Witam. Od 2 dni zauważyłem stukanie od 2500 obr w górę. Jeden mechanik odrazu diagnozował że panewka. Drugi panewke wykluczył zakładając, że wina leży u góry silnika. wrzucam nagranie.
Użytkownik goguss edytował ten post 20:05, 22.05.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:11, 22.05.2018
Witam. Od 2 dni zauważyłem stukanie od 2500 obr w górę. Jeden mechanik odrazu diagnozował że panewka. Drugi panewke wykluczył zakładając, że wina leży u góry silnika. wrzucam nagranie.
Użytkownik goguss edytował ten post 20:05, 22.05.2018
Napisano 20:12, 22.05.2018
Napisano 20:38, 22.05.2018
była jeszcze wersja napinaczy i jakiś 2 czujników. jezeli byłby to podtarty tłok albo ten wałek to jakie koszty. Jak duże jest ryzyko spokojnej jazdy. Tak do tygodnia przydałby mi sie przed naprawa w warsztacie.
Użytkownik goguss edytował ten post 20:45, 22.05.2018
Napisano 20:09, 23.05.2018
Jak przytarty tłok ... to ludzie szukają nowego silnika. Już było kilka tematów na ten temat.
Wałek to dość kosztowna sprawa.
Najtaniej z tego co tu czytałem to jeśli diagnoza wskazałaby na panewki i nie byłby przytarty wał.
Napisano 21:58, 23.05.2018
Jutro będzie zdejmowana miska i diagnoza, ale prawie napewno winna będzie panewka. zobaczymy jak sytuacja się rozwinie.
Napisano 22:49, 23.05.2018
Stawiam jednak tłok, panewki stukają głównie pod małym obciążeniem na niskich obrotach. Ale daj znać.
Napisano 11:45, 24.05.2018
Diagnoza panewka. Po oględzinach wał tylko delikatnie przytarty. Mam 2 możliwości:
- założyć nowe panewki i w 90% wszystko niby powinno być dobrze (choć zaleca wtedy w najbliższym czasie go sprzedać) 500zł
- zrobić to profesjonalnie wyjąć wał na szlif ok 2000zł.
I nie wiem jak myślicie
Użytkownik goguss edytował ten post 11:47, 24.05.2018
Napisano 13:12, 24.05.2018
1. Opcja to Podejście typowego polskiego janusza, zrobić na sztuke i sprzedać żeby komuś innemu się zje***. Powinny być kary dla takich cwaniaków
Napisano 13:17, 24.05.2018
Niby tak. Ale ja nie zamierzam go sprzedawać narazie. Odliczajac wymiane oleju która i tak by mnie czekała to płace 350 zł. Jak bede miał troche szczescia to pojeżdżę rok dwa trzy. A jak nie to strace 350zł i zrobie już jak należy po drugiej awarii. Czy takie rozumowanie ma jakiś sens? Jakie są szanse że auto przy 1 opcji zrobi 50-100tys bez awarii?
Napisano 13:31, 24.05.2018
Jak chcesz zrobić samochodem 50-100 tyś km to radze nie oszczędzać, Zrobisz po taniości za 800, przytarty wał i tak dokona żywotu za chwilę i znowu będzeisz robił ale już dobrze za 2000 więc sam to sobie przelicz
Napisano 14:02, 24.05.2018
Panewka na którym garze ?Diagnoza panewka. Po oględzinach wał tylko delikatnie przytarty. Mam 2 możliwości:
- założyć nowe panewki i w 90% wszystko niby powinno być dobrze (choć zaleca wtedy w najbliższym czasie go sprzedać) 500zł
- zrobić to profesjonalnie wyjąć wał na szlif ok 2000zł.
I nie wiem jak myślicie
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:03, 24.05.2018
Napisano 14:21, 24.05.2018
Panewka na którym garze ?
Osobiście zaryzykowałbym wymiane panewek i jeździł dalej.
pierwsza od strony kierowcy.
Napisano 14:30, 24.05.2018
Napisano 14:36, 24.05.2018
Albo wał jest przytarty i idzie na szlif i zakładasz panewy nadwymiar albo go tylko polerujesz i zakładasz panewki std.
Poza tym to chyba nie etycznie tak zagrywać i kogoś na minę wsadzać, jeszcze o tym pisać na forum publicznym gdyby miało dojść do sprzedaży auta w takim stanie!
Przecież napisane jest, że auto nie jest robione na sprzedanie tylko dla siebie.
Byłem oglądałem wszystko decyzja zapadła. Załadamy same panewki. Odświeże temat jak drugi raz się rozleci. Dziekuje za dyskusje i pozdawiam forumowiczów.
Użytkownik goguss edytował ten post 22:31, 24.05.2018
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych