Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie na niskich obrotach

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 22.05.2018

Witam moje auto to accord VII 2.0 benzyna przebieg 209tys. Problem którego nie mogę namierzyć to jest to że auto gdy przyspiesza to do 2.5tys obrotów przerywa powyżej ciągnie dobrze. Świece wymienione zawory regulowane przepustnica wyczyszczona sonda zmieniona dodam ze objawy sa na benzynie jak i na lpg. Miał ktoś podobny przypadek.
  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:07, 22.05.2018

A jakieś błędy są?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 22.05.2018

Brak wszystko jest ok
Równo z 2.5tys obrotów wszystko ustępuje
  • 0

#4 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:19, 23.05.2018

Czy na pełnym gazie przy tych obrotach również szarpie, czy tylko przy delikatnym dodawaniu gazu?


  • 0

#5 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 23.05.2018

Jak ruszam z jedynki i gaz do oporu to tylko takiego chopka robi na 1 biegu w granicach tych 2.5tys obrotow,na kolejnych nie przerywa dzieje się to bardziej jak delikatnie jeżdżę
  • 0

#6 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 27.05.2018

Hej także podpinam sie pod ten temat u mnie takie same objawy sa jak u kolegi .Ja mysle ze moze czas wymienic cewki zaplonowe ...co wy na to?


  • 0

#7 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 27.05.2018

Właśnie też ktoś mi podpowiedział że któraś cewka może padać. Wybieram się do elektryka żeby sprawdził mi cewki
  • 0

#8 Rudyol

Rudyol
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 08.06.2018

i Jak tam kolego emilos91 sprawdzałeś te cewki to ta przyczyna?


  • 0

#9 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:23, 08.06.2018

Nie sprawdziłem brak czasu może jutro uda mi się sprawdzić. Ą Ty kos robiłeś u siebie?
  • 0

#10 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:54, 08.06.2018

Ja i bym u siebie sprwadzil, tylko nie wiem jakie sa poprawne wartosci rezystancji dla zalozmy 25 stopni. Ktos cos? Tak na dedukcje to 2-4ohmy powinno byc, ze ok, chcoiaz dla vi gena doczytalem ze 0.5  :)


Użytkownik pepedombo edytował ten post 11:11, 08.06.2018

  • 0

#11 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 20.06.2018

Problem rozwiązany odstawiłem do ASO na regulacje zaworów, problem znikną w dodatku nie poznaje mojej Hani ciągnie jak głupia:-) także proponuje i Tobie taki zabieg. U mnie regulowane były u 3 mechaników i dopiero w ASO zrobili porządnie robote:-)
  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:37, 20.06.2018

To zdradza jakie Aso i jacy mechanicy Ci ustawiali zawory..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 Emilos91

Emilos91
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Wyszkow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:46, 20.06.2018

Aries Motor ul Arkuszowa 11 Warszawa, cena jak na ASO do zniesienia. A gdzie wcześnie ustawiłem to u mechaników którzy pracują w zakładach a po godz sobie dorabiaja ale już nie będę wymieniał.
W zasadzie to oddałem na rutynowe ustawienie zaworów. Nie myślałem że przejdzie to przerywanie a jednak bylem mile zaskoczony po odbiorze auta

Użytkownik Emilos91 edytował ten post 18:47, 20.06.2018

  • 0

#14 Jacek19890

Jacek19890
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:10, 21.06.2018

Ja i bym u siebie sprwadzil, tylko nie wiem jakie sa poprawne wartosci rezystancji dla zalozmy 25 stopni. Ktos cos? Tak na dedukcje to 2-4ohmy powinno byc, ze ok, chcoiaz dla vi gena doczytalem ze 0.5  :)

Jak komu się uda sensownie zmierzyć cewkę z VII będę pełen podziwu i stawiam flaszkę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq