Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spadające obroty, gorsza praca na benzynie, klima

VI

Najlepsza odpowiedź ticol , 20:35, 26.05.2018

Wymienione na używki przepustnice i krokowy plus uszczelka. Silnik chodzi idealnie. Zarówno na gazie jak na benzynę. Tak więc dziękuję za pomoc i może to komuś na przyszłość pomoże. Pozdrawiam Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 21.05.2018

Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze przejrzałem forum i mam podobne objawy aczkolwiek nie do końca.

Otóż, silnik po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy wchodzi na bardzo niskie obroty po czym sie normuje.  Po odpaleniu auta najpierw obroty spadaja bardzo nisko az prawie do zgasniecia po czym sie normuja. Na gazie bez klimy jest ok.( wymieniłem kompresor klimatyzacji i uzupełniłem 525 gram czynnika nadal to samo) Na benzynie z klima fatalnie a bez klimy tez przygasa i do tego szarpie. Wynieniłem kable, swiece, kopułke , palec, czyszczenie przepustnicy itp. gdzie mogę szukać dalej? czujniik spalania stukowego? Podmieniać cały kolektor? Na kompie u gazownika sonda ok i brak fałszywego powietrza. Dodam ze zadna z tym wymienionyc czesci nic nie znieniła na lepsze. Potrzebuje pomoy bo accord ma juz troszke przejechane ale jest autem zarobkowym i nie daje juz rady. Może sie ktoś wypowiedzieć albo pomóć? ktos z wlkp?


  • 0

LPG BRC


#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 12:09, 21.05.2018

Sprawdź i wyczyść silniczek krokowy, bo często on takie objawy wytwarza ;) , drugim winowajcą może być regulator paliwa, lub niedrożny wężyk dochodzący do niego od kolektora ssącego ostatni po prawej u góry, stojąc przed maską auta ;)


  • 0

#3 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:45, 21.05.2018

A zawory kiedy były regulowane?

Użytkownik vova777 edytował ten post 14:46, 21.05.2018

  • 0

#4 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 22.05.2018

Zawory poltora tygodnia temu. Wcześniej 2 miesiące temu. NIe było scisku ale dałem do wyregulowania ponownie zeby na 100 procent wykluczyć własnie zawory

 

A zawory kiedy były regulowane


Autem zajmuje sie mechanik który w poznaniu i okolicach jest bardzo znanym i cenionym mechanikiem wyłacznie od marki honda a i jemu koncza sie pomysly i nie wiem juz gdzie mam szukac. Tak jak pisałem zadna zmiana nic nie dala ani to bable Wn ani kopulka ani nic. W miedzyczasie byl wymieniany reduktor od gazu. 


Zapomniałem o jescze jednym waznym objawie. Auto w szczególnosci na benzynie tak jakby z opoźnieniem reaguje na pedał gazu. Efekt jak w wolnej skrzyni półautomatycznej.  Pedal wcisniety, sekunda zastanowienia i dopiero reakcja. Na gazie bardzo mało odczywalne na benzynie bardziej. Ale ogónie na obu paliwach jest źle


  • 0

LPG BRC


#5 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:25, 22.05.2018

Miałem podobnie w Civicu i umnie winowajcą był moduł zapłonowy i szybciej było drugi aparat wymienić ;P


  • 0

#6 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:17, 22.05.2018

Ja miałem podobnie w swojej VI-ce 1,6 , to znaczy też przymulał , dusił się przy naciśnięciu pedału gazu i szarpał przy przyspieszaniu . Więc wymieniłem świece - zero poprawy  , wymieniłem kable - może coś lepiej ale minimalnie , wymieniłem moduł zapłonowy i problem znikł .  :radocha:

A i co kojarzę , to chyba jedna świeca miała jakieś pęknięcie szkliwa , ale czy to ma jakiś z tym związek ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#7 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 23.05.2018

Ja miałem podobnie w swojej VI-ce 1,6 , to znaczy też przymulał , dusił się przy naciśnięciu pedału gazu i szarpał przy przyspieszaniu . Więc wymieniłem świece - zero poprawy  , wymieniłem kable - może coś lepiej ale minimalnie , wymieniłem moduł zapłonowy i problem znikł .  :radocha:

A i co kojarzę , to chyba jedna świeca miała jakieś pęknięcie szkliwa , ale czy to ma jakiś z tym związek ...

Czyli rozumiem ze najprosciej bylo by caly aparat zapłonowy podmienić na probę i zobaczyć? Mimo ze wymieniłem kopułke i palec to caly moduł może sprawiać takie problemy?


  • 0

LPG BRC


#8 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:08, 23.05.2018

Tak , jeśli masz możliwość podmiany na inny pewny i sprawny to rozwiejesz wszelkie wątpliwości .  Ja akurat zagadałem do  znajomego mechanika , zamówił moduł , który mu rano kurier rano przywiózł i go zaraz podmieniliśmy bez montażu "na stałe" . Przejechałem się kilka kilometrów i wszystko było już jasne - moduł został zamontowany , bo problemy znikły . Gdyby nic to nie dało , to mechanik mógł oddać moduł , tylko chodziło tu o czas i brak śladu montażu , bo wtedy jest problem ze zwrotem takiego modułu . 

Może znasz kogoś kto będzie miał w aucie taki sam moduł , lub zgadaj się z kimś z forum  na podmiankę za flaszkę . :-)


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#9 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 24.05.2018

Tak , jeśli masz możliwość podmiany na inny pewny i sprawny to rozwiejesz wszelkie wątpliwości .  Ja akurat zagadałem do  znajomego mechanika , zamówił moduł , który mu rano kurier rano przywiózł i go zaraz podmieniliśmy bez montażu "na stałe" . Przejechałem się kilka kilometrów i wszystko było już jasne - moduł został zamontowany , bo problemy znikły . Gdyby nic to nie dało , to mechanik mógł oddać moduł , tylko chodziło tu o czas i brak śladu montażu , bo wtedy jest problem ze zwrotem takiego modułu . 

Może znasz kogoś kto będzie miał w aucie taki sam moduł , lub zgadaj się z kimś z forum  na podmiankę za flaszkę . :-)

Dzisiaj mam jechac do mechanika na podmiane pewnych części bo ma takiego acco na częsci:) Zobaczymy i dam znac


  • 0

LPG BRC


#10 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 24.05.2018

Czy silniki 1.8 i 2.0 w Acco VI maja te same aparaty zapłonowe?


  • 0

LPG BRC


#11 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 24.05.2018

Jade dzisiaj wymienic aparat zaplonowy. Zapomniałem napisac ze przed wymiana kopułki i palca bylo widać ze aparat jest zalany olejem. Moze miec to wplyw na te objawy?


  • 0

LPG BRC


#12 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:44, 24.05.2018

Aparaty zapłonowe w 1,8 i 2,0 są te same . Co do zalania i jego wpływu na prace silnika , to wszystko zależy jak duży jest wyciek i czy idzie na "elektrykę" .

 

A tu masz manual z naprawy cieknącego aparatu ...

 

http://www.accordklu...accord-vi-2001/


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#13 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:29, 24.05.2018

Jade dzisiaj wymienic aparat zaplonowy. Zapomniałem napisac ze przed wymiana kopułki i palca bylo widać ze aparat jest zalany olejem. Moze miec to wplyw na te objawy?

Jak najbardziej jest on strasznie czuły na to ;\

Przez to m.in pada łożysko wewnątrz jego


  • 0

#14 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 25.05.2018

Aparat wymieniony. Brak poprawy. Objawy sie pogarszaja. raz na pare km auto gasnie. Obroty po wrzuceniu na luz spadaja bardzo nisko i bardzo dlugo podchodza do góry. Auto wczoraj zostalo u mechanika  beda podmieniane czesci i zobacymy co pomoże. Moze cos czego nikt jescze nie miał albo nikt sie nie spodziewał/ dodam tylko ze zdjelismy kupione niecale 2 miesiace tem polecane na tym forum kable sentecha. Koledzy z kabli po wyjeciu ze swiec ciegnely sie nitki. Okazało sie ze koncowki metalowe kabli zostaly na swiecach. Masakra


  • 0

LPG BRC


#15 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 26.05.2018   Najlepsza odpowiedź

Wymienione na używki przepustnice i krokowy plus uszczelka. Silnik chodzi idealnie. Zarówno na gazie jak na benzynę. Tak więc dziękuję za pomoc i może to komuś na przyszłość pomoże. Pozdrawiam
  • 0

LPG BRC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq