Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII 2.2ctdi- odcina turbo, migająca kontrolka świec

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 pablo2206

pablo2206
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Piątnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 18.04.2018

Witam Was wszystkich,
Otóż jestem tu nowym użytkownikiem, ponieważ dopiero od paru dni stałem się szczęśliwym posiadaczem Accorda VII geneacji z silnikiem 2.2ctdi 140KM. Otoż mam od razu problem, podczas ostatniej jazdy chciałem przycisnąć i pociągnąć hanie po obrotach, od 1.2tys do 3/3.5tys obrotow szatan ladnie ciagnie nie dymi nie kopci ni nic, ale jak pociagnalem wyżej po obrotach to odcięło mi turbine i samochód wszedl w stan awaryjny, obroty do 2.1tys i wiecej ani rusz, dopoki nie zgasze zaplonu i ponownie nie odpale silnika. Ale oprocz tego po wszystkim pojawila sie migajaca kontrolka swiec(sprezynka) i mimo wszystko miga choc samochod ma moc do przekroczenia 3.5tys obrotow. Bylem u znajomego mechanika i sprawdzal blad w komputerze, wyskoczylo ze zbyt niskie cisnienie doladowania. Sprawdzal przeowdy podlaczenia, turbine, tzn geometrię jakims swoim sposobem i mowil ze teoretycznie dziala jak nalezy nie zacina sie i ze wedlug niego to nie turbina, ze przeowdy tez wszystko wyglada w porzadku. Powiedzial ze trzeba by zaczac od zaworu podcisnienia. Czujnika podcisnienia. Moze egr?co moze byc?mial ktos podobny przypadek?prosze was o podpowiedz i podzielenie sie swoimi spostrzezeniami co do tej sytuacji. Dodam ze samochod w stanie ogolnie bardzo zadbanym sprowadzony z zagranicy dokladnie z Niemiec. No i ropa przynajmniej tu w Polsce tankowana na renomowanych stacjach paliw.
  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:28, 19.04.2018

Nie da się jednoznacznie określić. Może geometria, może nieszczelność w układzie podciśnienia, może gruszka się zacina a może nieszczelność w dolocie lub turbo do wymiany. Jak sam nie zajmujesz się mechaniką to polecam odstawić na warsztat.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq