Musiałbym posłuchać tej pracy "diesla" i wtedy bym odniósł się do twojej wypowiedzi.Witam
Mam ten sam problem. Silnik (K20A6) pracuje jak diesel. Zwlaszcza na postoju w trybie D na automacie to czuć i słychać. Za tydzień będą regulowane zawory i zobaczymy czy się coś porawi.
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Jak możesz, nagraj ten dźwięk i wrzuć tutaj.
Mam 2.4 oraz 2.0 w automacie i czasami w korkach w pozycji D, w 2.4 czuję lekkie wibracje i właśnie coś, jakby silnik pracował jak diesel. Ale dzieje się to nie zawsze, zależy jak mocno przechylone i gdzie akurat stoi auto. Nie przejmuję się tym, bo jak tylko puszczę gaz, to jest ok a i czasami po puszczeniu gazu i znowu zahamowaniu przed kolejnym światłem, tego zjawiska już nie ma.
W 2.0 tego zjawiska nie zauważyłem jak na razie, a zrobiłem już nim parę tyś kilometrów od momentu jego kupna.
Ktoś tu już chyba też poruszał ten temat na forum i odnosiło się to właśnie do pozycji D i postoju oraz tego lub podobnego zagadnienia.
Jeżeli puścisz gaz i auto wolno tocząc się (tak jak u mnie), takich dźwięków diesla i żadnych wibracji nie wywołuje, to jest wszystko ok według mnie. Chyba że, podczas takiej wolnej jazdy ten problem dalej u Ciebie występuje, to wtedy faktycznie, może jest coś nie tak.
To są stare auta, z przebiegami nierzadko około lub powyżej 200 i więcej tysięcy, więc takie zjawiska mogą występować, wystarczy gdzieś coś luznego gdziekolwiek w aucie na przykład pod spodem, i takie "problemy" mogą występować.
Mało tego, wystarczy przy automacie, że w środku auta na przykład w schowku pod podłokietnikiem lub w innych kieszeniach auta (od drzwi, przed pasażerem) są jakiejkolwiek luźne przedmioty i takich wibracji oraz dziwnych dźwięków, też można doświadczyć. Banalna rzecz, ale też warta uwagi...