Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworznia w camber kit

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ais

Ais
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Łódż
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 20.05.2018

Witam może ktoś  z forumowiczów ma wiedze czy istnieje możliwość wymiana sworznia w wahaczu (rear camber kit)  jak na zdjęciu. Lub czy istnieje możliwości zastosowania samej końcówki. 

 

Załączone pliki


Użytkownik Ais edytował ten post 11:36, 20.05.2018

  • 0

#2 ufo321

ufo321
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:53, 14.08.2020

Aby nie zakładać nowego tematu odświeżam ten. Idzie gdzieś dokupić ten sworzeń? Jest wkręcany jak końcówka drążka kierowniczego.
  • 0

#3 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 00:15, 15.08.2020

zobacz czy masz tam lewy czy prawy gwint, jeżeli prawy to może jakiś sprzedawca dobierze jakąś końcówkę drążka kier. o ile będzie miał szczegółowe dane w katalogach (wymiary typu długość, gwint, średnica stożka itd.), no i pod warunkiem że będzie mu sie chciało... ale jeżeli jest tam lewy gwint to zapomnij że coś dobierzesz


  • 0

#4 ufo321

ufo321
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:20, 15.08.2020

zobacz czy masz tam lewy czy prawy gwint, jeżeli prawy to może jakiś sprzedawca dobierze jakąś końcówkę drążka kier. o ile będzie miał szczegółowe dane w katalogach (wymiary typu długość, gwint, średnica stożka itd.), no i pod warunkiem że będzie mu sie chciało... ale jeżeli jest tam lewy gwint to zapomnij że coś dobierzesz


Niestety wkręca się go w lewo.
  • 0

#5 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:29, 15.08.2020

Też szukam tego sworznia tłoka nic nie mogę znaleźć. Jakby ktoś miał rozwiązanie to prosimy o informację😉
  • 0

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:46, 15.08.2020

W dwóch wahaczach macie sworznie do wymiany?

Jak w jednym to rozwiązanie mamy tutaj:

http://www.accordklu...-52390-sda-a01/

 

Z drugiej strony koszt obecnie camberów nie jest jakiś wielki. 

 

https://pl.aliexpres...earchweb201603_


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#7 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:02, 15.08.2020

Chyba kiepsko z rozwiązaniem problemu bo hamburgery w swoich akiurach dobrze znają problem i zalecają inne rozwiązanie:

https://www.heeltoea.../pitboard/?p=43

Wiem, że to średnio wam pomoże ale dla tych, którzy są zainteresowani regulacją kąta pochylenia koła to może być przydatna informacja.
Ewentualnie można zgłosić się do zawodnika tutaj na forum obecnego, zdaje się że robił cambery na bazie oryginalnych górnych poprzecznych.
  • 0

#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:05, 15.08.2020

Moje mają ponad 3 lata, przebiegu bardzo dużo i dalej są całe.

 

Powyższa opcja ma jeszcze jeden plus, wymieniając dwa dolne tylko wahacze mamy od razu nie tylko kąty do regulowania, ale co ważne także  zbieżność, gdzie każdy wie jak wygląda sprawa ze śrubami mimośrodowymi w accordzie i nie tylko... gdybym następny raz kupował to tylko DWA dolne wahacze. 

 

Jak dobrze pamiętam to ten zestaw:

https://pl.aliexpres...earchweb201603_


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 Pelcu

Pelcu
  • Klubowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Rapture
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:00, 25.11.2022

Również mam problem z tą regulowaną końcówką wahacza. Nie znalazłem do kupienia samej tej części, nie sposób też znaleźć podobną końcówkę drążka kierowniczego z takim "przesunięciem osi".

 

Wpadłem na pomysł żeby może wymienić samą gumkę. Założyłem podobną, która była pod ręką, od jakiejś skody. Jak widać od węższej strony jest delikatny luz, ale tu będzie dokręcone więc syf nie powinien lecieć. Co myślicie?

 

msozTwGk_t.jpg xoehjxHb_t.jpg


  • 0

Moja [H] ==>


#10 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:12, 28.11.2022

Jeżeli sworzeń jest git i nie ma luzów to nie ma problemu, wyczyścic i dołożyc smaru. Jeżeli jednak już woda i piasek zrobiły swoje to wymiana gumy pomoże jak zmarłemu kadzidło :D 


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq