Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana klocków


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:02, 24.03.2009

Ja kupilem boscha tyl 120zl i ferodo na przod 240zl.....na dniach bede wymienial

#17 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 09.04.2009

Ja zakupilem klocki JC(nipparts) ponoć japońskie 120 zł założe i zobaczymy co to jest warte ponoc orginalnie Honda ma Lucasa, ale ja slyszalem za sa twarde i oraja tarcze

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 


#18 AndyK

AndyK
  • Forumowicz
  • 167 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 02.05.2010

Odkręciłem koło i juz zabieram się do zdjęcia zacisku a tu niespodzianka.
do tej pory klucz nasadowy był standardem w moich samochodach,
jakiego kluczapotrzebuję do odkręcenia zacisku w VII?/
Nie pasuje ampulowy 6 i 8. czyżby 7?
mam diaksa więc może sobie dorobię jeśli to na prawdę 7mka.

szlag mnie trafił bo jestem na działce bez możliwości zakupów
pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź
AndyK

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:37, 03.05.2010

ferodo na przod


czy ferodo premier są dużo miększe od Greenstuff'ów?

pytam bo pewna osoba znająca się na temacie poradziła mi, że lepiej kupować miękkie klocki do naszych accordów i zmieniać je częściej niż ładować twarde klocki jak greenstufy na standardowe tarcze. Daje to lepszy efekt jeśli chodzi o skuteczność hamowania.

#20 andrzej166

andrzej166
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:12, 03.05.2010

do AndyK,

ja też nie miałem odpowiedniego "imbusa", ale przecież to nie problem wystarczy odkręcić całe zaciski, płaska 17 i już.

Pozdrawiam

Andrzej

Nie staraj się zrozumieć wszystkiego, bo wszystko stanie się niezrozumiałe.


#21 AndyK

AndyK
  • Forumowicz
  • 167 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 03.05.2010

Jasne że można i pewnie tak zrobię bo chcę pomalować zaciski.
Tak czy inaczej to (chyba) większa komplikacja.
Będę jednak wdzięczny za info o wielkości i rodzaju klucza do zacisków :)
ktokolwiek wie...
pozdrawiam
a

[ Dodano: 2010-05-07, 13:54 ]
pozwolę sobie ponowić pytanie.

jakim kluczem odkręce zaciski hamulcowe w VII?

dziękuję za info
AndyK :B

#22 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:45, 03.07.2010

Nie pasuje ampulowy 6 i 8. czyżby 7?


sam zabieram sie za tydzien i jeszcze nie wiem, ale imbus 7 to jakis hamulcowy standard, ma go wiele marek (np. moje poprzednie auta: audi i fiat)
a ja poki co zacialem sie na doborze klockow, ponoc maja pasowac 43022-SPO-E03, ale akurat takie maja stan magazynowy zero w intercars...

pozdr

[ Dodano: 2010-07-03, 15:43 ]

jakim kluczem odkręce zaciski hamulcowe w VII?


jestem swiezo po wymianie wiec podziele sie troche spostrzezeniami:
zaciski przednie sa na imbus 7, tylne na normalny klucz 12, dodatkowo zadnych specjalnych narzedzi nie potrzeba, oczywiscie klucz do kol, pilniczek i srubokret, wymiana kompletu (przod i tyl) zajela mi spokojnym tempem 3h
poniewaz sam mialem problem z doborem klockow (nie mialem numeru OE klockow, a katalogi rozne klocki podawaly) podam numery dla potomnych:
przod: TRW GDB 3335 (199zl)
tyl: TRW GDB3191 (136zl)
czyli razem wyszlo w intercars 335zl plus 10zl wysylka, robota za free, jako ciekawostke napisze ze turek w ATU chcial 120-130 euro za taka robote, za czesci tez policzyl sporo wiecej (60 euro za klocki "no name" na tyl) stad go olalem a moj diler hondy byl zabity robota, efekt byl taki ze wczoraj do PL wrocilem na blachach zamiast klockow z tylu, a ostatnie 100km przed domem (tak od Cottbus) staralem sie unikac hamowania :roll: bo robilo straszliwe wrrrrr, w jednym klocku wyfrezowalem rowek w jego metalowej czesci :roll:
jezeli macie tak ja ja kompletnie objechane wszystkie klocki to nie zapomnijcie upuscic plynu hamulcowego ze zbiorniczka, u mnie "wykipial", strzykaweczka i poziom jest taki jak ma byc :mrgreen:

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:31, 12.07.2010

Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości. Z tyłu cylinderek trzeba wpychając wkręcać i to dość znacznie. Czy kiedy po czasie wysuwa się to także odkręca? Jest tam takie nacięcie na cylinderku i pasuje ono ściśle do takiego małego "ząbka" na klockach. Po założeniu jakoś nie widzę możliwości by cylinderki wychodziły ruchem śrubowym. Jak to jest skonstruowane?

#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:54, 12.07.2010

ja tez mam kilka pytan. chce kupic klocki ebc green na przod do mojego accorda i pytanie gdzie mozna je dostac w lepszych cenach niz na stronie? czy musze kupic na stronie? nastepne pytanie czy po wymianie klockow trzeba odpowietrzac uklad? nigdy tego nie robilem w samochodzie ale w rowerze tez mam hydrauliczne i tam wystarczy odkrecic zbiorniczek wyrownawczy wepchnac tloczki do srodka i zalozyc nowe klocki, po paru nacisnieciach na klamke tloczki same sie zblizyly na odpowiednia odleglosc. jak to wyglada w samochodzie?

#25 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:58, 12.07.2010

Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości. Z tyłu cylinderek trzeba wpychając wkręcać i to dość znacznie.

ja niewiele do tematu wniose bo w VII tourer sie je poprostu wpycha, nie trzeba wkrecac

nastepne pytanie czy po wymianie klockow trzeba odpowietrzac uklad?

po wymianie kolckow ukladu sie nie odpowietrza, poniewaz nie zostal on zapowietrzony

po paru nacisnieciach na klamke tloczki same sie zblizyly na odpowiednia odleglosc

po pary nacisnieciach pedalu hamulca tloczki ustawia sie we wlasciwej pozycji i po robocie

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




IPB Skin By Virteq