Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ocena zestawu instalacji Lpg

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Gwiazda

Gwiazda
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • SkÄ…d:ZÅ‚otoryja
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 21.06.2018

Tak tylko ten co mi zakładał to stawia na reduktor. Dzwoniłem do firmy V-Gas to powiedzieli mi że ten reduktor jest wirujący i nie ma prawa się zasyfić jedyne co to jakaś wada fabryczna jeśli to wina reduktora oczywiście i jeszcze jest tak że nie zawsze go przełącza na benz. narazie ustawił mi ten dotrysk benz. to się nie przełącza i na wtorek jestem z nim umówiony bo musi mi skminić zamienny jak ten poleci na gwarancje.


Użytkownik Gwiazda edytował ten post 10:06, 21.06.2018

  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:08, 21.06.2018

http://lpg-forum.pl/...-t21090-75.html

 

ten reduktor wcale nie ma problemów ze spadkami, jaaaasne :) 


  • 0

#18 Jacek19890

Jacek19890
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:BiÅ‚goraj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 21.06.2018

Zbiornik jutro sprawdzę, ale w tym samym zakładzie gazowałem kilka samochodów i mam wrażenie, że wiedzą co robią. Do accorda zaproponowali mi dokładnie to co chciałem i jak chciałem czytając uprzednio o polecanych zestawach. Jednak spadki mam nawet po przegazowaniu na postoju więc mój nos wyczuwa problem z reduktorem.


  • 0

#19 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • SkÄ…d:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:01, 22.06.2018

Wtracę swoje parę groszy. Mam ten "nieszczęsny" reduktor zamontowany w Acco 2.4, zrobione jest na nim w tej chwili jakieś 37 tys. Na obecną chwilę nic się złego nie dzieje. Parę razy latem i przy niskich temperaturach jechałem ponad 220 km/h, trochę po górach w Hiszpanii, Andorze i w DE pocisnalem i zawsze bez problemów na lpg auto chodziło i obecnie bezproblemowo jeździ.
Może to zależy od partii produkcyjnej i od szczęścia, co komu się trafi?
  • 0

#20 Laxman

Laxman
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 14.01.2019

Witam, chcialbym podlaczyc sie pod temat I bardzo prosic o ocene proponowanej mi instalacji do Accorda 2.0 z 2007roku

elektronika: Stag 4 Qbox Plus

przełącznik: LED 401

wtryski: Barracuda 115nl

reduktor: AC-R01

wielozawor: Tomasetto fi6

przewod zasilajacy: Faro fi6

wlew gazu w klapce

zbiornik: 48/630/200

 


  • 0

#21 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • SkÄ…d:BBÅ‚ota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:29, 14.01.2019

Z jakiego powodu preferujecie instalacje typu skladak?
Ja proponuje kpl. zestaw BRC.


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • SkÄ…d:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:58, 14.01.2019

Witam, chcialbym podlaczyc sie pod temat I bardzo prosic o ocene proponowanej mi instalacji do Accorda 2.0 z 2007roku

elektronika: Stag 4 Qbox Plus

przełącznik: LED 401

wtryski: Barracuda 115nl

reduktor: AC-R01

wielozawor: Tomasetto fi6

przewod zasilajacy: Faro fi6

wlew gazu w klapce

zbiornik: 48/630/200

Zestaw dobry. Pytanie, czy gazownik sensownie to ogarnie montażem i strojeniem.

 

Z jakiego powodu preferujecie instalacje typu skladak?
Ja proponuje kpl. zestaw BRC.

Może dlatego, że są bardziej "elastyczne" w stosunku do potrzeb Klienta. I łatwiej je serwisować niż np. proponowane przez Ciebie BRC, które chętnie proponują "montażyści", a najchętniej z lubryfikacją.


  • 0

ByÅ‚y:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#23 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • SkÄ…d:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:38, 14.01.2019

Do tego w BRC nie zamontujesz "sloikowego" filtra, bo nie i koniec. Tak sobie producent zazyczyl i nie przeskoczysz. Moze i pi*rdola, ale jak widze co sie zbiera na dnie tego sloiczka to i dobrze, ze to nie leci w uklad.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik soul edytował ten post 21:40, 14.01.2019

  • 0

#24 RaDul28

RaDul28
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Typ S
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 16.01.2019

Nie wiem czy sprawa jeszcze aktualna ale jeśli założyciel tego tematu jest z warszawy lub okolicy to mogę polecić Auto Dakar z Wawy. Ja oddałem właśnie swojego Typ S na montaż ale widziałem jak montuje i powiem że pod maską jest porządek, wiązki są ładnie poukładane i gość montuje sztywną listwę wtryskową robioną pod konretny silnik. A przede wszystkim ma dużą wiedzę o LPG.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq