Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Po wymianie tarcz

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarkom73

jarkom73
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Peterhead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 07.05.2018

Wymienilem tarcze i klocki  po zmontowaniu calosci obcieraja na feldze odwazniki bardzo mala odleglosc miedzy ciezarkami a ruchomym zaciskiem wczesniej tego nie bylo nadmienie ze tarcze i klocki sa takie same, tarcza na piascie lezy centralnie zero ruchow, klockotrzymacz tez zero tolerancji jedynie co to moze sprezynka ktora trzyma zacisk miedzy klockotrzymacze. Prosze o pomoc doradzcie co mam dalej robic. 

dodaje linki do zdjec:

https://drive.google...iew?usp=sharing

https://drive.google...iew?usp=sharing


  • 0

#2 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:35, 07.05.2018

Pewnie miałeś tarcze 280mm seryjne, a założyli 300m z 2.4 - nie wiem czy się da i pewnie felgę masz 15 cali

Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:36, 07.05.2018

  • 0

#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:00, 07.05.2018

Na pewno za mała felga: )
Podaj wszystkie parametry felgi.
Może złe ET. Możesz się dystansem ratować.
Dziwne że przy tych samych tarczach było ok.: /
  • 0

#4 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:02, 07.05.2018

żeby założyć większe tarcze trzeba zmienić całe jarzmo na inne także to chyba nie to, a jakie masz felgi i jaki rozmiar? Po samej wymianie tarcz i klocków to raczej niemożliwe żeby coś tarło chyba że czegoś nie wiemy lub zapomniałeś napisać


  • 0

#5 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:52, 07.05.2018

kolega ma tourera 2,2 i tam były fabrycznie 300mm z tego co wiem. Natomiast co do zdjęcia - może mi się źle wydaje, ale wygląda na to że klocek powinien głębiej schować się w jarzmo (w kierunku piasty)


  • 0

#6 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:59, 07.05.2018

tak jeszcze spojrzałem, czy zabezpieczenie "druciane" jest dobrze osadzone? bo wydaje mi się że nie, chyba że to takie złudzenie :)


  • 1

#7 bartek87

bartek87
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 07.05.2018

Może nie te klocki? Wymieniałem u siebie z tyłu i też przez przypadek zamówiłem złe - od tourera - one troche mniej wchodzą w jarzmo i sięgają jakby do połowy tarczy. Nie wiem jak z przodem w tourerach czy mają być te same co z tyłu czy są inne. Napewno "zwykłe" takie jak w sedanie wejdą głębiej.


  • 0

#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:19, 07.05.2018

tak jeszcze spojrzałem, czy zabezpieczenie "druciane" jest dobrze osadzone? bo wydaje mi się że nie, chyba że to takie złudzenie :)

 

też mi się tak wydaje, drugie zdjęcie - sprężyna jest źle zalożona - powinna być z drugiej strony tego takiego wypustu jarzma, tak żeby dociągała zacisk, w tym momencie on sobie wisi


Użytkownik rafisz edytował ten post 11:22, 07.05.2018

  • 0

#9 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:47, 07.05.2018

Dobrze wyłapaliście, źle poskładany zacisk, u mnie prawidłowo tak to wygląda:

wp_20180507_12_44_18_pro.jpg

u Ciebie (źle):
 
IMAG0559.jpg
  • 0

#10 jarkom73

jarkom73
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Peterhead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 07.05.2018

Sprężyn założyłem tak samo jak u ciebie na zdjęciu daje link do mojego zdjecia
https://drive.google...ew?usp=drivesdk
Felgi mam 16 cali
  • 0

#11 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:21, 07.05.2018

Zrób dostęp do zdjęcia...

Chociaż zastanawiam się jak można to źle złożyć żeby aż tyle różnicy było...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#12 jarkom73

jarkom73
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Peterhead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 07.05.2018

Zrobiłem udostępnianie linków. Nie wiem dlaczego jest aż taka duża różnica ale podejrzewam jedna rzecz która mi przychodzi na myśl, skoro tarczę i klocki są takie same bo sprawdzałem to może wina jest w tym że na starych kolach jak było wywarzanie to może nakleil ciężarki zbyt blisko środkowej części.
  • 0

#13 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:07, 07.05.2018

Ok, sprawdziłem sobie końcówkę klocka i ja mam inny kształt a przynajmniej tak mi się wydaje. Chyba masz złe klocki. Podaj oznaczenia z pudełka co kupiłeś. Dodatkowo u mnie jest numer MF 1513, ten drugi jest taki sam

Użytkownik feniks edytował ten post 15:10, 07.05.2018

  • 0

#14 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:25, 07.05.2018

teraz jestem 100% pewny że źle założona sprężyna, ta dolna część sprężyny (tam gdzie jest zagięte o 180 stopni) ma być z drugiej strony (patrząc na to ostatnie zdjęcie ma być z lewej strony, teraz masz z prawej) tego kawałka jarzma, nie umiem tego inaczej wyjaśnić mam nadzieję że łapiesz o co chodzi ;), załóż poprawnie sprężynę i będzie git

tu na fotkach google widać jak ma być http://www.szrociarn...EDNI-PRAWY.html


Użytkownik rafisz edytował ten post 15:26, 07.05.2018

  • 0

#15 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:33, 07.05.2018

Sprężyna źle założona... Ale żeby aż tak przekosilo zacisk to dziwne skoro śruby trzymające w dużym stopniu go centruja...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq