Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wysokie ciśnienie na listwie

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#16 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 08.04.2018

Jutro jadę do zwykłego ale kumatago mechanika zobaczę co powie po testach. A w czwartek jadę do ASO Archer Kraków bo akurat jestem umówiony na ustawienie kołyski i zbieżności to przy okazji powiem żeby zrobili testy pompy i tych wszystkich wkoło czujników, będzie porównanie.
  • 0

#17 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:39, 08.04.2018

W Arher jest bardzo dobry mechanik, może trafisz na niego
  • 0

#18 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 08.04.2018

Wczoraj jechałem na A4. Obroty 3200, 6 bieg prędkość 175km/h. Jak chciałem dojść do 180 odcinało moc.
  • 0

#19 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:04, 08.04.2018

A będziesz mógł być przy tym?Raczej nie .W ASO nie pozwolą Ci wejść na warsztat.Będziesz tylko mógł im wierzyć na słowo.


  • 0

#20 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:34, 11.04.2018

Wiadomo już co było przyczyną?
  • 0

#21 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:35, 08.05.2018

Tak przepraszam za zwłokę. Po wymianie filtra paliwa po około 3 tygodni jeżdżenia zero problemów. Stary filtr nie był wizualnie dramatyczny. Dalej testuje zobaczymy.
  • 0

#22 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:08, 09.05.2018

Problem dobrze jest rozwiązywać zaczynając od najprostszych działań...


Użytkownik Wojto edytował ten post 08:09, 09.05.2018

  • 0

#23 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:23, 10.05.2018

A ile km przejechałeś po wymianie filtra?
  • 0

#24 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:24, 10.05.2018

Teraz po wymianie zrobiłem jakieś 800km

Auto mam półtora roku i to pierwszy raz wymienialem. Zrobiłem jakieś 20 tys kilometrów

Użytkownik lukasz_lo edytował ten post 08:27, 10.05.2018

  • 0

#25 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:11, 10.05.2018

Jak miałem niskie ciśnienie na listwie, to po wymianie filtra paliwa właśnie po ok 800 km znów miałem ten sam problem :)

Ale mam nadzieję, że u Ciebie na tym się skończylo i spokój będzie ;)
  • 0

#26 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 10.05.2018

No a ja mialem wysokie ciśnienie. Wszystko zaczęło się od zatankowania "lepszego diesla" *cenzura* takie wcale mniej nie palił i jeszcze problemów narobił. Nigdy więcej tego syfu nie wleje
  • 0

#27 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:08, 12.05.2018

A na jakiej stacji?
  • 0

#28 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 14.07.2018

No i niestety problem wrócił dalej odcina ale zauważyłem że jak trzymam powyżej 3000 obrotów jakis dłuższy czas to nagle odcina moc znaczy poprostu gaz nie reaguje prze jakieś 3sek obroty spadają i zaczyna jechać. Mechanicy sprawdzali ciśnienia i mówili że jest wszystko w normie. Muszę się umówić do arher Honda ale czy oni to zdiagnozuja czy powiedzą że pompa do wymiany za kupę kasy.
  • 0

#29 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:24, 17.07.2018

który to regulator cisnienia ?

Załączone pliki


  • 0

#30 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:06, 18.07.2018

Numer 1 na zdjęciu, mocowany na dwie śruby. 

Numer części : 0 928 400 707 // 1462C00994

 

https://allegro.pl/z...6278324488.html

 

 

 

 

Rozumiem że listwę wtryskową sprawdzałeś?? A dokładniej jej czujniki? 

3198635000_1531919458_bigthumb.jpeg

 

 

Najczęstsze przyczyny takiego stanu rzeczy to wspomniana listwa lub zawór ciśnienia....

 

 

Szkoda że błędy które były w VII genie są dalej w VIII.... Honda bardzo opornie uczy się na błędach z wcześniejszych generacji... to samo tyczy się rdzy, niesprawności ukł. hamulcowych, padających maglownic  itd itd itd.... 


Użytkownik ślepak edytował ten post 14:13, 18.07.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq