Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Koło dwumasowe 2.2 i-dtec 150KM

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:44, 11.04.2018

Pisane wielokrotnie.

 

sprzęgło od type-s ma napewno mocniejszy docisk, wydaje mi sie że sama tarcza jest z innego materiału. Napewno nigdy nie zacznie sie ślizgać, u mnie o dziwo przenosi z samego dołu 500niuta, seria ledwo ma 350 przez chwile. Ale nie jest tak różowo, otóż ono ma bardziej agresywną charakterystykę, łapie mocniej, jest wrażenie klejenia sie sprzęgła, czesc chłopaków już z poduszkami kombinowała. Generalnie na sprzegle ze 150 lepiej sie jezdzi ale ślizga sie na serii, type-s to pancerniak. ja bym wkładał tylko od type-s...

 

Zrobisz jak uważasz...


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#17 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:50, 11.04.2018

Pisane wielokrotnie.

 

sprzęgło od type-s ma napewno mocniejszy docisk, wydaje mi sie że sama tarcza jest z innego materiału. Napewno nigdy nie zacznie sie ślizgać, u mnie o dziwo przenosi z samego dołu 500niuta, seria ledwo ma 350 przez chwile. Ale nie jest tak różowo, otóż ono ma bardziej agresywną charakterystykę, łapie mocniej, jest wrażenie klejenia sie sprzęgła, czesc chłopaków już z poduszkami kombinowała. Generalnie na sprzegle ze 150 lepiej sie jezdzi ale ślizga sie na serii, type-s to pancerniak. ja bym wkładał tylko od type-s...

 

Zrobisz jak uważasz...

Zgadzam się z tą info.


  • 0

#18 davedavid

davedavid
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 29.11.2018

ok. 3000 zł dwumas(LUK) ok. 1400 sprzegło type s i łożysko ;] 600zł wymiana u Pana Marcina. chodzi lekko i 500 niuta przenosi.

Czy dwumas dawałeś od type s, czy do 150KM? Czy sprzęgło od type-s dawałeś oryginalne czy zamiennik? Pytam, bo mam chyba dwumas do wymiany, a planuję w przyszłości zwiększyć moc do 180KM :D


  • 0

#19 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:10, 30.11.2018

Czy dwumas dawałeś od type s, czy do 150KM? Czy sprzęgło od type-s dawałeś oryginalne czy zamiennik? Pytam, bo mam chyba dwumas do wymiany, a planuję w przyszłości zwiększyć moc do 180KM :D

Jest jeden dwumas. teraz podobno dużo taniej. Sprzegło od type-s to must have do chipa, seria szybko zacznie sie slizgać. chipa rob ile sie da bez dymienia, silnik to pancerniak :)


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#20 Andrew honda

Andrew honda
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 14.06.2021

Pisane wielokrotnie.

sprzęgło od type-s ma napewno mocniejszy docisk, wydaje mi sie że sama tarcza jest z innego materiału. Napewno nigdy nie zacznie sie ślizgać, u mnie o dziwo przenosi z samego dołu 500niuta, seria ledwo ma 350 przez chwile. Ale nie jest tak różowo, otóż ono ma bardziej agresywną charakterystykę, łapie mocniej, jest wrażenie klejenia sie sprzęgła, czesc chłopaków już z poduszkami kombinowała. Generalnie na sprzegle ze 150 lepiej sie jezdzi ale ślizga sie na serii, type-s to pancerniak. ja bym wkładał tylko od type-s...

Zrobisz jak uważasz...


  • 0

#21 Andrew honda

Andrew honda
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 14.06.2021

Szybkie pytanie no w temacie Type S kilka miesięcy jestem posiadaczem i przy ruszaniu lubi szarpać silnikiem najwięcej na wstecznym jak delikatnie ruszam z małą ilością gazu... porównuje do poprzedniego Accorda nic takiego nie miałem. Drgań też żadnych nie ma a przy gaszeniu silnika Nawet grama wstrząsu bo nie wiem czy może tak sprzęgło tu pracuję? Co myślisz albo już dwumasowe koło siada, objawy szarpania tylko przy nagłym ruszaniu z małą ilością gazu. Mechanicy nie mają zdania a ja nie wiem czy może jakieś poduszki itd..jak możesz to coś podpowiedz kologo. Pozdro
  • 0

#22 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:09, 14.06.2021

Raczej sprzęgła klei i dla tego
Dużo latasz po mieście ?
  • 0

#23 Andrew honda

Andrew honda
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 18.02.2023

Trochę latam po mieście no racja to chyba takie sprzęgło bo dalej bez zmian ale śmiga ok
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq