięcie które zmierzyłem i objawy świadczą o jego zużyciu?
#20
Napisano 14:27, 30.11.2021
Witam
W czerwcu miałem podobnie . Kontrolka ładowania raz sie swieciła , raz nie . Akumulator 2 letni w pełni sprawny , pasek wielorowkowy w zasadzie nowy. Altenernator nie był wczesniej naprawiany , ale to nie ma znaczenia . Moim zdaniem winny jest tylko i wyłacznie alternator , nie ma znaczenia że jest praktycznie nowy , musi byc sprawdzony przez dobrego fachowca . Lekceważenie tej usterki moze doprowadzić - tak mi powiedział elektryk który u mnie naprawiał alternator - do sytuacji że na instalacje elektryczna samochodu "pójdzie" duzy prąd i spali jej niektóre elementy - przede wszystkim komputer silnika. Nie wiem czy to mozliwe ale lepiej nie ryzykować.
Pozdrawiam .
#21
Napisano 18:11, 30.11.2021
Witam
W czerwcu miałem podobnie . Kontrolka ładowania raz sie swieciła , raz nie . Akumulator 2 letni w pełni sprawny , pasek wielorowkowy w zasadzie nowy. Altenernator nie był wczesniej naprawiany , ale to nie ma znaczenia . Moim zdaniem winny jest tylko i wyłacznie alternator , nie ma znaczenia że jest praktycznie nowy , musi byc sprawdzony przez dobrego fachowca . Lekceważenie tej usterki moze doprowadzić - tak mi powiedział elektryk który u mnie naprawiał alternator - do sytuacji że na instalacje elektryczna samochodu "pójdzie" duzy prąd i spali jej niektóre elementy - przede wszystkim komputer silnika. Nie wiem czy to mozliwe ale lepiej nie ryzykować.
Pozdrawiam .
Jedyne co mnie dziwi i sprawia, że powątpiewam że to alternator to to, że ikonka pojawia się jedynie na samym początku, gdy jest zimno na zewnątrz i auto trochę stało. Później wszystko działa jak należy. Szukałem trochę na necie i znalazłem sprzeczne informacje co do tego czy słaby/ uszkodzony akumulator potrafi sprawić że ikonka ładowania się zapala. Czy ktoś miał taki przypadek że to akumulator był przyczyną w takiej sytuacji? Mój jak pisałem swoje już przeżyl więc zastanawiam się czy nie warto go i tak wymienić.
Pozdrawiam
Użytkownik parito.paretez edytował ten post 18:12, 30.11.2021
#22
Napisano 21:45, 30.11.2021
akumulator raczej nie ma wpływu na miganie kontrolki, tzn. mi się jeszcze nie zdarzyło a trochę się elektryką samochodową bawiłem, nawet jak zakładałem gdzieś tam totalny szrot który nie był w stanie zaświecić poprawnie światłami nigdy nie powodował problemów z ładowaniem...
co mi przychodzi na myśl - kostka na alternatorze na bank dobrze kontaktuje na wszystkich stykach? masy całe i zdrowe, styk poprawny? może w alternatorze któryś styk od regulatora nie kontaktuje, może szczotki skończone...
Użytkownik rafisz edytował ten post 21:46, 30.11.2021
#23
Napisano 12:19, 01.12.2021
akumulator raczej nie ma wpływu na miganie kontrolki, tzn. mi się jeszcze nie zdarzyło a trochę się elektryką samochodową bawiłem, nawet jak zakładałem gdzieś tam totalny szrot który nie był w stanie zaświecić poprawnie światłami nigdy nie powodował problemów z ładowaniem...
co mi przychodzi na myśl - kostka na alternatorze na bank dobrze kontaktuje na wszystkich stykach? masy całe i zdrowe, styk poprawny? może w alternatorze któryś styk od regulatora nie kontaktuje, może szczotki skończone...
Racja, też nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją. Dziwne jest jednak to że ikonka nie zapala się całkowicie przypadkowo a jedynie przy określonych warunkach, po postoju, na zimnym silniku, bez względu na obroty czy liczbę załaczonych urządzeń pobierających prąd. Masę i styki sprawdzałem i wszystko wygląda OK.
#24
Napisano 15:05, 04.12.2021
Akumulator wymieniony na nowy jednak nic się nie zmieniło. Dziś włączyłem torque podłączony pod obd port i sprawdzałem cały czas napięcie w czasie jazdy. Rano pierwszy raz po odpaleniu auta napięcie wynosiło pomiędzy 11.6 - 11.9. Kontrolka zapaliła się po krótkim czasie i świeciła cały czas przez ok 15 km poza krótkimi momentami gdy auto stało trochę na światłach. Jednak nawet wtedy napięcie nie rosło. Próbowałem włączać światła, AC itd jednak nie mało to żadnego wpływu na napięcie.
Po dotarciu do celu wyłączyłem silnik i po 10 sek włączyłem ponownie. W drodze do domu napięcie w torque pokazywało cały czas ok 14v, ikonka baterii nigdy się nie zapaliła. Również napięcie nie rosło i nie spadało bez względu na to czy więcej urządzeń pobierało prąd czy nie.
Tak więc bardzo dziwny przypadek, ładowania działa dobrze po tym jak się wyłączy silnik po pierwszym odpaleniu rano.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam
#25
Napisano 16:46, 04.12.2021
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#26
Napisano 17:04, 04.12.2021
Więc skoro alternator był wymieniany to jest na gwarancji. Kupiłeś coś markowego, chińczyka czy regenerowałeś?
Tapatalka
Tak, kupiony był nowy i jest na gwarancji. Nie rowumiem tylko jak to możliwe że zaczyna działaś dobrze po wyłączeniu i włączeniu silnika?
Użytkownik parito.paretez edytował ten post 17:06, 04.12.2021
#27
Napisano 19:17, 04.12.2021
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#28
Napisano 19:20, 04.12.2021
#29
Napisano 19:28, 04.12.2021
Są firmy w Polsce które zrobią to porządnie, tylko za te pieniądze kupi się już denso.
To skoro masz gwarancjÄ™ to zobacz dokumenty.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#30
Napisano 19:31, 04.12.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych