Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jaki dolocik

VI dolot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 07.04.2018

Accord VI 2.0 2001 rok , wie ktoś jaki dolocik najlepiej wsadzić (tani) parówa+stożek .


  • 0

#2 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:37, 08.04.2018

Tani=badziew o pogorszenie osiągów
Drogi=strata pieniędzy i przyrost nie wart pieniędzy
Średni=dźwięk+nie pogorszy osiągów

Tak więc albo wkładka która kosztuje ok 200zl i ciut poprawi dźwięk ale jest dożywotnia albo short/cai. Często 3' i to jest Stanowczo za DUŻO co na pewno odbierze zamiast dodać KM/NM ale będzie buczeć.

Wybór należy do ciebie.
  • 0

#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:31, 09.04.2018

Moge ci zrobic dolot z kwasówki  z pomiarami na hamowni aby mu dobrze dobrac parametry i nie był gorszy niz seria. Bo zazwyczaj tak jest hehe

mam acco 6 z silnikiem 2.0 i na nim mogłbym testowac. jak cos daj znac na priv


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:48, 09.04.2018

Moge ci zrobic dolot z kwasówki  z pomiarami na hamowni aby mu dobrze dobrac parametry i nie był gorszy niz seria. Bo zazwyczaj tak jest hehe
mam acco 6 z silnikiem 2.0 i na nim mogłbym testowac. jak cos daj znac na priv


O i to jest konkretna propozycja którą warto rozważyć :-)
  • 0

#5 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 09.04.2018

Ale takie coś to pewnie będzie kosztować nie mało :) kurde jeszcze mi immobilaizer nawalił dzisiaj ;x


  • 0

#6 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:05, 15.05.2018

Najtańszy dolot to z rury do kominków, podczepiasz pod ori rurę w miejscu co wchodziła do puchy filtra powietrza, wywalasz rezonator i w to miejsce dajesz stożek.

Masz wtedy taki januszowy zimny dolot, nie wygląda ale spełnia swoje zadanie. Wszystko uszczelniasz dobrą taśmą izolacyjną. Można też dać bandaż termoizolacyjny wtedy wygląda jeszcze lepiej i jeszcze lepiej powinno spełniać swoje zadanie.

 

Sam tak jeżdżę i jest zajebiści, nie łapie mi muła w ciepłe dni, stożek się nie nagrzewa od silnika. Wcześniej miałem założony stożek obok akumulatora przy rezonatorze i to była dupa blada bo łapał ciepłe powietrze od silnika i kolektora, jedynie fajnie mruczał od 4 tyś obrotów. Teraz w miejscu rezonatora stożek tak nie buczy ale i tak jest fajnie.

 

Jedyny minus to taki, że trzeba w deszczowe dni uważać aby wody nie złapał bo się kolektor ssący rozj...

 

yYZgYoK.jpg


  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:29, 15.05.2018

Najtańszy dolot to z rury do kominków, podczepiasz pod ori rurę w miejscu co wchodziła do puchy filtra powietrza, wywalasz rezonator i w to miejsce dajesz stożek.

Masz wtedy taki januszowy zimny dolot, nie wygląda ale spełnia swoje zadanie. Wszystko uszczelniasz dobrą taśmą izolacyjną. Można też dać bandaż termoizolacyjny wtedy wygląda jeszcze lepiej i jeszcze lepiej powinno spełniać swoje zadanie.

 

Sam tak jeżdżę i jest zajebiści, nie łapie mi muła w ciepłe dni, stożek się nie nagrzewa od silnika. Wcześniej miałem założony stożek obok akumulatora przy rezonatorze i to była dupa blada bo łapał ciepłe powietrze od silnika i kolektora, jedynie fajnie mruczał od 4 tyś obrotów. Teraz w miejscu rezonatora stożek tak nie buczy ale i tak jest fajnie.

 

Jedyny minus to taki, że trzeba w deszczowe dni uważać aby wody nie złapał bo się kolektor ssący rozj...

 

yYZgYoK.jpg

Uwierz mi jest januszowy i tyle, zadania żadnego to nie spełnia bo pod maską i tak masz gorąco jak w piekarniku, więc w takiej rurze temperatura drastycznie wzrasta. A co do zassania wody przez dolot, to musiałbyś chyba stanąć filtrem w wodzie żeby zassało i wtedy nie rozwala kolektora tylko cały silnik zaleje wodą i pokrzywią się korby


  • 0

#8 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:56, 15.05.2018

Brytan91

 

Widziałem wiele takich projektów z rurą kominkową i coś w tym musi być skoro wiele osób na tym jeździ. Ja akurat zrobiłem tak bo nie bardzo miałem inne wyjścia.

Chciałem założyć ori rezontator i puchę filtra ale gdzieś zapodziałem ten gumowy łącznik i nie mogłem tego założyć, postanowiłem więc, że stożek puszczę w miejscu rezonatora i sprawdzę czy będzie lepiej, no i sprawdziłem i jest spora różnica. To że nagrzewa się rura dolotu to jedno ale nie nagrzewa się stożek i w nadkolu nie ciągnie ciepłego powietrza jak z komory silnika zamkniętego pod maską. Kiedyś pewnie to poprawie i wstawię jakiś dedykowany dolot ale teraz akurat mam na to wywalone, ważne że jak jadę to auto chce jechać, stało się też bardziej elastyczne aha i mam porównanie do oryginalnego dolotu i wcale lepiej nie było, pucha filtra powietrza nagrzewała się bardzo mocno i też była dupa blada.

 

A co do zassania wody przez stożek to np w Lublinie przy skrzyżowaniu ul Sowińskiego i Głębokiej jest takie miejsce, że jak będzie ulewa to masz wodę po sam zderzak, chociaż oczywiście są to ekstremalne sytuacje to i tak trzeba uważać.


Użytkownik markoluk edytował ten post 10:01, 15.05.2018

  • 0

#9 marinok1

marinok1
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:146
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:55, 04.06.2018

Mam pytanie czy jeżeli mam założony dolot czy lepiej wywalić odrazu rezonator ? Czy to bez różnicy?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:54, 04.06.2018

Jak masz rezonator to jaki chcesz mieć dolot? Stożek zaraz koło akumulatora pod maską to kiepski pomysł bo będzie ciągnął ciepłe powietrze.  Ja już nigdy bym nie wsadził stożka zaraz koło silnika. Ciepłe powietrze skutecznie zamuli Ci silnik.


  • 0

#11 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:02, 04.06.2018

Co by nie zrobić to tak szału tu nie zrobi nic :D


  • 0

#12 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:48, 16.08.2018

Ma ktos jakis sprawdzony sposob na doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka? Mysle nad jakims lapaczem z doprowadzeniem do oem puszki filtra..
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#13 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:34, 19.08.2018

Dużo ludzi albo wstawia w halogen albo wycina taka okrągła dziurę A do tego można nawet zastosować rurę elektryczną Arot taka niebieska są różne przekroje hehe
  • 0

#14 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:20, 19.08.2018

Nie ma mowy o dziurach czy demontazu halogenu. Zbyt skormne korzysci zeby demolowac zderzak.
Bardziej mnie interesuje cos zabudowane do kratki w zderzaku
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#15 NocnySzataN

NocnySzataN
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:3.0
  • Wersja:ES
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 21.08.2018

Hej..Ja u siebie zrobilem cos takiego i jestem bardzo zadowolony z efektu.
Na filtr wrzucilem pokrowiec zeby nie lapal brudu i jest gites :)
https://naforum.zapo...3beef3.jpg.html
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dolot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq