XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tylne zaciski 6 gen.
#1
Napisano 13:26, 15.05.2010
temat juz odgrzewany lecz moze komus bedzie latwiej zdiagnozowac problem
wimienilem u siebie plyn hamulcowy wszystkie dociski wyczyszczone w srodku tloczki posmarowane specjanym smarem
a jednak problem grzejacego prawego kola pozostal
dzisiaj porownalem dwa dociski lewy jak i prawy pod katem sily wkrecania sie tloczka do srodka obydwa zdemontowalem i okazalo sie ze lewa strona
wkreca sie z lekkim oporem a prawa(grzejaca) bardzo ciezko
rozebralem mechanizm w tloczku aby sie upewnic czy przypadkiem gwint nie jest uszkodzony i jak bedzie sam to lepiej bedzie mozna sprawdzic mechanizm pod katem pracy
sprawdzone wszystko ok poskadalem tloczek wyciaglem gumke uszczeniajaca z docisku i wkrecilem tloczek ponownie i moj
wniosek jest taki;
to gumka powoduje dosc spory opor przy wkrecaniu i mysle ze pod wplywem czasu moze powodowac ze kola w acco zaczynaja sie grzac od samego hamowania
pozdrawiam
#2
Napisano 04:44, 29.06.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych