Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

pierścienie tłokowe

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:10, 18.04.2018

Hej mam zamiar naprawić swój R20A3 w accordzie CU1 i mam do was pytanie czy pierścienie opisane że są przeznaczone do R18A1 i R20A1 pasują również do R20A3? Na logikę powinny pasować ponieważ mają te same wymiary tj. 81x1,2x1,2x2,0?


  • 0

#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:00, 18.04.2018

A tłoki takie same :)  Jedź do ASO kup oryginały po numerze VIN i będzie po problemie. Co to za problem z R20A3? Obsługuję 3 sztuki R20A3 i nie ma problemu z silnikiem i poborem oleju (przebiegi rzędu 220 tyś)


  • 0

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:17, 18.04.2018

W aso to się 4 razy przepłaca za te same pierścienie. Nie dam się naciągnąć. W swoim civicu sam wymieniałem pierścienie i kupiłem zamiennik made in japan i jest super, zero poboru oleju  i to na lpg. Accord od początku do końca miał zalewany olej niezgodny z instrukcją tj z normą C3 a powinien dostawać A5 lub A3.


Do aso też pisałem i podali mi indeks na nadwymiarowe pierścienie a ja chcę nominalne.


  • 0

#4 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:42, 18.04.2018

Napisz do Haparts / Jarusnet / JDMshop
Powinni pomóc .

Ps : jaki pobór oleju masz ?
  • 0

#5 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:49, 18.04.2018

Za duży przy spokojnej jeździe 0,5 na 1000 a jak cisne to srednie 1,34l/1000km.

A znacie ten sklep topendpower.pl ?

Pytam bo mają super ofertę wyprzedażową?


  • 0

#6 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 05:58, 19.04.2018

A na jakich olejach jeźdżą?


  • 0

#7 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:51, 19.04.2018

Sprawdziłem pierścienie wg katalogu TPR i wychodzi na to że do R18 górny pierścień i olejowy jest o 0,05mm cieńszy. Czyli gdy zastosujemy w R18 pierścienie dedykowane do R20 to może dojść do ich zakleszczenia. Jeżeli odwrotnie to nic się nie stanie. Jak myślicie czy mogę użyć te pierścienie w swoim R20A3?


  • 0

#8 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:42, 19.04.2018

Za dużo kombinujesz z pierścieniami.Musisz dobrać do R20A3 a nie do R18. Kombinując i szkląc jak najtaniej traci się dwa razy.Stosuj się do wytycznych dla danego silnika po coś są katalogi.No i mam nadzieje że złożysz ten silnik zgodnie z zaleceniami producenta w kwestii momentów i kątów.Ale to już twoja sprawa :)


  • 0

#9 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:29, 20.04.2018

Zamówiłem pierścienie właściwe dla R20A3, bynajmniej JDMSHOP zapewnia że jak wymiary będą nie właściwe po zmierzeniu ich z wyjętego pudełka to będą szukać dalej. Właśnie mam zamiar zgodnie z manualem skręcać. Ściągnąłem wszystkie możliwe manuale z forum i są tylko do R18 i k24. Chyba że momenty skręcania R18 są takie same jak dla R20, na pewno głowicy tak bo ta sama uszczelka, ale korbowody już mogą mieć inne momenty?


  • 0

#10 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:05, 30.04.2018

Według katalogu NPR przewidziane są te same pierścienie zarówno dla R20 jak i R18 a Teikoku piston jak pisałem wyżej przewiduje inny rozmiar pierścieni.


  • 0

#11 rasa

rasa
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:33, 06.06.2018

Wymiary pierścieni w katalogach to:

 

R20A3 Riken 16047 (RIK) 13011-RZP-004, (to samo co dla R18A1 13011-RNA-A02 ale inny numer części 16057)
1 - 81,0 x 1,2 x 2,5
2 - 81,0 x 1,2 x 3,4
0 - 81,0 x 2,0 x 2,5

 

R20A3 Teikoku 32411 (TPR) 13011-RZP-003
1 - 81,0 × 1,2 × 2,45
2 - 81,0 × 1,2 × 3,4
0 - 81,0 × 2,0 × 2,5

R18A1 Teikoku 32402 (TPR) 13011-RNA-A01
1 - 81,0 × 1,2 × 2,45
2 - 81,0 × 1,2 × 3,3
0 - 81,0 × 2,0 × 2,45

 

Numery pierścieni OEM dla wersji poliftowej R20A3 zmieniły się ale nie ma ich w katalogu (Teikoku - 13011-RL2-G01, Riken - 13011-R0A-004).


Użytkownik rasa edytował ten post 14:49, 06.06.2018

  • 0

#12 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:09, 06.06.2018

2 tygodnie temu przyjechały do mnie z Japoni Rikeny 13011-RZP-004. A acco chyba przestał brać olej po regulacji zaworów i zalaniu 5w40 acea A3. Aso zalewało niezgodny z instrukcją obsługi samochodu shela aml 5w30 acea C3, którego wciągał około litra na 1000km.


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:39, 06.06.2018

Poczekaj ....świeży olej zawsze na początku mniej schodzi

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:44, 06.06.2018

  • 0
                       

#14 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:08, 07.06.2018

Właśnie po wymianie i regulacji jeszcze brał przez jakiś 1000 km było widać że bierze a teraz dolałęm do max i kolejny 1000km przejechane i nie widać ubytku.


  • 0

#15 rasa

rasa
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:42, 07.06.2018

A jaki olej został teraz zalany?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq