Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ocena zestawu instalacji Lpg

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 08.05.2018

Witam, w maju planuję zamontować DOBRĄ instalacje gazową w moim Acco VII 2.4 2008r sedan.Z tego co znalazłem w necie najlepszą opcją będzie:
-Stag 300 premium
-sterownik ACR01
-wtryski Keihin (z tego co słyszałem są super ciche i solidne ale czy warto dopłacać? Może Hana czerwone / barracuda?
-zbiornik w kole w miarę największy
- Wlew pod klapką
- Demontaż kolektora na wiercenie
Jeszcze nie dzwoniłem do majstra najpierw chciałbym zrobić obeznanie co wy polecacie.
Z góry dzięki za odpowiedź 😉
Dominik
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:12, 08.05.2018

Acr01 to nie sterownik tylko reduktor i jego odradzam... Ostatnio co chwile i kogoś słyszę że pada... Wtryski można spokojnie brać barracudy, keihiny są spoko ale moim zdaniem nie warto... Warto doplacic za montaz u kogoś polecanego... To o wiele bardziej procentuje później

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Bojar edytował ten post 16:13, 08.05.2018

  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:46, 08.05.2018

A moze kpl instalacja BRC mam w 2 autach i nie ma problemow.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:23, 08.05.2018

A moze kpl instalacja BRC mam w 2 autach i nie ma problemow.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Obecnie już nie bo sterowniki są zablokowane i tylko autoryzowany serwis może się podpiąć do niej co nie zawsze im wychodzi.
Poza tym jest cały temat o tym co zamontować.

http://www.accordklu...PG-do-2.0-i-2.4
  • 0

#5 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 08.05.2018

Czy mam rozumieć że w tym temacie o lpg pisząc-,,Barracuda - 115l/min i 130l/min. " autor miał na myśli że do 2.4 (190km) stosują barracuda 130l/min? 😉 a do 2.0 (155) 115l/min? Wolę się upewnić. I jak ma się cena wtrysku barracuda vs wtrysk Keihin? Nie będzie słychać barracud spod maski? 🤔😑
Reduktor-AC R01 -czerwony jeśli jest ble to co zamiast niego?

Użytkownik Siechoł edytował ten post 19:39, 08.05.2018

  • 0

#6 arczi1980

arczi1980
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Jastrzebie Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 08.05.2018

Czy mam rozumieć że w tym temacie o lpg pisząc-,,Barracuda - 115l/min i 130l/min. " autor miał na myśli że do 2.4 (190km) stosują barracuda 130l/min? a do 2.0 (155) 115l/min? Wolę się upewnić. I jak ma się cena wtrysku barracuda vs wtrysk Keihin? Nie będzie słychać barracud spod maski?
Reduktor-AC R01 -czerwony jeśli jest ble to co zamiast niego?

Ja mam reduktor AC R01 przejechane 60 tys i smiga jedynie co to trzeba wymienić było kolanko wodne bo podciekało ale to na gwarancji jeszcze 


  • 0

#7 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:14, 09.05.2018

Ok to już wiem co i jak jeśli chodzi o,,graty" do instalacji. Jednak teraz mam inny problem wybór zakładu który mi to wykona. Może poleci ktoś DOBRY zakład lpg.. Myślałem o :
-Łomży,,MacRob" na Senatorskiej (84km ode mnie) chyba najlepsza opcja ale jednak jechać na serwis w razie coś by się działo daleko.. I długi czas oczekiwania w kolejce.
-Piątnica,, Kubuś " (59km) kolega zakładał podobno polamali mu bagnet jakieś plastiki ogólnie nie poleca choć dwa razy tam zakładał
-Grajewo,, Auto Gaz Junior" (74km) kolega polecał ale opinie też są różne
-Pisz,, Krzak " (25km) blisko niby ładnie zakłada ale jak jest naprawdę? + to że blisko
-Giżycko,,Zakład Usług Motoryzacyjnych Juchniewicz " (50 km) kolega zakładał w bmw e90 vanos jeździł na jakieś poprawki ale chyba już wszystko ok
Ktoś zna te zakłady i któryś wyklucza z listy? Czyt. nie poleca 😉 Lub ma jakiś godny polecenia w okolicy właśnie Pisz, Ruciane-Nida...

Użytkownik Siechoł edytował ten post 07:18, 09.05.2018

  • 0

#8 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:47, 09.05.2018

Hej.

W Ełku na gdańskiej 40C znajduje się firma BOR-GAZ. To autoryzowany serwis STAGa. Jak tam założysz to plus masz taki, że dostajesz gwarancję ogólnopolską więc wakacje i na przykład wyjazd w góry - serwisujesz auto na gwarancji w dowolnym autoryzowanym na południu Polski.


  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:03, 09.05.2018

Popatrz w tym temacie

http://lpg-forum.pl/...kie-t17785.html


  • 0

#10 Siechoł

Siechoł
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 09.05.2018

Braciaka mam w Olsztynie właśnie też poleca te zakłady co w temacie głównie,, Seba" . Chyba zawitam na tą operacje do Olsztyna 👌

Użytkownik Siechoł edytował ten post 11:16, 09.05.2018

  • 0

#11 Gwiazda

Gwiazda
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Złotoryja
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:11, 20.06.2018

Mi właśnie Reduktor AC R01 250km. czerwony zaniemógł zaledwie po 15tyś. rok temu zakładana instalacja gazowa. Nie trzyma ciśnienia i jak kręcę na 1,2,3 to przy 4900tyś. Przełącza się na benzynę a ustawione mam na 6200 tyś gazownik twierdzi że to od gazu że niby jakiś olej się wytrąca z gazu i w reduktorze robi się jakaś smoła. Twierdzi że nie wiadomo czy gwarancję uznają.  A wy co o tym sądzicie?? Na razie zrobił mi dotrysk benzyny.


Użytkownik Gwiazda edytował ten post 12:14, 20.06.2018

  • 0

#12 Jacek19890

Jacek19890
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:02, 21.06.2018

Też mam reduktor AC i pomimo zapasu mocy ma problemy z ciśnieniem. Poniżej 1/3 zbiornika LPG przy przyspieszaniu potrafi przełączyć się na benzynę. Przy przegazowaiu na postoju ciśnienie też robi co mu się podoba.

Co do BRC raz miałem to w samochodzie i więcej nie chcę widzieć. Było dobrze do pierwszej usterki, działania gazowników sprowadzały się do wymiany filtrów, a jak to nie pomogło to się głupio pytali "kto to Panu montował?" pytanie o tyle głupie, bo to właśnie u nich było montowane. Nie dość, ze było drogie to i określenie BrakRegulacjiCzegokolwiek nie wzięło się z powietrza.


  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:22, 21.06.2018

Też mam reduktor AC i pomimo zapasu mocy ma problemy z ciśnieniem. Poniżej 1/3 zbiornika LPG przy przyspieszaniu potrafi przełączyć się na benzynę. Przy przegazowaiu na postoju ciśnienie też robi co mu się podoba.

Co do BRC raz miałem to w samochodzie i więcej nie chcę widzieć. Było dobrze do pierwszej usterki, działania gazowników sprowadzały się do wymiany filtrów, a jak to nie pomogło to się głupio pytali "kto to Panu montował?" pytanie o tyle głupie, bo to właśnie u nich było montowane. Nie dość, ze było drogie to i określenie BrakRegulacjiCzegokolwiek nie wzięło się z powietrza.

A nie masz zbiornika założonego do jazdy tyłem?

W którą stronę masz założony wielozawór w butli?


  • 0

#14 Gwiazda

Gwiazda
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Złotoryja
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 21.06.2018

No właśnie u mnie jest butla założona do jazdy tyłem. Tylko przez te 15tyś. nic takiego mi się nie działo


  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:50, 21.06.2018

Może coś na sitku siedzi. Można wyjąć wielozawór i zdjąć sitko z rurki. Ja nie mam sitka od początku tylko filtry co 10 tyś i jest ok.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq