Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana gum stabilizatora przód

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemek

Przemek
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Jastrzębie-Zdrój
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 16.04.2018

Witam
Wymieniał ktoś z was gumy stabilizatora przód?
Są trochę niefortunnie usytuowane nad sankami i nie ma jak dojść do śruby.
Proszę o wskazówki jak się do tego dobrać... Może ma ktoś jakiś patent?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą wskazówkę 😀
  • 0

#2 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:03, 16.04.2018

Szukałeś? - http://www.accordklu...-stabilizatora/
  • 0

Long May You Ran


#3 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:18, 16.04.2018

Witam
Wymieniał ktoś z was gumy stabilizatora przód?
Są trochę niefortunnie usytuowane nad sankami i nie ma jak dojść do śruby.
Proszę o wskazówki jak się do tego dobrać... Może ma ktoś jakiś patent?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą wskazówkę

 

A nie będziesz się bał jeździć samochodem, którego układem łączącym napęd z podłożem zajmował się mechanik bez doświadczenia, bez praktyki, bez żadnej wiedzy, bez narzędzi, bez kwalifikacji, bez szkoleń, bez szkół, bez podstawowej wiedzy, bez znajomości zasad, który wiedzę czerpał z internetu?

 

Nie zabieraj się za coś, o czym nie masz pojęcia, ponieważ narażasz nie tylko swoje życie (masz prawo robić z nim, co chcesz, możesz nawet postawić zawieszenie na sznurkach konopnych), ale Twój samochód może zagrażać własności prywatnej innych ludzi, a to już jest przestępstwo przeciwko naszemu podstawowemu prawu do wolności.

 

Proszę Cię nie zabieraj się za zawieszenie, bo zrobisz to źle. Skup się na swojej pracy, na tym co robisz dobrze. Zarób odpowiednią ilość PLN i oddaj samochód w ręce fachowców, którzy mają praktykę, wiedzę, doświadczenie, narzędzia, stanowisko pracy, a przede wszystkim odpowiedzialność zawodową


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:15, 16.04.2018

Witam
Wymieniał ktoś z was gumy stabilizatora przód?
Są trochę niefortunnie usytuowane nad sankami i nie ma jak dojść do śruby.
Proszę o wskazówki jak się do tego dobrać... Może ma ktoś jakiś patent?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą wskazówkę

Jest poradnik chyba w dziale zrób to sam, a sama wymiana byla wiele razy opisywana... Niestety jedyna sensowna opcja to opuszczenie sanek...

A nie będziesz się bał jeździć samochodem, którego układem łączącym napęd z podłożem zajmował się mechanik bez doświadczenia, bez praktyki, bez żadnej wiedzy, bez narzędzi, bez kwalifikacji, bez szkoleń, bez szkół, bez podstawowej wiedzy, bez znajomości zasad, który wiedzę czerpał z internetu?

Nie zabieraj się za coś, o czym nie masz pojęcia, ponieważ narażasz nie tylko swoje życie (masz prawo robić z nim, co chcesz, możesz nawet postawić zawieszenie na sznurkach konopnych), ale Twój samochód może zagrażać własności prywatnej innych ludzi, a to już jest przestępstwo przeciwko naszemu podstawowemu prawu do wolności.

Proszę Cię nie zabieraj się za zawieszenie, bo zrobisz to źle. Skup się na swojej pracy, na tym co robisz dobrze. Zarób odpowiednią ilość PLN i oddaj samochód w ręce fachowców, którzy mają praktykę, wiedzę, doświadczenie, narzędzia, stanowisko pracy, a przede wszystkim odpowiedzialność zawodową

Nie chciałbym Cię martwić, ale większość osób tutaj, ktore w tym momencie są praktycznie w większości jedynymi polecanymi mechanikami w okolicy nie kończyło wcale samochodówek i wiedzę zdobywalo samemu, na własnych autach i na podstawie manuali Hondy i doświadczenia innych osób...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Przemek

Przemek
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Jastrzębie-Zdrój
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 16.04.2018

Woww cóż za moralizatorski tekst... Etranger... Chyba nie wiesz ile kosztuje taka wymiana w aso 😀
Na szczescie jest ktoś taki jak Grzechh
Na taką odpowiedź liczyłem...
Raczej nie dam rady tego sam zrobić bo mimo chęci, zaciecia nie mam tyle czasu oraz narzędzi oraz warunków...
Jeden mechanik już się wycofał z naprawy... Liczył na szybki zarobek i się przeliczył 😀
Jutro jadę do kolejnego 😀
Cena w aso zabija 😂
  • 0

#6 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 16.04.2018

A czemu wymieniasz gumy? Jakie masz objawy? Pytam bo też się zastanawiam nad ich wymianą ale nie mam pewności czy to one.


  • 0

#7 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:59, 16.04.2018

W ASO Bielsko Biała z tego co pamiętam wymiana około 250zł. 


  • 0

#8 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:21, 16.04.2018

 U mnie w ASO Bosel w Częstochowie zawołali 280 zł ...    Na szczęście jest w tym mieście też ktoś , kto ma doświadczenie z hondami  i mi to ogarnie taniej , a też myślę dobrze .  Moje ewidentnie klasyfikują się do wymiany , bo "ciotka breszka" brutalnie obnażyła ten fakt ...  

 Ja nie mam warunków i narzędzi aby nawet o samodzielnej wymianie gum stabilizatora myśleć .


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#9 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:34, 16.04.2018

u mnie bardzo głośno stukały na nierównościach - jakby ktoś młotem walił w podłogę. Po wymianie (oczywiście na OEM) cisza. Co ciekawe stare gumy nie wyglądały na bardzo zużyte. Sanki były opuszczane, dojście jest kiepskie ale znajomy poradził sobie bez problemu. Jest o tym temat, tam trzeba kontynuować bo niepotrzebnie powstaje tutaj równoległy wątek. 


  • 0

#10 Przemek

Przemek
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Jastrzębie-Zdrój
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 17.04.2018

A czemu wymieniasz gumy? Jakie masz objawy? Pytam bo też się zastanawiam nad ich wymianą ale nie mam pewności czy to one.


Objawy to sztuki puki, kopanie pukanie...
Najgorsze poprzeczne nierówności np.pofalowany asfalt przed skrzyżowaniem.. Pojechałem na stację i najpierw powiedział że wszytko jest ok. Ale potem kazał poruszać autem na boki i wybita guma się ujawniła 😀
W Katowicach jkk zaśpiewali po rabacie 550zl 😤
Masakra

W ASO Bielsko Biała z tego co pamiętam wymiana około 250zł.


Dawno sprawdzalemś tą cenę?
200 zł to jestem jeszcze w stanie zapłacić...
  • 0

#11 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 17.04.2018

Z tego co piszecie to wynika że i ja mam je chyba do wymiany. Nie na każdej nierówności coś słychać.


  • 0

#12 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:43, 17.04.2018

Z tego co piszecie to wynika że i ja mam je chyba do wymiany. Nie na każdej nierówności coś słychać.

 

Najwyższy czas po zimie sprawdzić zawieszenie  :-D


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#13 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:03, 17.04.2018

Objawy to sztuki puki, kopanie pukanie...
Najgorsze poprzeczne nierówności np.pofalowany asfalt przed skrzyżowaniem.. Pojechałem na stację i najpierw powiedział że wszytko jest ok. Ale potem kazał poruszać autem na boki i wybita guma się ujawniła
W Katowicach jkk zaśpiewali po rabacie 550zl
Masakra

Dawno sprawdzalemś tą cenę?
200 zł to jestem jeszcze w stanie zapłacić...

Interesowałem się tym końcem 2016r. Obecnie jednak nie mam zaufania do ASO w BB. 


  • 0

#14 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 00:58, 18.04.2018

Moga stukac laczniki stabilizatora . Ja juz wymienialem laczniki z przodu a z tylu gumy staba.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 04:47, 18.04.2018

nie ma co dramatyzować - jak mechanik kręci nosem to zmień mechanika. Na podnośniku sanki lekko puści i je normalnie wymieni- po prostu paproch i mu się nie chcę. Zresztą wątek o gumach już był. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq