Daj znać co Ci tam mechanicy wyczaili, będą to kolejne dane do statystyki
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:12, 29.03.2018
#17
Napisano 09:56, 30.03.2018
Dam znać.
Obawiam się tylko syndromu dentysty tzn podjadę i będzie cisza (zero objawów).
Ciężko będzie wystudzić auto w dodatniej temp.
Będę próbował
#18
Napisano 12:28, 30.03.2018
Użytkownik pawel84j edytował ten post 12:29, 30.03.2018
#19
Napisano 15:29, 30.03.2018
Zrobiłem kilka fotek tłoków ,widok ten nie jest za ciekawy jakiś straszny nagar jest na nich czy to jest normalne.
Jakoś zdjęć nie jest najlepsza bo kamerka lipna ale to zawsze coś.co o tym sądzicie ktoś u siebie sprawdzał ?
#20
Napisano 22:47, 30.03.2018
#21
Napisano 20:40, 01.04.2018
Jakiś czas temu przy regulacji zaworów zauważyłem też luz łańcucha rozrządu i nagrałem filmik.
Czy taki luz jest dopuszczalny , rozumiem że jak silnik pracuje to napinacz olejowy dopycha go na sztywno?
Czy nie powinien napinacz trzymać go cały czas napięty na maxa ?
#22
Napisano 10:41, 10.04.2018
Byłem u chłopaków. Niestety silnik był ciepły ale udało się co nieco zasymulować.
Bardziej pasowało im to jakąś drobną nieszczelność wydechową np. uszczelka kolektora...
Mam się nie przejmować bo nie jest to raczej nic typu tłok czy panewki.
Użytkownik smk edytował ten post 10:41, 10.04.2018
#23
Napisano 19:59, 10.04.2018
No to ciekawe miejmy nadzieje ze tak jest i ze korba nie wyjdzie bokiem he he
#24
Napisano 21:29, 10.04.2018
#25
Napisano 21:31, 11.04.2018
Dziś miałem chwilę posłuchałem tego raz jeszcze z niezależnym obserwatorem (sąsiad mechanik), akurat dłubał coś w garażu.
Odpaliliśmy i słuchaliśmy. Dźwięk najbardziej było słychać z okolic kolektora wydechowego.
Zatkałem ręką rurę wydechową a sąsiad nasłuchiwał i faktycznie słychać było syczenie z wydechu i czuć było od razu spaliny w komorze silnika.
#26
Napisano 19:59, 13.04.2018
Jak dla mnie to nie jest problem z uszczelką albo źle ustawionymi zaworami ,
byłem u znajomego mechanika i miał ten problem nie tylko w hondach chociaż
w nich można powiedzieć jest dość często spotykany przypadek.
Jest to problem z tłokami nie wiadomo czy to nie wada konstrukcyjna ,jest luz na tłoku na niedogrzanym silniku ,
jak nabierze temperatury luz sie niweluje i jest ciszej .Także honda nie jest taka niezawodna jak mówią .
A to już poważna wada remont albo wymiana ale nie wiadomo na co sie trafi .A jak ktoś już pisał wcześniej na forum że o stukających
K20 można napisać książkę . he he eh a miało być tak dobrze a wyszło jak zawsze.!
#27
Napisano 23:36, 13.04.2018
Stuka tłok w cylindrze czy na sworzniu ?Jak dla mnie to nie jest problem z uszczelką albo źle ustawionymi zaworami ,
byłem u znajomego mechanika i miał ten problem nie tylko w hondach chociaż
w nich można powiedzieć jest dość często spotykany przypadek.
Jest to problem z tłokami nie wiadomo czy to nie wada konstrukcyjna ,jest luz na tłoku na niedogrzanym silniku ,
jak nabierze temperatury luz sie niweluje i jest ciszej .Także honda nie jest taka niezawodna jak mówią .
A to już poważna wada remont albo wymiana ale nie wiadomo na co sie trafi .A jak ktoś już pisał wcześniej na forum że o stukających
K20 można napisać książkę . he he eh a miało być tak dobrze a wyszło jak zawsze.!
Nie przesadzaj....w ogólnym rozrachunku i tysiącach tych jednostek to i tak są pojedyńcze przypadki.Znając naszych draiverów i poniektóre jednosteki lubiące olej można też domniemywać ,że we wcześniejszym swoim żywocie mogły pracować na zaniżonym stanie oleju włącznie do czasu zapalenia się kontrolki ciśnienia ...co jest już( można powiedzieć)za późną reakcją na zaistniałe wydarzenia .Wtedy to jeszcze objawy się nie ujawniły ale tłok dostał już swoje.Teraz może być pokłosie tamtych wydarzeń i potrzeba już niewiele aby odezwał się tłok
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:40, 13.04.2018
#28
Napisano 09:27, 14.04.2018
#29
Napisano 10:16, 14.04.2018
cokolwiek rozbryzgiwało się w dostatecznej ilości na ścianki
Do tego co jakiś czas przy jakiś dłuższych łukach ,lub nachyłach samochodu może dochodzić do chwilowych utrat ciśienia przez ucieczkę oleju na boki miski itd itp
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:33, 14.04.2018
#30
Napisano 10:28, 14.04.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnik, odgłosy silnika
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych