Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Świecąca kontrolka oleju i głośna praca przy uruchomieniu

VII kontrolka oleju czujnik ciśnienie uruchomienie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 17.04.2018

Witam, 

to mój pierwszy post na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. 

 

Mam accorda 2003 2,4 Pb+LPG od dwóch miesięcy i zauważyłem jak na zimnym silniku, przy uruchomieniu przez sekundę, dwie jeszcze świeci się kontrolka oleju i silnik pracuje nieco głośniej. Jakby rzeczywiście nie było smarowania. Później odgłosy ustępują i wszystko jest OK. Myślałem że w zimniejszych miesiącach to normalne, ale temperatury teraz są dosyć wysokie. Myślałem, że może być to problem oleju, ale zawsze jak sprawdzałem stan się zgadzał. W ubiegłym tygodniu wymieniłem olej i filtr na Valvoline maxlife 5W40 i problem dalej istnieje. 

Szukałem rozwiązania problemu w innych tematach, ale nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.  


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:48, 17.04.2018

Witam,
to mój pierwszy post na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Mam accorda 2003 2,4 Pb+LPG od dwóch miesięcy i zauważyłem jak na zimnym silniku, przy uruchomieniu przez sekundę, dwie jeszcze świeci się kontrolka oleju i silnik pracuje nieco głośniej. Jakby rzeczywiście nie było smarowania. Później odgłosy ustępują i wszystko jest OK. Myślałem że w zimniejszych miesiącach to normalne, ale temperatury teraz są dosyć wysokie. Myślałem, że może być to problem oleju, ale zawsze jak sprawdzałem stan się zgadzał. W ubiegłym tygodniu wymieniłem olej i filtr na Valvoline maxlife 5W40 i problem dalej istnieje.
Szukałem rozwiązania problemu w innych tematach, ale nie znalazłem. Z góry dzięki za pomoc.


Polecam zacząć od kontroli ciśnienia oleju.

Poza tym te silniki mają taką przypadłość, że tam wariator hałasuje dopóki nie dostanie prawidłowego ciśnienia oleju. Naprawa kosztuje kilka stówek ale podobno można z tym jeździć.Tzn tą informacje przeczytałem gdzieś tu na forum dość niedawno.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
http://www.accordklu...24/#entry907863


Znalazłem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 17.04.2018

Polecam zacząć od kontroli ciśnienia oleju.

 

Jak mogę to zmierzyć? 

 


  • 0

#4 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 132 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:55, 17.04.2018

jaki masz filtr oleju? kiedyś z musu założyłem jakiś za 10 zł i kontrolka oleju gasła po dosłownie 3 sekundach, zmiana na OEM Hondy i gaśnie momentalnie


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#5 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:22, 17.04.2018

Jak mogę to zmierzyć?


Sam raczej nie zmierzysz. Na warsztat. No chyba że masz manometr i odpowiednie przystawki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#6 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:05, 18.04.2018

jaki masz filtr oleju? kiedyś z musu założyłem jakiś za 10 zł i kontrolka oleju gasła po dosłownie 3 sekundach, zmiana na OEM Hondy i gaśnie momentalnie

Filtr mam Kolbenschmidt. Przed wymainą był MAHLE.


  • 0

#7 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2266 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:17, 18.04.2018

filt zawsze oryginał... zapłacisz kilka zł więcej a nie będzie takich syt. było już na forum kilkanaście postów o tym, że na nie oryginalnym filtrze takie rzeczy się dzieją.


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#8 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 18.04.2018

filt zawsze oryginał... zapłacisz kilka zł więcej a nie będzie takich syt. było już na forum kilkanaście postów o tym, że na nie oryginalnym filtrze takie rzeczy się dzieją.

Będę mądrzejszy:) Dzięki za pomoc. 


Sam raczej nie zmierzysz. Na warsztat. No chyba że masz manometr i odpowiednie przystawki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jakie przystawki? I pod co podpinam? Manometr to bym znalazł. 


  • 0

#9 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:05, 18.04.2018

Jakie przystawki? I pod co podpinam? Manometr to bym znalazł.


Polecam zobaczyć na przykładowe np. na Allegro. A co do samego pomiaru to wykręcasz przełącznik ciśnienia oleju, wkręcasz tam przystawkę z wężykiem i manometrem, a w przystawkę wkręcasz sam czujnik (przełącznik).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, kontrolka oleju, czujnik, ciśnienie, uruchomienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq