XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:47, 12.06.2018
#2
Napisano 21:53, 12.06.2018
Tak naprawdę niema rzeczy nie możliwych, ale poco ktoś miał by robić coś takiego?
Użytkownik vova777 edytował ten post 21:57, 12.06.2018
#3
Napisano 09:53, 13.06.2018
Pewnie żeby nie tykać uszczelki, ale 2 rzeczy
- Nie wiem czy wał pozwoli na wyjęcie tłoków całkowicie a więc i na późniejsze zdjęcie pierścieni, wyczyszczenie rowków i montaż nowych pierścieni.
- Na tłok zakładasz jeszcze zaciskacz do pierścieni i on potrzebuje płaskiej powierzchni żeby prawidłowo wprowadzić tłok z pierścieniami do cylindra. A od dołu raczej nie masz obrobionej powierzchni o ile jest pełny okrąg więc będzie problem z prostopadłym ustawieniem i poprawnym montażem.
#4
Napisano 11:12, 13.06.2018
Na tym filmiku właśnie koleś wymienia pierscienie olejowe od dołu. Moim zdaniem to głupota. Uszczelka nie jest aż taka droga, żeby robić takie cuda. Ale tak jak mówię -niema rzeczy niemożliwych.
#5
Napisano 13:09, 13.06.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:11, 13.06.2018
#6
Napisano 13:22, 13.06.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych