Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
Type R

Wymiana 1 sprężyny czy komplet w ATR?

Type R

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 cichy82

cichy82
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:H6
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Subatru Legacy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:58, 05.04.2018

Hej,

 

ostatnio po wizycie u mechanika zobaczyliśmy, że lewa przednia sprężyna powoli zaczyna pękać. Dramatu jeszcze nie ma, ale coś trzeba będzie z tym prędzej czy później zrobić. I tu pojawiają się pytania:

 

1. czy szukać jednej używki i powinno być ok?

2. czy też może od razu cały nowy komplet?

2a. Jeśli tak to jaki? Ogólnie dostępne widzę EIBACHy, z tym, że one są -30 mm. Będą ok w ATR czy do tego muszę zmieniać resztę?

 

 

No i dobrze jakby rozwiązanie mojego problemu nie kosztowało miliona monet. Ja wiem, że był temat gdzie najlepsza opcja to całe używane zawieszenie z innego ATRa, ale to chyba nie tak łatwo znaleźć :) 


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:40, 05.04.2018

Teoretycznie można tylko czy trafisz na sprężynę taką samą?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 cichy82

cichy82
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:H6
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Subatru Legacy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:41, 08.04.2018

Ano więc właśnie. Dlatego bardziej skłaniam się do drugiej opcji. Stąd też pytanie, czy jak zamontuje sam komplet eibach to będzie ok, czy z tej okazji będę musiał zmieniać też amortyzatory?

Czy się nie bawić i zbierać kasę na gwint? Chociaż żeby z powodu jednej sprężyny zmieniać całe zawieszenie to trochę przerost formy nad treścią...
  • 0

#4 MeH

MeH
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 09.04.2018

Jeśli kupisz Eibachy, które są przewidziane do współpracy z seryjnymi amorami, to nie będzie problemu.

Tylko jeśli zmieniać sprężyny to i z przodu i z tyłu.


  • 0

#5 cichy82

cichy82
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:H6
  • KM:250
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Subatru Legacy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 10.04.2018

Jeśli kupisz Eibachy, które są przewidziane do współpracy z seryjnymi amorami, to nie będzie problemu.

Tylko jeśli zmieniać sprężyny to i z przodu i z tyłu.

 

Tak też myślałem. Dzięki!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Type R

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq