Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Awaria silnika 1.8

VI swap awaria przekładka 1.8 2.0 2.3 koszty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 10.05.2018

Witam prośba o pomoc chodzi o accorda VI 1.8 . Otóż cos poszlo z silnikiem. Cięzko stwierdzic bo moze to byc uszczelka głowicy bądz uszczelniacze badz cos wypalilo. Na dniach bede wiedział co sie stało dokladnie i czy warto to robic. Ale na ewentualność mysle o swapie. Teraz pytanie jak z włożeniem 2.0, czy tez 2.3. Lub jak polecicie inny silnik. Jakie sa ceny takich silnikow(moze ktos ma?) i jak z podzespołami, stawiam ze komputer do wymiany a reszta?


  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:06, 11.05.2018

Wymieniasz sam slupek z 2.0 albo 2.3 i reszty nie dotykasz. Caly osprzet zostawiasz z 1.8
Wszysyko dziala.
Silnik ok800-1000zl przekladka zalezy gdzie ale ok 500 i tyle.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 11.05.2018

Jak zawsze seth na posterunku. Ani kompa ani nic nie trzeba zmieniac? nic a nic?


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:39, 11.05.2018

Nic a nic
N9 chyba ze ktoa chce sobie problemow narobic :D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 11.05.2018

Bo koles mi pisal ze przy 2.3 np musze sondy porobic itp. Bo mam obd 2 a przy obd 1 by bylo easy.


  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:36, 11.05.2018

Wlasnie dlatego zmienia sie sam slupek i nic wiecej. Wtedy zostaje jedna sonda tak jak bylo
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 11.05.2018

A jak z moca, stawiam ze bedzie spadek na tych silnikach na osprzecie od 1.8 i kompie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, swap, awaria, przekładka, 1.8, 2.0, 2.3, koszty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq