Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie pali na jeden cylinder na wolnych obrotach - moje rozwiązanie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:33, 13.04.2018

Witam,

Opisze mój przypadek bo widziałem ze nie tylko ja miałem z tym problem (może się komuś przyda).

Jak w temacie nie palił na pierwszym cylinder na wolnych obrotach a od około 2000 obr/min wszystko było ok. W końcu wypalił mi się zawór na czwartym cylindrze i przez to mechanik odkręcił głowice.

Okazało się że na tym pierwszym cylindrze jedno gniazdo zaworowe na wydechu było uszkodzone i przez to uszkodzeniu uległ wałek rozrządu (lub odwrotnie). Po zrobieniu gniazda i wymianie wałka rozrządu (kupić nie wytarty wałek rozrządu do f18b2 jest bardzo ciężko) wszystko wróciło do normy.


Użytkownik TomekVI edytował ten post 16:33, 13.04.2018

  • 0

5,6,7


#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:22, 13.04.2018

Moim zdaniem zaczęło się od wałka. Ale dobrze ze ogarnąłeś temat
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:26, 13.04.2018

Sprawdź wtrysk ..co by się nipowtórzyło za jakiś czas
  • 0
                       

#4 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:43, 14.04.2018

Wtrysk? - co masz na myśli?


  • 0

5,6,7


#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:57, 14.04.2018

,bo wypaliło zawór ...czemu ? Za uboka mieszanka ? .. a co za tym idzie za wysoka temp ...no chyba ,że miałeś podparty zawór
  • 0
                       

#6 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:27, 14.04.2018

Elektryk sprawdzał i powiedział że z wtryskami wszystko ok było. Mi się wydaje że to przez wycierający się wałek, ewentualnie 200k km na gazie


  • 0

5,6,7


#7 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:38, 14.04.2018

...a regulacje zaworów były często i regularnie ?
  • 0
                       

#8 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:08, 14.04.2018

no właśnie z tą regulacją bywało różnie :) ale nigdy nie przekroczyłem 30k km


  • 0

5,6,7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq