Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wytrzymałość silników VI Gen

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kardynal94

kardynal94
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 07.04.2018

Siemka!

Mam pytanie odnośnie średniej wytrzymałości silników w Aco Vi. Poszukuje drugiego Aco dla siebie i znalazłem wymarzoną perełkę 2.0ES, na gazie przejechane 40k ogólnie nalatane prawie 300k przebiegu. Przez 12 lat jeździła jako rządówka, robiona w aso. Wszystko właściwie co robiłem w swojej z grubszych rzeczy jest zrobione, całe wspomaganie wraz z maglem, zaciski, chłodnica, rozrząd, sanki też nowe i zabezpieczone. I tu jest pytanko czy jest sens interesować się tym? Po ile te silniki są w stanie przejechać bez remontu? Może jest tutaj wgl poprzedni właściciel z Torunia podobno, fanatyk hond, hanka aktualnie jest w Pruszkowie, dokładki Type-r, tłumik też, czarna.


  • 0

#2 Vister81

Vister81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 08.04.2018

Hej :] 
Specjalistą żadnym nie jestem, ale w mojej okolicy latają co najmniej trzy Accordy (jeden 1998 rok, drugi 2000, trzeci mój), z czego dwa mają na 100% przebieg powyżej 300 tysięcy. Tylko moja dobija powoli do tej liczby i jakoś w ogóle się tym nie przejmuję. Wszystkie w gazie od co najmniej 50.000km.
Problemy z tymi autami? Nic specjalnego. Mechanicznie silniki bez remontu (fakt faktem, że jeden lata na 10W40, drugi 10W30 a mój na 5W40 i każdy pracuje inaczej, tj. głośniej/ciszej/żwawiej), jedyne przygody były związane z blachą.

Auto dobrze serwisowane, z regularnymi wymianami filtrów i płynów oraz z wykonaną w odpowiednim czasie potrzebną blacharką (a każda "szóstka" tego wymaga, poczytaj o typowych bolączkach, tj. ściana grodziowa, sanki, tylna belka, itp.) pojeździ naprawdę dużo więcej, niż 300.000 kilometrów :] 
Japońce może dali ciała z paroma elementami konstrukcyjnymi, ale te silniki to kunszt oraz technologia, która za dobrą opiekę oddaje niezawodną pracę przez lata.


Użytkownik Vister81 edytował ten post 20:38, 08.04.2018

  • 0

#3 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 05:50, 10.04.2018

Jesli nie pali 0,5l na 1000km to jeszcze pojezdzi, choc co z tego jak przy takim przebiegu wszystko inne moze leciec? Niestety, ale to juz bedzie ruletka... i nikt Ci nie da pewnosci bo nie wiadomo jak auto bylo traktowane.

A co do „perlka” to przemilcze, bo juz nie jedna taka byla z dziurawa sciana grodziowa i zgnitymi sankami przod i tyl...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq