Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

accord VIII LPG

VIII lpg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#16 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:19, 06.06.2018

Dotrysk benzyny stosuje się,żeby schłodzić głowicę w silnikach tzw."problematycznych". Mam w Suzuki Swift 1,3 w BRC Sequent 32 i jak na razie jest super.


  • 0

#17 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:13, 10.02.2020

będę zakłądał instalację i propozycja zestawu jest taka:

komputer STAG 4 QBOX lub 4 QBOX4 Plus
parownik AC R01 250KM czerwony
zawory AC W02BFC

butla 75l Bormech 68x25

wlew pod klapką 

 

cena na zwykłym QBOX 2500zł chyba dobra (taka dla mnie jako stałego klienta).
 

w związku z tym kilka pytań:

 

1. co o tym zestawie myślicie? serwis pewny - gazowałem już w nim na Stagu moją 6ke i 7kę a wcześniej jeszcze Civic i złego słowa nie powiem.

 

2. za opcję na 4 QBOX plus dopłata 300zł, ale ponoć warto bo nie ma sztywnych nastawów tylko STAG komunikuje się z komputerem auta i dostosowuje na bieżąco nastawy.

 

3. kwestia jeszcze jakiegoś emulatora na pompie za dopłatą 150zł, paliwa dzięki któremu na gazie nie będzie opadać wskazówka ilości paliwa. ponoć coś takiego się dzieje bo komputer zużycie przelicza niezależnie czy jedziemy na gazie czy na paliwie i wskazówka opada, ale nie wiem czy to w każdej wersji tak jest. jeśli tak jest to wolałbym dopłacić 150zł za ten emulator poziomu paliwa.


Użytkownik Marco edytował ten post 12:30, 10.02.2020

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#18 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:41, 10.02.2020

1. Serwis raczej niepewny.....
2. Gazownik nabija cię w butelkę aż huczy.
3. Emulator w Hondach jest potrzebny a działa na takiej zasadzie, ze wskazówka opada normalnie jak podczas jazdy
Na benzynie, tylko ze po ponownym uruchomieniu samochodu znowu pokazuje właściwy stan benzyny. Ogólnie wszelkie emulatory żyją własnym życiem.

Zestaw, który zaproponował ci zaufany gazownik to tylko zestaw, najważniejszy jest montaz - tu juz wiadomo, ze będzie średni i strojenie - tu tez wiadomo, ze będzie kiepskie skoro naciąga cię na zupełnie niepotrzebną opcje z obd, a auto i tak puści po autoadaptacji. Wtryski powinien zamontować pojedyncze i najlepiej Bardacude ale skoro masz juz go przetestowanego i jesteś zadowolony to montuj.
Oczywiście w instalacji jest tez kilka innych ważnych elementów ale widać, ze gazownik zapomniał cię poinformować co i jak założy.

Użytkownik yunior81 edytował ten post 17:43, 10.02.2020

  • 0

#19 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:50, 10.02.2020

1. Serwis raczej niepewny.....
2. Gazownik nabija cię w butelkę aż huczy.
3. Emulator w Hondach jest potrzebny a działa na takiej zasadzie, ze wskazówka opada normalnie jak podczas jazdy
Na benzynie, tylko ze po ponownym uruchomieniu samochodu znowu pokazuje właściwy stan benzyny. Ogólnie wszelkie emulatory żyją własnym życiem.

Zestaw, który zaproponował ci zaufany gazownik to tylko zestaw, najważniejszy jest montaz - tu juz wiadomo, ze będzie średni i strojenie - tu tez wiadomo, ze będzie kiepskie skoro naciąga cię na zupełnie niepotrzebną opcje z obd, a auto i tak puści po autoadaptacji. Wtryski powinien zamontować pojedyncze i najlepiej Bardacude ale skoro masz juz go przetestowanego i jesteś zadowolony to montuj.
Oczywiście w instalacji jest tez kilka innych ważnych elementów ale widać, ze gazownik zapomniał cię poinformować co i jak założy.

 

 

Dzięki za odpowiedź, ale nie wiem na jakiej podstawie wszystko już wiesz i będzie do bani. Jestem normalnie w szoku po przeczytaniu tych stwierdzeń, ale może jakaś tam szklana kula gdzieś w piwnicy u kolegi leży, tudzież jakaś wróżka za rogiem :)

 

Na jakiej podstawie wyciągasz wnioski że serwis jest raczej niepewny? Nie zapomniał mnie poinformować co i jak założy, bo nie pytałem - nie mam wiedzy aby się na tym znać a że mam do nich zaufanie to nie dociekam aż tak głęboko.

Daleko idące tez jest stwierdzenie, że mnie naciągał na opcję z OBD czy emulator (to drugie wręcz na początku odradzał, bo zawsze można to założyć jakby było trzeba - tak usłyszałem). Decyzję pozostawił mi co założyć, nie nalegał na droższa opcję a szczegóły działania ogólnie przedstawił. Zrozumiałem to tak, że jak już ma zostać założony komputer w wersji Plus to czemuś to ma służyć i to co komputer z Plusem może to będzie z niego wyciągnięte przez serwis.

 

Z emulatorem tak właśnie miałem przedstawiony temat, że jak jadę to wskazówka będzie i tak opadać ale przy ponownym uruchomieniu silnika będę miał zaktualizowany stan paliwa. Bez emulatora aktualizacja następuje ale dopiero jak komputer stwierdzi jakąś większą różnicę w paliwie zużytym wyliczonym a rzeczywistym w zbiorniku, więc nie jest to przy każdym uruchomieniu. No i działa to powyżej pewnego minimalnego poziomu w zbiorniku. Można się więc bez tego emulatora obyć, ale koszt to nie jest duży a informacja będzie przynajmniej na bieżąco pprzy każdorazowym uruchomieniu. No chyba że o czymś nie wiem...


Użytkownik Marco edytował ten post 19:51, 10.02.2020

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#20 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:44, 10.02.2020

Hola hola, ja nic nie napisałem, że gazownik cię naciąga na emulator - emulator jest potrzebny. Natomiast Qbox Plus jest potrzebny Hondzie jak dzwonki na jajkach zająca podczas polowania. Nie tylko Honda, każdy samochód wymaga prawidłowego montażu i perfekcyjnego strojenia a z mojej skromnej wiedzy wynika, że w Łodzi montują tak sobie. Ja osobiście z twojego kompletu zostawiłbym warunkowo tylko sterownik, chociaż są "lepsze" i tańsze jak np. Optima, wtryski Barracuda, dużo trwalsze od wtrysków AC i przede wszystkim ciche (nie klepią), reduktor wolałbym KME Tur. Tak szczerze to się trochę dziwię, że gazownik chce montować listwę, skoro w tym silniku pięknie komponują się wtryski pojedyncze i są bardzo blisko wkrętek kolektora. Przewody jak na dzisiejszy standard powinny być: Faro i Parker, opaski TYLKO sprężyste lub samozaciskowe, ale niektórzy siedzą jeszcze w starych czasach i dalej montują skręcane. Oczywiście takie sprawy jak zdjęcie kolektora pod nawierty powinno być standardem i powinna być na tą okazję wykonana dokumentacja zdjęciowa, do tego oczywiście powinno wymienić się uszczelkę kolektora na nową - no ale o tych wszystkich oczywistych sprawach powinieneś wiedzieć z uwagi na fakt posiadania już kilku samochodów z instalacją LPG, o których wyżej wspomniałeś.

Dlatego z chęcią obejrzę montaż i zdjęcia z jego wykonania zrobione przez gazownika, może się mile zaskoczę i nie będę psioczył na łódzkich majstrów ;) Życzę powodzenia w montażu  i bezawaryjności.


Użytkownik yunior81 edytował ten post 20:46, 10.02.2020

  • 0

#21 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:30, 10.02.2020

(...)

Życzę powodzenia w montażu  i bezawaryjności.

 

@yunior81 i teraz to mi pomogłeś tym wpisem, nie omieszkam o to co napisałeś zapytać mojego gazownika.

I tak informacyjnie to Bełchatów, nie Łódź :)

PS. trudno nie mieć zaufania jak moja 6ka na ma przebieg prawie 450Kkm z czego na gazie 400 z jedną zmianą parownika i bezawaryjną pracą przez ten czas...

 


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#22 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:53, 11.02.2020

@yunior81 i teraz to mi pomogłeś tym wpisem, nie omieszkam o to co napisałeś zapytać mojego gazownika.

I tak informacyjnie to Bełchatów, nie Łódź :)

PS. trudno nie mieć zaufania jak moja 6ka na ma przebieg prawie 450Kkm z czego na gazie 400 z jedną zmianą parownika i bezawaryjną pracą przez ten czas...

 

 

Rynek bełchatowski lpg też mi jest znany ;), niestety kiedyś dałem się namówić na montaż instalacji Landi Renzo w łodzi u stefanowskiego do prawie nowej Octavii II FL. Do tego momentu, tylko jeździłem na lpg i nie wnikałem ;).......... a po montażu odwiedziłem chyba większość gazowników w Łodzi, Piotrkowie i Bełchatowie - bo warsztat montujący nie miał pojęcia jak wystroić instalację.

Skoro już jesteśmy przy Bełchatowie, to chyba nie w Grocholicach lub w magazynach ? ;) Wal śmiało gdzie zakładasz. Ja od jakieś czasu montuję tylko w Drużbicach.


Użytkownik yunior81 edytował ten post 08:54, 11.02.2020

  • 0

#23 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:10, 11.02.2020

Grocholice u Ciepłowskiego

 

Rynek bełchatowski lpg też mi jest znany ;)

(...)

 

Grocholice


Użytkownik Marco edytował ten post 09:10, 11.02.2020

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#24 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:33, 11.02.2020

Grocholice u Ciepłowskiego

 

Grocholice

 

Teraz to nie wiem co napisać ;)

Skoro już montowałeś u nich i jesteś zadowolony, to nie mnie oceniać twoją decyzję. Natomiast....... trochę osób jeździ na poprawki po nich do Drużbic. Niestety ale ich montaże i strojenia nie powalają.

Nie będę cię namawiał na zmianę gazownika ale obejrzyj sobie montaże Tomka z Drużbic, może będziesz miał większą wiedzę i świadomość jak to powinno wyglądać:

- tu jest mój obecny samochód, lpg zakładałem przy przebiegu 777 km ;)

https://lpg-forum.pl...corolla#p978618

 

- tu jest moja była Honda City 2009r.

https://lpg-forum.pl...da City#p915936

 

- a tu masz wszystkie jego montaże

https://lpg-forum.pl...0&submit=Szukaj


Użytkownik yunior81 edytował ten post 09:39, 11.02.2020

  • 0

#25 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:06, 11.02.2020

Do tego silnika niech ci założy pojedyncze ACW03 tak jak yunior81 mówi. Ja mam stag qnext plus, pewnie przerost formy nad treścią, gazownik też coś wspominał o adaptacji po obd, ale też mówił, że będzie stroił na AFR, sam montaż i strojenie trwało prawie 2 dni. Ja zakładałem w vanosie w Gdańsku, zakład od jakiegoś czasu niepolecany, ja jestem zadowolony, choć musiałem po nich poprawiać nieszczelność przy elektrozaworze, myślę że każdemu może się zdarzyć, niedawno robiłem kompleksową konserwację auta i dobrze się przyjrzałem robocie, nawet zakonserwowali ślady wycięć itp.


Użytkownik gkill edytował ten post 11:07, 11.02.2020

  • 0

#26 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:10, 11.02.2020

Do tego silnika niech ci założy pojedyncze ACW03 tak jak yunior81 mówi.

Lepsza by była Barracuda, precyzyjniejsza, bardziej niezawodna, ma mniejsze rozmiary oraz pracuje cicho (stagowskie klepią prawie jak Landi Renzo) ale skoro gazownik ma autoryzację Staga to innych niż AC nie wsadzi.


Użytkownik yunior81 edytował ten post 11:10, 11.02.2020

  • 0

#27 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:15, 11.02.2020

po konsultacjach i uwagach kolegi @yunior81 takie propozycje

 

wersja numer 1 (ta wtępna co powyżej):

1. komputer STAG 4 QBOX
2. reduktor AC R01 250KM czerwony
3. wtryskiwacze AC W02BFC lub pojedyncze AC W031BFC

4. butla 75l Bormech 68x25

5. emulator poziomu paliwa

6. wlew pod klapką

7. węże Faro i Thunderflex, opaski skręcane

montaż bez ściągania kolektora

2.650zł
 

wersja numer 2

1. KME Nevo lub Optima Nano Alex

2. wtryskiwacze Barracuda Alex

3. reduktor KME-TUR

4. butla 75l Bormech 68x25

5. emulator poziomu paliwa

6. wlew pod klapką

7. węże Faro i Parker, opaski sprężyste lub samozaciskowe

montaż ze ściągnięciem kolektora (dojdzie koszt uszczelki)

2.600zł

 

poproszę o opinie...


Użytkownik Marco edytował ten post 15:23, 11.02.2020

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#28 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:22, 11.02.2020

Zdecydowanie opcja nr 2 ;)
  • 0

#29 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:31, 11.02.2020

zastanawiam się tylko dlaczego w tym drugim wariancie do kompletu z Optimą i Barracudą od Alex nie zaporoponowano reduktora Shark (też Alex). nie lubię takiego mieszania podzespołów od różnych producentów, no chyba że rzeczywiście te reduktory Alexa są gorsze od KME...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#30 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:50, 11.02.2020

Dlatego, ze KME Tur to zdecydowanie lepsza opcja od Sharka. Na obu zestawach Accord pojedzie, natomiast w montazu jest przepaść na korzyść drugiej instalacji.

Jak możesz to wklej jakieś zdjęcia spod maski instalacji od Ciepłowskiego.

Użytkownik yunior81 edytował ten post 15:55, 11.02.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, lpg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq