Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jak wyjąć maglownice w VI zgodnie.

VI Vi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarosz

Jarosz
  • Partner HAKP
  • 27 postów
  • Skąd:Kiełpino
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 28.04.2018

Hej.

Potrzebuje Waszej pomocy, w manualny chyba kłamią pisząc że wyjęcie magla jest dość proste. Magiel odkreciłem od wózka i kolumny kierowniczej lecz nie mogę. odkręcić (nie mam dojścia) przewodów hydraulicznych. Mimo wszystko sądzę że wyjęcie magla wymaga odkrecenia czegoś jeszcze, wózka puki co nie chciałem ruszać. Ma ktoś doświadczenie lub fotoporadnik jak wyjąć magiel? Uwierzyć do dziś byłem mega fanem Hondy lecz projektant VI zgona powinien...


Dla jasności do wymiany mam przewód wysokiego ciśnienia i uszczelniacze na wieloklinie.

Użytkownik Jarosz edytował ten post 19:25, 28.04.2018

  • 0

#2 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 01.05.2018

Nie ma konieczności demontażu wózka, ale tylko w przypadku kiedy uda Ci się odkręcić oba przewody. Niestety umiejscowienie ich faktycznie nie ułatwia, w dodatku często, gęsto się ukręcają, a na metody alternatywne zbytnio nie ma miejsca. Także pozostaje Ci tylko walka lub demontaż wózka. Innych opcji nie ma.


  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:35, 01.05.2018

Mam to samo w wtrakcie wyciagniety silnik to dzialam. Ale watpir ze przewody puszcza. I wozek trzeba odkrecac.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 Jarosz

Jarosz
  • Partner HAKP
  • 27 postów
  • Skąd:Kiełpino
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 02.05.2018

Ok, dzięki za odpowiedź, w warsztacie chcą 300za demontaż i montaż + 600 uszczelnienie + ewentualna regeneracja z używanego magla bo do tych w vi genie brakuje części.
  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 01:51, 03.05.2018

Hmmm ... za robociznę, 300zł to normalna w miarę cena, bo trzeba się trochę nagimnastykować z tym maglem, spuścić, zalać płyn po zamontowaniu ponownie magla, odpowietrzyć układ i do tego przez czas regeneracji magla, samochód jest unieruchomiony i zajmuje miejsce w warsztacie. Te 600zł za uszczelnienie (że niby co? silikonem wysokotemperaturowym to pokleją, czy owiną taśmą hydrauliczną? Nie bardzo rozumiem co w tym warsztacie mieli na myśli :D ) to już trochę pod górną półkę regeneracji podchodzi, chyba że w tym uszczelnianiu, jest szlif listwy i OEM uszczelniacze Hondy :D w co ciężko mi uwierzyć ;) . A 'ewentualna regeneracja z używanego magla bo do tych w vi genie brakuje części' to już całkiem nie rozumiem :D będą przekładać uszczelki z używanego magla, czy podmienią maglownicę? :> Uszczelniacze to koszt w granicach 150-200zł (te lepszej jakości), te tańsze można kupić po wymiarach starych i zamknąć się w 100zł max. Pytanie brzmi: co tak drogo u nich wychodzi? :D Niektóre firmy regenerują magle po 300-450zł, więc 600zł to prawie dwie takie regeneracje. Po regeneracji magla, na pewno będzie Cię czekała geometria kół (~80zł) i w najgorszym wypadku strzeli wąż wysokiego ciśnienia (ceny różne, bo te węże to relikty i ciężko je upolować, a nie każda firma zajmująca się hydrauliką siłową, będzie miała możliwość dorobienia takiego przewodu) :>

W skrócie: jak byś sam wyjął magiel, wysłał go do firmy, która je regeneruje za około 400zł i sam go zamontował z powrotem, zalał na nowo i odpowietrzył układ, to mógł byś się zmieścić nawet w granicach 550zł z geometrią w warsztacie i wysyłką magla kurierem, lub 800zł, gdyby magiel wyjmował i wysyłał Twój warsztat ;) Do przemyślenia ;)


  • 0

#6 KAMEL1986

KAMEL1986
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.3
  • Wersja:Executive
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:SHHCL35401U000285
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 11.05.2018

wlasnie jestem na etapie cieknocego przewodu do maglownicy konkret srubunek wazne jest czy sa tam podkladki bo ja sam nie wiem czy byly czy nie 3 miesiace mam hondzie ale dalem jedna przestalo na chwile trzeci raz odkrecam i wiem juz ze plyn jest bardzo wazny musi byc do hondy nie moze byc inny


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Vi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq