Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Schemat elektryczny silnika HONDA ACCORD V

V rover schemat elektryczny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Voro89

Voro89
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Honda Accord V 96-98
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 18.06.2018

Witam wszystkich.

 

Zarejestrowałem się specjalnie na forum, bo mam poważny problem z samochodem i proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem.

 

Auto: Honda Accord V 2.0 TD 96-98, silnik ROVER 105 KM

 

Problem: podczas jazdy nierówna praca silnika, często podczas wciskania pedału gazu auto traci moc (zapala się żółta ikonka check), w skrajnych przypadkach auto gaśnie, z rury wydobywa się czarny/szary dym o dziwnym zapachu. Gdy samochód gaśnie, kręcę rozrusznikiem, ale nie pali. Po kilku minutach zapala i można dalej jechać. Sytuacja jest o tyle dziwna, że czasem normalnie jadę do pracy i wszystko pracuje normalnie, a w innym przypadku po przejechaniu 200m auto wariuje i gaśnie kilkanaście razy. Zaobserwowałem, że gorzej jest gdy jest gorąco na zewnątrz, gdy jest zimno to są mniejsze problemy.

 

Diagnoza mechanika: problem z pompą paliwa lub problem z komputerem sterującym lub problem z elektryką związaną z układem paliwa.

Wykluczony problem z czujnikiem położenia wału korbowego, bo jechałem po wypięciu tego czujnika i mimo to auto zgasło w trakcie jazdy. Pokrywka od pompy paliwa została odkręcona i z zewnątrz wszystko wygląda OK, styki nie były zaśniedziałe.

 

Mechanik podejrzewa, że problem jest z kablami, bo są w złym stanie, potrzebujemy tylko schematu elektrycznego silnika. Czy ktoś posiada może taki schemat i mógłby udostępnić?

 

Czy ktoś finalnie miał taki problem i mógłby coś doradzić? Mechanik sam do końca nie wie jaka jest przyczyna, mówi, że wymiana okablowania wcale nie musi rozwiązać problemu i że samo wymienianie tych kabli i podłączanie do komputera sterującego pod schowkiem, to jest cała masa roboty, za którą trzeba oczywiście zapłacić. Czy ktoś może coś doradzić w tej kwestii, bo chciałbym uniknąć robocizny idącej w tysiące złotych.

 

 

 


  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:27, 19.06.2018

to jest silnik rovera więc szukaj na forum roverki.pl , tutaj na forum mało kto ma honde z tym silnikiem.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, rover, schemat, elektryczny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq