Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nie wchodzi trojka przy redukcji - synchro?

VII

Najlepsza odpowiedź pepedombo , 17:21, 28.05.2018

Cześć,

 

Miałem bardzo podobne objawy w VII-ce i to jest wina sprzęgła - nie rozłącza się do końca wskutek zużycia (ostateczny objaw to będzie to, że zacznie ślizgać).  Pedał chodził ciężko jak cholera, skrzypiało w sprzęgle pod maską, redukcje do 2, 3 ze zgrzytami, zgrzyty przy wrzucaniu pod górę wyższych (4+) biegów. Wymień sprzęgło a na nowo pokochasz swój samochód, ja tak miałem. Wszystkie trudności i zgrzyty jak odjął, pedał się zrobił lekki jak piórko. Nie zwlekaj z tym bo faktycznie skrzynia ucierpi.

Po demontażu jedna strona tarczy była na wykończeniu, druga była starta do nitów. Poza tym tarcza na wieloklinie wałka sprzęgłowego przesuwała się z dużymi oporami co było zapewne przyczyną nierównomiernego zużycia obu stron i niepełnego rozłączania.

 

Jaki przebieg auta ?

 

No trafiles w dyche :)

Sprzeglo chyba z fabryki bo "made in england", docisk juz zmeczony, oporowe to samo tarcza 'prawie zero' i sprezyny juz ze sladami obtarc. Zgrzytow nie bylo no ale w sama pore, w sumie wszystko dziala... i ten szok.

 

PS: Jakby ktos kiedys szukal to zalozony komplet aisin kh-063 na wszystkim wybite logotypy hondy.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:04, 30.05.2018

Jako, ze nikt nie napisal ile wytrzymuje aisin, to po co doplacac 600? Rownie dobrze wsadzi ci sprzeglo za 600 i wezmie 1k za robote  :zorro


  • 0

#17 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 31.05.2018

No i pewnie oto mu chodzi. Zreszta co to za warsztat który specjalizuje się w hondach nie wie że jak cięzko biegi wchodzą to w 7 gen najprawdopodobniej konczy się sprzegło. Celowo go zapytałem ile biora za sprzęgło. Myslą że klient jest naiwny i da  im auto do naprawy. Jakby powiedział biorę tysiaka za robote bo sporo roboty i za sprżegło ok 600-700 stów to może inna byłaby gadka. A w ten sposób próbuje oszukać klienta i wmawia  mu ze sprzegło kosztuje 1150. Dzwoniłem do ASO Hondy i kasują 2900zł za sprzęgło z wymianą....Najgorsze jest to że nie znam dobrego mechanika, bo kolega który mi zawsze naprawiał auto wyjechał za granicę do pracy


  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#18 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:28, 05.06.2018

Masz 166km do szczecina, widzialem post, ze ktos zmienial sprzeglo gdzies cos, rejon masz ogromny a i tak dolecisz:) Btw, wszyscy tak sapia jak to duzo roboty - po niepelnej godzinie u mnie sanki byly wywalone, po dwoch trzech brakowalo drugiej osoby, zeby wyjac skrzynie. Gdyby nie inne roboty, to tak:

jak ktos umie = 4-5h na wywalenie i zmiana
zlozenie = nie wiem:)

 

Postawilem rano i sledzilem wyniki prac online:P, z tym ze nic sie nie urwalo, itd. Osobiscie jestem zdumiony, ze to tak zgrabnie wyszlo. Filmy na YT obiegaja 2 dni pracy, ale potwierdzam, da sie w 8 grzebiac inne samochody.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq