Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Utwardzenie Accord VII rozwiązuje wiele problemów

VII utwardzenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:26, 18.04.2018

Cześć,

Dziś w mojej VII 2.0 zamontowałem kpl mcpersony przednie z Diesla sedan (amor+ sprężyna)

Auto przodem podniosło się z 37,5cm do 43(Lewa) i 40(prawa). Generalnie za wysoko. Ale, zero drgań przy 120km/h które wcześniej były niemal zawsze, prowadzenie - rewelacja!! nierówności czuć podobnie, ale w końcu nie ma bujania na dwupasie i można (szybko jechać). Auto prowadzi się równiutko, wcześniej występował efekt "skocznej kierownicy". Trudno w to uwierzyć ale różnica jest ogromna.

 

Zależy mi na usztywnieniu, nie koniecznie obniżeniu. Macie jakieś pomysły jak to osiągnąć? Są jakieś utwardzane sprężyny? Tyłu nie chce ruszać bo jest ok, z kolei Eibachy są tylko kompletach łącznie z tyłem, i poza tym że są niższe to nie wiadomo czy twardsze. Najchętniej obciąłbym jeden zwój z tych dieslowskich sprężyn, ale niestety nie będzie ona dobrze dolegać do amora. Może są jakieś firmy które zajmują się modyfikacją sprężyn - skrócenie. 

 

Macie jakieś pomysły? Dla tak dobrego prowadzenia i braku drgań kierowniki chciałbym utwardzić ten przód. 

Wypowiedzcie się proszę, tylko jutro mam czas aby pogrzebać przy aucie.

 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:25, 18.04.2018

Drgania mogły się zniwelować przez pójście zawiasu do góry ,a co za tym idzie krzyżaki i łożyska w przegubie wenętrznym przesunęły się w inne nie wybite miejsce :) także jeśli utwardzisz i wrócisz w to samo miejsce w przegubie mogą powrócić wibracje ..

..ale to tylko moje dywagacje

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:32, 18.04.2018

  • 0
                       

#3 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:29, 18.04.2018

Być może, prawy przegub wew mam idealnym stanie, lewy nie wiem.. Niemniej jednak koła w powietrzu, 120km/h na liczniku i półosie wraz z przegubami kręcą się bez bicia. 

 

Co do moich rozterek ze sprężynami, to rozważam jeszcze eibachy -30 pod diesla, zamontowane u mnie być może byłyby twardsze ale nie obniżyły by znacząco przodu


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:36, 18.04.2018

Koła w powietrzu to tym bardziej przegub pracuje na dobrych bieżniach ....ale i tak w ten sposób nie da się tego sprawdzić .
To musi być jednak siła napędowa gdzie na przegub działa dość konkretnie
  • 0
                       

#5 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:49, 18.04.2018

u mnie te przeklęte drgania występowały niezależnie od tego czy silnik ciągnął czy hamował auto. Myślisz że te 4cm wyżej jak jest teraz może przestawić ułożenie przegubu na tyle że będzie w niezużytym miejscu? być może. zobaczymy co będzie jak jakimś cudem uda mi się utwardzić przednią oś


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:32, 19.04.2018

No pewnie ,że wystarczy ..siłą rzeczy muszą być w innym miejscu np 3 mm Wystatczy pewnie aby się usztywniło na jakiś czas
  • 0
                       

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 06:50, 19.04.2018

3cm różnicy między stronami to sporo. Obadaj to.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 08:40, 19.04.2018

Nie wiem czy jedna ze sprężyn nie "ścisnęła się" przez zbyt mocne skręcenie ściągacza.


  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:48, 19.04.2018

Chyba nie ma takiej opcji ?
  • 0
                       

#10 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:27, 19.04.2018

próbowałem dziś skręcić te sprężyny z diesla ile się dało - niestety nie doszło do odkształcenia i po wykręceniu ze ściągacza mają tę samą długość. Założyłem swoje stare z benzyny i prowadzenie znów mam kiepskie :( 

Rozważam jeszcze zakup Eibacha -30 do diesla, założone u mnie powinny być na podobnej wysokości co oryginał z benzyny. 


  • 0

#11 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:12, 19.04.2018

Z sciskaniem sprezyn to ostroznie. Znajomy poscisnieciu zwiazal drutem, ale drut puscil. Sprezyne znalazl u sasiada, ale 2 dzialki dalej :)

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 vitosho

vitosho
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:07, 20.04.2018

3cm różnicy między stronami to sporo. Obadaj to.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

3cm to masakra jakaś... błąd pomiaru?

 

Nie wiem czy jedna ze sprężyn nie "ścisnęła się" przez zbyt mocne skręcenie ściągacza.

 

Chyba nie ma takiej opcji ?

 

Nie ma takiej opcji. Sprężyny po dużym przelocie mogą się minimalnie ubić a nie po jednorazowym skręceniu statycznym w ściągaczu.

 

Z sciskaniem sprezyn to ostroznie. Znajomy poscisnieciu zwiazal drutem, ale drut puscil. Sprezyne znalazl u sasiada, ale 2 dzialki dalej :)

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

 

Sąsiad rulez!


  • 0
<p>Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...<br><br>
rock n rolla</p>

#13 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:56, 20.04.2018

Ze strachu przed urwaniem głowy przez lecącą sprężynę nie odważyłem się jej skręcić tak, aby zwój dotknął drugiego zwoja. Sprężyny z diesla są jednak twarde. 

Jak myślicie, czy Eibach -30 do diesla zamontowany do benzyny sprawi że auto siądzie na takiej samej wysokości jak przy ori sprężynach z benzyny? 

Taki zestaw najbardziej mnie przekonuje, ale nie chciałbym wtopić 400zł za dwa eibachy, gdyby się okazało że jednak jest za wysoko. 

Znacie może jakieś utwardzone sprężyny nie więcej niż -20? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, utwardzenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq