Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Luz na kierownicy powyżej 90km/h.

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Å‚ochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 05.05.2018

Witam. ZauważyÅ‚em jakiÅ› czas temu że gdy jadÄ™ wiÄ™cej niż 90 km/h kierownica dostaje maÅ‚ego luzu ok 1 cm. Auto wtedy pÅ‚ywa na boki. BedÄ…c na przegllÄ…dzie sprawdzaÅ‚em luzy w zawieszeniu i nic nie stwierdzono. Co ciekawe efekt ten pojawia siÄ™ dopiero gdy przejadÄ™ parÄ™ kilometrów, na "zimnym" tego nie ma. Czy przyczynÄ… mogÄ… być niewyważone koÅ‚a? Bo na sezon letni nie wyważaÅ‚em kół. 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:29, 05.05.2018

Koła na pewno nie
  • 0
                       

#3 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Å‚ochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 05.05.2018

Nie powiedziaÅ‚em że czasem sÅ‚ychać stukniÄ™cia odczuwalne na kierownicy gdy auto pÅ‚ywa po drodze. 


  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:53, 05.05.2018

Musi być luz na drążkach/końcówkach kierowniczych.
  • 0

#5 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Å‚ochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 05.05.2018

sprawdzę jeszcze pod tym kątem, ale podobno luzów miało nie być. Oby to nie była maglownica...


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:25, 05.05.2018

Ja 3 dni temu lekko skręciłem luz na maglu.
Oczywiście zrobiłem znaki bazowych ustawień śruby.
Po odkręceniu kontry dokrecilem śrubę do lekkiego oporu (ok 15Nm), cofnalem do pozycji początkowej i dokrecilem ok 3mm na obwodzie kontry ( ok 1/3 skoku jaki zrobiłem na początku).
Auto przestało pływać przy delikatnych podmuchach z boku lub na nierównościach.
  • 0

#7 Sebastian88

Sebastian88
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Å‚ochów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:137
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:19, 15.08.2018

Znowu wracam do tematu. Okazało się że to była wina maglownicy. oddałem na regenerację i dwa miesiące było spokoju i teraz pojawiło się stukanie i skrzypienie gdy skręcam w prawo. lecz nie zawsze najczęściej gdy zrobie jakieś 50 km to dopiero zaczyna stukać. Jeśli to maglownica to da się jakoś skręcić? bo podobno jest tam jakaś śruba regulacyjna. Oddał bym na gwarancji maglownice ale przez najbliższe dwa tygodnie pilnie potrzebny jest mi samochód.

 

Edit

U mnie jest niemal identycznie tyle że przy skręcie w prawo.


Użytkownik Sebastian88 edytował ten post 19:50, 15.08.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq