Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana silnika z 1.8 na 2.0 podejdzie?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:47, 01.04.2018

Witam potrzebuje wymienić silnik w accordzie 1.8 (f18b2) i pytanie jest takie czy dam rade wrzucic bez większych przeróbek 2.0 ? Pytanie dlaczego ? Gdyż posiadam wlasnie 2litrowy silnik na stanie w bdb stanie. Osprzęt niby jest ten sam, ale ? Wlasnie jakie jest ale w takim przypadku ?

Może już ktoś kiedyś rozkminial ten problem ?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:52, 01.04.2018

Zostawiasz wszystko z 1. 8 i podmieniasz sam słupek na 2.0.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 18:52, 01.04.2018

  • 0

#3 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:49, 01.04.2018

Słuchaj a komputer czy ssący ? 2.0 z tego co kojarze ma dwie sondy ? A ten 1.8 jedna ? Komputer z 1.8 będzie sterował tym 2.0.?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#4 yoghurt

yoghurt
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 04.04.2018

Słuchaj a komputer czy ssący ? 2.0 z tego co kojarze ma dwie sondy ? A ten 1.8 jedna ? Komputer z 1.8 będzie sterował tym 2.0.?

1.8 też ma dwie sondy jeśli jest to polift. 


  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:05, 04.04.2018

Czytajcie ze zrozuminiem.
Podmienia sie sam slupek na ten z 2.0 !!!!
Nic wiecej i juz.
Sam tak zrobilem i fura smiga do dzis i z tego co wiem obecny wlasciciel zadowolony
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:44, 04.04.2018

Dokładnie = tak jak Jacek napisał - sam słupek wstawiasz zamiennie ze starym i tyle. Jasne, że można bawić się w osprzęt i ECU, aby uzyskać te kilka koni więcej... ale to nie ma większego sensu. I czasowo, i finansowo jest nieopłacalne.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 08:45, 04.04.2018

  • 0

#7 Drraven

Drraven
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:LBCK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 14.05.2018

A taki sam słupek z 2.0 w 1.8 nie potrzebuje większego do lotu i wydechu?
Ile to ma mniej więcej koni 140, 145?
  • 0

#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:14, 14.05.2018

Nic nie potrzebuje. Przekałdasz i jeździsz
1.8 - 136km, 2.0 - 147
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq