Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wysokie ciśnienie na listwie

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:27, 18.07.2018

czy powiedzą że pompa do wymiany za kupę kasy.


W ASO 13 tys jedynie :)

Poza ASO 4-5 tys i taka sama BOSCHa :)
  • 0

#32 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 18.07.2018

Stawiam na ciśnienie paliwa ponieważ czujniki na listwie rzucają błędami odrazu jak jest albo duże albo małe ciśnienie. U mnie muszę go podtrzymać powyżej 3 tys na pełnym obciążeniu jakąś chwilę różną nawet dla temperatury zewnętrznej (czasem 5min a nie raz 15min). Podejrzewam że regulator ciśnienia nie opuści na tyle ciśnienie powoli rośnie ponad normę i czujnik to wyłapuje. Teraz mam tak że naprawdę mogę kręcić go wysoko nabierajac prędkość bieg za biegiem i wszystko jest ok. To się dzieje tylko przy pełnym bucie przy prędkości 160/170kmh

Czy moja teoria może być słuszna? Naprawdę jadąc do mechanika na tych wszystkich parametrach wszystko jest ok.
  • 0

#33 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:57, 18.07.2018

HDS prawdę Ci powie :) Można zrobić rozmaite testy jak np "test ciśnieniowy szyny paliwowej" itd.

Także lepiej poszukaj kogoś w okolicy swojej kogoś z HDSEM, pewnie na regionalnym dziale ktoś z klubowiczów się znajdzie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#34 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 18.07.2018

Wrzuciłem post zobaczymy. Widziałem na ebuy jakieś Honda HDS za nie dużą kasę, takim zrobię taki test?
Albo inaczej wiem że graniczna wartość ciśnienia to 200 ale to jest wartość przy której wywala błąd czy to jest wartość stała przy pełnym bucie powyżej 3tys?
Mam kabel diagnostyczny Delphi ale za bardzo nie ma tam opcji ale ciśnienie przy danych obrotach w KPa wyswietla i wrzuca na wykres


Użytkownik lukasz_lo edytował ten post 11:04, 19.07.2018

  • 0

#35 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:32, 19.07.2018

Miałeś wszystko napisane. Zrób z kimś snapshota na HDS. Powinieneś mieć maks ciśnienie płaskie jak stół 180mpa nie powinno być nawet górek.
Plus HDS zapisuje ostatnie kilka sekund przed błędem. Będzie widać jak trzymał ciśnienie.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#36 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 19.07.2018

Szukam hdsa w Krakowie mam nadzieję że kogoś znajdę 😇
  • 0

#37 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:55, 08.08.2018

I jak juz po problemie?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#38 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 24.09.2018

Panowie więc tak. Wszystko wskazuje że winą był regulator ciśnienia. Nie opuszczał ciśnienia na tyle że po czasie rosło powoli do krytycznego i kończyło się to błędem. Z braku czasu odstasilem problem na drugi plan. Czas zleciał problem był dalej i pojechałem nad morze może trochę ryzykowne ale stwierdziłem że będę jechał z całą rodziną spokojnie i tak było. Po drodze zero pleblemow bo ani razu nie depłem pełnego gazu. Po powrocie i po przejechaniu dystansu ponad 1500km pojechałem pod koniec lipca do Krosna oddalonego o 120km. Wracając stałem bardzo kiepsko z czasem więc depłem i lecialem A4 do Krakowa cały czas 180/220km/h i problemu nie było i nie ma aż do dziś. Dziwna sprawa ale wydaje mi się że może wyplukalo ten regulator i już funkcjonuje jak należy. Wczoraj znów lecialem do Katowic i też zero problemów.
Jeszcze testuje ale po tych dystansach auto spisuje się lepiej niż wcześniej ciężko mi to wytłumaczyć co się stało niech każdy to jakoś zinterpretuje.

Użytkownik lukasz_lo edytował ten post 21:42, 24.09.2018

  • 0

#39 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:44, 24.09.2018

http://www.accordklu...wowej-22-icdti/

 

Zobacz ten temat:)


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#40 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 24.09.2018

Jedna rzecz doszła po tym dystansie - peknieta rura egr ale stary temat tylko nie wiem czy sens jest spawać czy szukać używki czy nowej nowej rury

http://www.accordklu...wowej-22-icdti/

Zobacz ten temat:)


Tu gość ma trochę inny problem bo go generalnie nie ma tylko się doszukuje. U mnie nie mogłem dać pełnego gazu bo kończyło się to błędem. Też czekam na hdsa chińczyka bo do prywatnych spraw mi wzupelnosci wystarczy. Sprawdzę nim wszystko ale puki co żadnych napraw nie robie dopuki problem nie wróci a tak czuję że po czasie tak może być.
  • 0

#41 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:36, 25.09.2018

Rurka egr to wada fabryczna i niektóre samochody łapały się do wymiany w ramach wydłużonej gwaranci na ten element. Ciężko to pospawać bo rurka jest cienka i pęka wewnątrz zwojów.
  • 0

#42 lukasz_lo

lukasz_lo
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:42, 25.09.2018

Widziałem podawane te rurki - zalany spawem cała obręcz pęknięcia. Tylko czy ona pęka zawsze w tym samym miejscu czy spawanie to kwestia na chwilę i za jakiś czas pęknie w innym zwoju?
  • 0

#43 Scorp

Scorp
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Luton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 20.02.2021

Witam wszystkich zgromadzonych i proszę o pomoc w temacie zbyt wysokiego ciśnienia na listwie cr w Hondzie 2,2 idtec 150km. Auto ma wymienioną pompę wysokiego ciśnienia gdyż stara się rozsypała . Wstawiona pompa po regeneracji i auto wchodzi czasem w tryb awaryjny wywalając błąd p088 (zbyt wysokie ciśnienie na listwie). Filtr paliwa wymieniony na oryginalny z aso. System sprawdzony , wyczyszczony i czysty. Wymiana czujnika ciśnienia na listwie nie pomaga i została postawiona diagnoza - regulator ciśnienia na listwie cr. Problem w tym ze podmieniłem już dwa regulatory Honda 2.2 i-DTEC Diesel Fuel Rail Pressure Regulator Valve Bosch 0281002966 czyli identyczne jak stary i auto za żadne skarby nie chce odpalić na żadnym z nich . Gdy wkładam stary odpala na dotyk . Mechanicy rozkładają ręce mówiąc ze nie ma żadnej adaptacji przy wymianie tej części. Spotkał się ktoś z podobnym problemem ?
  • 0

#44 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:00, 20.02.2021

Następnym razem poświęć chodź 5 minut na pisanie w istniejących tematach, połączyłem.

 

Spróbuj wymienić całą listwę wraz z zaworem.

Do tego na samej pompie którą regenerowano też jest zawór regulujący ciśnienie.

 

http://www.accordklu...p?/forum/68-uk/

A Tu może kogoś znajdziesz z HDS


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq