Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jak zdiagnozować uszkodzony regulator napięcia - ROZWIĄZANY.

VI regulator napięcia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Jarosz

Jarosz
  • Partner HAKP
  • 27 postów
  • Skąd:Kiełpino
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 12.04.2018

Hej

Niestety przepaliła mi się kontrolka ładowania i nie dostałem info że coś się dzieje z ładowanie. Prawdopodobnie padł regulator napięcia, lecz nie wiem jak do zdiagnozować, Service manual jaki mam nie przewiduje takiej diagnozy (co ciekawe jest w nim kosatka 4 pionowa do alternatora).

Alternator mam zdemontowany i częściowo rozkręcony, po podłączeniu miernika do styku szczotek na wirniku oraz śruby łapiącej prąd z alternatora i zakręceniu nim pojawia się napięcia, wnioskuję wiec ze padł regulator lecz przed zakupem wole to sprawdzić.

Na forum wyczytałem również że pewien kolega sugerował brak ładowania spowodowany przepaloną właśnie kontrolką, lecz nikt tego nie potwierdził...

Użytkownik Jarosz edytował ten post 20:17, 14.04.2018

  • 0

#2 Jarosz

Jarosz
  • Partner HAKP
  • 27 postów
  • Skąd:Kiełpino
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:07, 14.04.2018

Problem rozwiązany, dla potomnych. Rzekomo przepalona kontrolka ładowania sama w sobie zasygnalizowała swoim brakiem aktywności uszkodzony regulator napięcia, po jego wymianie kontrolka normalnie święci przed odpaleniem.

Użytkownik Jarosz edytował ten post 20:17, 14.04.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, regulator napięcia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq