XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
hamulce tylne problem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:18, 13.05.2010
#2
Napisano 12:12, 15.05.2010
widzialem kiedys zepsuty korektor sily hamowania i tylne kola lapaly jak przod a przod jak tyl mozna bylo jezdzic bokami bez uzywania hamulca recznego:) lecz to nie jest wcale zabawne poslizg murowany.
napisales ze przod ci sie pali a diagnosta nie widzi problemu cos jest napewno nie tak
czy cokolwiek kiedys robiles przy hamulcach?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:03, 15.05.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:26, 15.05.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:03, 15.05.2010
#6
Napisano 21:39, 15.05.2010
a na pewno nie masz ABSu czy jest zepsuty i nie działa?
jeśli już jest korektor to siła hamowania jest ustawiona w nim fabrycznie
podaj VIN, to sprawdzę, co to za model accorda (albo sam sobie sprawdź w EPC)
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:51, 16.05.2010
VIN : SHHCC75400U027934
Trzeba sciagac program EPC ? czy jest jakiś on line ?
Moze przyczyna była ta zacięta linka ? wymienię linkę bo narazie jeżdżę bez ... i sprawdzę sile hamowania na diagnostyce. Ma ktoś jakieś dane ze swojej hondy ? ile powinna wynosic siła hamowania ? i czy ten regulator mozna regulowac ? czy jest fabrycznie ustawione i tylko wymienia się na nowy ?
#8
Napisano 20:43, 17.05.2010
tak napisałeś, że nie tylko ja tego nie zauważyłem...Przecież napisalem ze accord V bez ABS ...
na podstawie VIN widzę, że masz wersję 2.0I, silnik F20Z2 (115KM), nadwozie CC7, ...
korektor zwykle jest na początku przewodów, które idą do tylnych zacisków
tu widzę (w EPC), że jest on z przodu pod maską na dole (dochodzi do niego kilka przewodów i wychodzą dwa na tył do zacisków) - oznaczony nr 1 z nazwą VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING (part number 46210-SM4-A05)
link do obrazka: http://www.hondaworl...500_category_4/
HONDA EPC 16.0 jest do ściągnięcia w necie - trzeba poszukać
jedyny znany mi i działający on-line EPC to ten właśnie (http://www.hondaworl...honda_spare.htm )
i jeszcze jedno - co znaczy, że przednie hamulce się grzeją?
jeśli przednie tarcze tak się nagrzewają, że dotknięcie śrub koła grozi poparzeniem a tarcza robi się fioletowa, to rzeczywiście jest coś nie tak. W przeciwnym wypadku wszystko jest ok. A jak masz wrażenie, że tarczy jest za gorąco i masz stalowe felgi, to załóż fabryczne kołpaki, które mają funkcję chłodzenia tarcz.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:47, 18.05.2010
koliberek-ak jesli chodzi o kola mam alusy i tarcza robi sie fioletowa poczekam na linke bo juz zamowilem jak zamontuje to pojade na stacje diagnostyczna zobaczymy co i jak i dam znac, dzieki za rysunek przunajmniej wiem gdzie szukac tego regulatora bo myslalem ze on gdzies z tyłu jest sprzezony z tylnim zawieszeniem ...
#10
Napisano 22:41, 18.05.2010
pewnie tłoczki w przednich zaciskach nie odpuszczają lub klocki blokują się - podnieś koło, zakręć nim i zobacz, czy opór jest większy niż tylko od mechanizmu różnicowego
a z tyłu przy zacisku masz dźwigienkę od ręcznego - gdy nie zaciągnięty lub linka zdjęta to dźwigienka ma być odpuszczona na max i koło nie blokowane, a po zaciągnięciu (lub przesunięciu jej palcem, gdy linka zdjęta) koło ma być blokowane - jeśli tak nie działa, to dany zacisk do regeneracji (w celu naprawy ręcznego)
#11
Napisano 13:12, 19.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:56, 19.05.2010
#13
Napisano 09:26, 20.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:16, 21.05.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych