Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ramka tablicy tył - skorodowane śruby

VII ramka tablica rejestracyjna tył skorodowane śruby zardzewiałe śruby

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piecho1991

Piecho1991
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:17, 29.05.2018

Witam

 

Nigdzie nie mogłem doszukać się tej informacji i w sumie nikt się nie pochwalił jak rozwiązał taki problem (o ile miał).

Niestety mam strasznie po korodowane śruby od tylnej ramki tablicy rejestracyjnej i nie odkręcę ich za żadne skarby.

 

Zależy mi na jak najmniejszej inwazji na lakier (który i tak już dostał po dupie)...

 

Jak je odkręcić? Ciąć łby? Jak to wygląda od środka?

Są tam jakieś kołki czy po prostu jakaś nakrętka ?

 

Dajcie jakieś wskazówki bo ramki klubowe czekają ;)

 

Pzdr

 

 


  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 14:01, 29.05.2018

Nakrętka (taka na stałe w klapie) - jeśli  są przykręcone tak jak w oryginale.

 

Więc albo mors (taki zaciskowy) albo rozwiercać. Można też poświęcić ramkę - lepszy dostęp będzie.

 

Chyba, że ktoś  przerabiał mocowanie (np tak jak ja) i jest na zwykłych nakrętkach.


  • 0

#3 Piecho1991

Piecho1991
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:39, 29.05.2018

Zdjąłem osłonę wewnętrzną i okazało się, że mocowanie jest oryginalne.

 

Niestety śruby są tak zapieczone, że sam ich nie odkręcę. Jutro pojadę do magika pod robotą, może się ich pozbędzie bez niszczenia tych oryginalnych nakrętek.

 

@piasek101:

Jak przerabiałeś mocowanie to jak dostałeś się do lewej śruby? U mnie jest osłonięta blachą...


  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#4 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:48, 29.05.2018

Mam  VIII (2012) - obie nakrętki widoczne, zresztą żadnych kłopotów z odkręcaniem nie było (zero rdzy).

A przerabiałem aby mieć przykręconą tablicę a nie samą ramkę.


  • 0

#5 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:18, 29.05.2018

wpsiukaj odrdzewiacz lub podgrzej blachę od srodka i wtedy szybko odkrecaj. ewentualnie najpierw grzanie i potem odrdzewiacz, uwaga, moze  zapalić się!

Wykrętaki też można użyć.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ramka, tablica rejestracyjna, tył, skorodowane śruby, zardzewiałe śruby

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq