Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Klekotanie silnika, brak mocy

VII klekot błąd brak mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 06.04.2018

Witam,

Po przejechaniu autostradą około 200km w dość energicznym tempie (160-180 km/h) usłyszałem na bramkach klekot silnika,  w podobie do stukających  zaworów, Honda posiadała jeszcze pełną moc.

Stuk dochodzi z okolic 4 tłoku, zawory wyregulowane, wałek rozrządu ok, panewki całe. Po odpięciu 4 cewki klekot ustaje.

Własnie przejechałem 2 km, wyskoczył błąd,  samochód stracił moc.

Poniżej wklejam link z filmikiem pokazującym błędy.

Czy ktoś spotkał się z podobną sprawą? Proszę o pomoc w odczytaniu błędów

Pozdrawiam

Paweł

 

https://www.dropbox....039452.mp4?dl=0

 

 


  • 0

#2 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:30, 06.04.2018

Blad numer 45 nieprawidlowy sklad mieszanki paliwowej -trzeba sprawdzic gaz, najlepiej zakrecic butle, odlaczyc aku i pojezdzic na benzynie. Co do klekotu poszukaj tematu o zatartych tlokach...


  • 0

#3 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 06.04.2018

Dziwne bo od 30km jeździłem tylko na benzynie :(


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:30, 06.04.2018

Sprawdź kompresję na tym garze

Użytkownik Wlodar edytował ten post 06:01, 08.04.2018

  • 0
                       

#5 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 07.04.2018

Wrzuc filmik jak to stuka...prawdopodobnie blad od mieszanki nie jest powiazany...czy na wolnych obrotach te stuki mozna policzyc? Moze to byc "stukajacy tłok". Nie chce cie straszyc kolego ale na twoim miejscu zaczol bym sie rozgladac za slupkiem silnika...Pozdro


Użytkownik AGENT edytował ten post 20:49, 07.04.2018

  • 0

#6 modlicha

modlicha
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:58, 08.04.2018

I znowu. Kolejny stukający silnik 2.0. Znowu po przelocie autostradą powyżej 160 km. Tych tematów już było kilkanaście. Ostatnio chyba miesiąc w miesiąc. Wspólny mianownik to zatarty tłok lub panewki.

 

Na jakim oleju jeździsz Drizzt?


Użytkownik modlicha edytował ten post 00:59, 08.04.2018

  • 0

#7 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:43, 08.04.2018

Blad mieszanki moze nie miec ale rowniez moze i miec wplyw na ta usterke. W przypadku zbyt ubogiej mieszanki w danym cylindrze temperatura spalania znacznie wzrasta, co moze miec juz wplyw na tlok. Slabe sprezanie i wypadanie zaplonow tez dadza blad mieszanki. Ale wtedy sterownik by wykryl wypadanie zaplonu.


  • 0

#8 gali

gali
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:51, 08.04.2018

Te silniki to jakiś szajs. Mój Sasiad tez kupił ostatnio k20a6 przegonił go do 200 przez chwile i zaczęło stukać. Oczywiście okazało się ze winowajca jest stukających sworzeń tłoka. Silnik do wymiany. Kiedyś jeździłem tylko oplami i to było nie do pomyślenia aby coś pukało stukało aby walki się wycierały itd Lałem tylko swiezy olej i do odcinki i nigdy nic się nie stało.

Użytkownik gali edytował ten post 12:53, 08.04.2018

  • 0

#9 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:44, 08.04.2018

Niestety ten typ tak ma i trzeba sie z tym pogodzic...Pocieszajace jest to ze koszt naprawy jest stosunkowo nieduzy jesli tylko ktos nie bawi sie w niepotrzebna diagnostyke. koszt takiej wymiany nie jest drozszy niz np.wymiana rozrzadu w niektorych samochodach. 


  • 0

#10 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 13.04.2018

Obecnie jeżdżę na Motu 5W30, zerowy pobór oleju.

Zastanawia mnie dlaczego gdy wypnę 4 świecę stukanie ustaje? Przecież tłok pracuje to dlaczego nie stuka?


  • 0

#11 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:08, 13.04.2018

Nie ma zapłonu nie ma obciazenia na tym cylindrze ktory stuka wiec stukanie ustaje...


  • 0

#12 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 13.04.2018

Argument do mnie nie trafia ponieważ ciśnienie sprężania nadal jest, obciążenie cylinder-tłok.

 

https://scontent-waw...e20&oe=5B27E0A7


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:06, 13.04.2018

Ciśnienie sprężania i tak ma się nijak do mocy zapłonu.
  • 0
                       

#14 Drizzt

Drizzt
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 15.04.2018

Jednak po odłączeniu cewki stuki nadal pojawiają się lecz ciszej. Zauważyłem, że samochód co jakiś czas traci moc a obroty na biegu jałowym spadają do 600obr/min :(
W tygodniu mam zamiar zmierzyć kompresję. Czy już powinienem szukać nowego silnika? :(:(:(
  • 0

#15 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:20, 17.04.2018

Kolego wrzuć filmik z tym klekotaniem to ci powiem mniej wiecej czy to to czy nie. U mnie tez ciśnienie sprezania bylo w pozadku a itak auto stracilo moc...Rozgladaj sie za słupkiem jak chcesz moge ci dać namiar na goscia ktory moze miec taki silnik. prawdopodobnie ta firma ma możliwosc przezucenia silnika u nich


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klekot, błąd, brak mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq