Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Pukanie dochodzące zacisku na dołach nierównościach po wymianie klocków

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 buncki

buncki
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Tomaszów mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 27.05.2018

Witam wymieniłem klocki wszystko wyczyściłem prowadnice blaszki w jarzmo dałem nowy smar i zauważyłam ze jak jade po nierównościach coś tak stuka przy zacisku co to może być? Przy hamowaniu nic nie słychac jadąc po normalnej drodze tez nic nie słychać tylko wierzdżajac na nierowności?
  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:02, 28.05.2018

Klocki ? Bardzo luźno pasowały ?
Jeszcze trochę poczekaj .Najdzie syfu to się usztywnią
  • 0
                       

#3 buncki

buncki
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Tomaszów mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:42, 28.05.2018

Mają spory luz można je bez problem przesuwać na boki i góra dół lekko je spiłowałem bo maiały zadziory i to było chyba błąd.
  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:29, 28.05.2018

Góra dół powinny mieć mininalny luz .pojeździj jeszcze trochę
  • 0
                       

#5 buncki

buncki
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Tomaszów mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 28.05.2018

A na boki.? Gdy ruszam całym zaciskiem to puka tak ma być? Wyklada to tak jakby w jazmie w prowadnicach za duzy luz był czy możliwe?
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:24, 30.05.2018

No to to juz jest norma w 8 genie
U mnie to samo, ludzie zglaszaja ze po wymianie klockow puka - jakas masakra. Smarowanie nic nie daje, za duzy luz na klocku.
Teraz bede testowal naklejenie na klocki podkladek EBC antybibrqcyjnych, moze to rozwiqze problem bo ye podkladki sa miekkie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:12, 30.05.2018

@Seth, Ja mam klocki ebc green z podkładkami antywibracyjnymi i długo było wszystko ok. Teraz od jakiegoś czasu zaczęły po piskiwać (po 15 tyś km.) i mam pukanie przy ruszaniu po hamowaniu. Może to jest własnie ten luz ? Sprawdzałem całe zawieszenie i wszystko jest super sztywno. 



#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:23, 30.05.2018

Tak to klocki
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:32, 30.05.2018

Czyli tylko zmiana na oem może pomóc? 



#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:29, 30.05.2018

Ja bede testowal podkladki antywibracyjne naklejane, one sa takie jakby gumowate wiec moze to rozwiazac problem.
Bo ty na ebc klockach masz metalowe te podkladki?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:13, 30.05.2018

Mają spory luz można je bez problem przesuwać na boki i góra dół lekko je spiłowałem bo maiały zadziory i to było chyba błąd.

 

Gdy cofasz i zahamujesz to nie czujesz stuknięcia ?


  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:25, 30.05.2018

można próbować nad-spawać i zeszlifować..znam już co najmniej 4ry osoby z tym problemem,

 

objawia się w szczególności tak jak kolega wyżej pisze..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:34, 30.05.2018

No to to juz jest norma w 8 genie
U mnie to samo, ludzie zglaszaja ze po wymianie klockow puka - jakas masakra. Smarowanie nic nie daje, za duzy luz na klocku.
Teraz bede testowal naklejenie na klocki podkladek EBC antybibrqcyjnych, moze to rozwiqze problem bo ye podkladki sa miekkie

 

Dotyczy wszystkich klocków czy tylko Black Diamond Fast Road ?


  • 0

#14 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:35, 30.05.2018

Nie tylko, Ate to samo..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#15 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:47, 30.05.2018

Na Black Diamond Fast Road jest chyba najgorzej. Przy cofaniu i naciśnięciu na hamulec stuknięcie jest naprawdę głośne że ludzie się na ulicy oglądają.Przy jeździe do przodu i hamowaniu nie ma takiego głośnego stuku chyba że to jest pierwsze hamowanie podczas jazdy do przodu haha. Skontaktowałem się ze sprzedawcą i uznał to za wadę fabryczną klocków i kazał odesłać na reklamację i tak zrobiłem. Sprzedawca stwierdził że nie jest to normalnie.Blaszki prowadzące klocka są oczywiście nowe.

 

Testowałem wiele klocków w 8 gen od budżetowych KAVO do  EBC Green, Honda OEM i w Black Diamond Fast Road jest najgorzej ze stukaniem i "chodzą" w blaszkach najluźniej.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:11, 30.05.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq