Witam. Panowie rok temu wymieniłem wałek pół osi w 7 genercji oraz przegub wewnętrzny <prawa strona> bo w tym akurat jest wieczny problem. Dotyczy frezów na wałku. Oczywiście wałek z aso bo nie ma zamienników. Do rzeczy , problem wrócił pojawiły sie drgania kierownicy i wibracje przy prędkości 36/40km. Dzisiaj sprawdzałem i znowu jest luz na przegubie. Cały rozklekotany lożysko na podporze tez juz do wywalenia a było nowe. . . Może ktoś mi powie co się dzieje . ? Wina leży w przegubie bo był za tani czy moze wina pół oski . Wlączyłem dziś napęd w powietrzu a mechanik obserwował ośkę i za dużo nic nie mógł stwierdzić bo przebub jest rozbity,choć powiedział ze jest jakas dziwna. Drugą stronę też sprawdzil to tam rowniez luz lekki na przegubie wewnetrznym.
Sam juz nie wiem co robic czy rok temu powinienem od razu kupic pol oske i wymienic razem z wałkiem czy moze zawiesc wszystko na wywazenie ?Teraz to sam glupieje czy zalozyc nowe lozysko podpory plus przegub badz przegub lozysko i pol oska nowa ? Oby tylko z wałkiem nic sie nie stało na frezach bo jezeli zostal uszkodzony to poprostu sprzedam ten samochod . Pomocy...