Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI 2.0 szarpanie przy ruszaniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 27.03.2018

Mechanik co właśnie mi reguluje zawory sie przejechał i zwalił winę na przegub wewnętrzny , ale sprawdzał i bardziej pasował mu prawy a w odczuciu trzesie po lewej i uzgodnilismy  ze mam jeździć aż się pogorszy i będzie można odkładniej zdiagnozować który jest uszkodzony . Zaniepokoiło mnie dzisiaj ze ciężej zaczeła chodzić skrzynia ;/ jedynke trzeba na siłe pchac troche , najgorzej na zimnym . Pedał sprzęgła jak się wciska to skrzyczy jakby się otwierało jakies stare drzwi heh może pompa sprzęgła lub coś zaczyna szwankować , kurde a w niedziele musze zrobic trase 1000 km i nie mam zbytnio pewności .


  • 0

#17 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:06, 27.03.2018

sorry kolego , kupujesz  samochód, ne robisz mu nawet pakietu startowego, świeci Ci się check, zakładasz gaz i oczekujesz cudow że to bedzie jeździc, albo że forum rozwiąże Twoje problemy?


  • 0

#18 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 28.03.2018

Pakietu startowego ? Płyny wszystkie wymienione , olej tylko w skrzyni do wymiany jeszcze , swiece , przewody wymienione , sonda wsadzona uniwersalna dlatego check bo grzałki nie czyta . Już w sumie wszystko wiem bo mam do wymiany przegub tylko kazali mi jeździć i patrzyć co sie dzieje bo nie mogli zdiagnozować który jest do wymiany a który nie to bez sensu kase ładować . I pewnie pompa sprzęgła kończyć będzie żywot dlatego piszczy przy wciskaniu . Teraz tylko jezdzic az cos sie zepsuje i tyle . Dzieki za pomoc


  • 0

#19 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:36, 28.03.2018

Jesteś pewien ze to przegub i ze grzałki nie czyta?
A może to sonda nie działa?
  • 0

#20 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:48, 28.03.2018

Szczytałem błędy, wyskoczyła grzałka , kurde właśnie pojechałem zatankowaća tu zonk jedynke na chama trzeba pchac i wszystkie biegi ogolnie trzeba na sile , na rozgrzanym była poprawa ale nie duża , jak wcisne ze 2 razy sprzegło to wchodzi dobrze a jak przytrzymam to wogóle luźniutko . Kurde ciągle coś


  • 0

#21 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:04, 28.03.2018

Może wrzuciłeś sondę od Boscha  i stąd problem  . 


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#22 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:16, 30.03.2018

Za ciężko wchdozące biegi wg mechanika odpowiada wysprzęglik , koszt 70 pln zamiennik+wymiana . Jak na zlosc wyszło ze mam mise olejowa wgieta i delikatnie cieknie :< , objawy skrzyni ciężko wchodzące biegi w szczególności jedynka , najgorzej na zimnym . Niby wyciek ale w zbiorniczku nie ubywa a jest mokry .


  • 0

#23 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:38, 30.03.2018

A wg. mnie pompa przepuszcza
  • 0

#24 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:52, 30.03.2018

A wg. mnie pompa przepuszcza

Dokładnie. Pompa może puszczać bez ubytków płynu. Wysprzegnik jak przepuszcza to płynu będzie ubywać.
  • 0

#25 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:22, 30.03.2018

A jak pompa puszcza to pedał nie zostaje w podłodze?
U mnie owszem puszczała bez ubytku płynu ale pedał zostawał w podłodze nie zawsze ale coraz częściej.
  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:58, 30.03.2018

zostaje w podłodze ale płynu nie ubywa tylko przepompowuje go do zbiorniczka i delikatnie poci się na trzpieniu wchodzącym do pompy od pedału sprzęgła.


  • 0

#27 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 30.03.2018

Dokładnie tak jak piszesz.
Poreda123 nic nie wspomina o pedale w podłodze...

Użytkownik lysymlk edytował ten post 21:18, 30.03.2018

  • 0

#28 Poreda123

Poreda123
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 31.03.2018

Pedał twardy nie zapada sie  


Zobaczyli jakiś wyciek na wysprzęgliku i zwalili na niego , wiecie jaki koszt misy olejowej ? Dzisiaj sprawdze czy mi olej ubywa jak nie to do wymiany dojezdze tylko nie moge znalezc na necie odpowiedniej misy .


Pedał chodzi normalnie , sprzęgło jest bardzo czuje bierze dosyc wysoko , ciezko ruszyc bez szarpniecia delikatnego , tylko te biegi ciezko wchodzą , a jestem wyczulony na to bo w poprzednim samochodzie chodzily jak w maśle  .


  • 0

#29 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:46, 31.03.2018

Myślę że bez wymiany kompletnego sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko ) się nie obejdzie (to że wysoko bierze, to pierwszy objaw, że czas na wymiane). Zapowietrzone sprzęgło bierze w podłodze...
Szarpnięcia przy ruszaniu tez mogą powstawać od kończącego się sprzęgła. . .

Użytkownik vova777 edytował ten post 10:52, 31.03.2018

  • 0

#30 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:53, 31.03.2018

A jak pompa puszcza to pedał nie zostaje w podłodze?
U mnie owszem puszczała bez ubytku płynu ale pedał zostawał w podłodze nie zawsze ale coraz częściej.

Jak puszcza minimalnie to nie. Z czasem się zapowietrza i nie daje wystarczającego ciśnienia na wysprzęglik. Wysprzęglik nie wysuwa się tyle co powinien i pojawia się problem z wysprzęgleniem co powoduje trudność z biciem biegu i zgrzytanie skrzyni. U mnie potęgowało się po rozgrzaniu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq