Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

czkanie, przerywanie, słaba moc Silnik 1.8i 99r

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 20.03.2018

Witam,

Problem dotyczy silnika 1.8i rocznik 99  beenzyna/gaz

Mam problemy z silnikiem, który jest bez mocy. Często też podczas jazdy przerywa, dusi tak, że trzęsie delikatnie samochodem. Na benzynie i gazie jest tak samo. Samóchod ma ciężko się ropędzać, jakby jakąś przyczepkę ciagnął za sobą :)

- wymieniono układ zapłonowy

- wyminiono cały przewód paliwowy na 8mm

 

Czy może ktoś z Was mial podobny przypadek. Jakieś pomysły? Z góry dzięki ;)


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:45, 20.03.2018

zawory sprawdzane kiedy??


  • 0

#3 arsenal1414

arsenal1414
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 21.03.2018

Siema. Ja miałem podobne objawy do twoich i regulacja zaworów dała duuużą poprawę .


  • 0

#4 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:18, 24.03.2018

Ciśnienie silnik trzyma. W poniedziałek pojadę i wyreguluje zawory.
  • 0

#5 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 28.03.2018

A więc tak:

-silnik trzyma ciśnienie - sprawdzone

-wyczyszczono przepustnice

-zaślepiono zawór EGR

-wyregulowano zawory

-wymieniono rozdzielacz wraz z palcem 

 

Problem dalej jest i nic nie jest lepiej :( Dodatkowo silnik bierze duże ilości oleju. Olej nie wycieka, bo nie zostawia plam! Pali 0,5-1L oleju na 300-400 km :(

Najlepsze jest to, że nie zostawia żadnej niebieskiej chmury za sobą! Silnik dalej nie ma mocy, czka, przerywa.. Jedzie tak jakby chciał a nie mógł... Tak jakbym miał za sobą ciężką przyczepkę... Czy ktoś może pomóc. Jakieś pomysły?


  • 0

#6 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 28.03.2018

Sprawdziłem kody błędów (mam 2 pin) i wyczytałem błędy: 1, 13, 23


  • 0

#7 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • SkÄ…d:DziaÅ‚dowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:29, 28.03.2018

Według kodów to w kolejności
sonda podstawowa
czujnik ciśnienia atmosferycznego
czujnik spalania stukowego
  • 0

#8 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 28.03.2018

A czy jest możliwość sprawdzenia tych czujników jakoś miernikiem czy są sprawne???


  • 0

#9 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • SkÄ…d:DziaÅ‚dowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:07, 28.03.2018

Tego nie wiem.
Ja bym zapytał Wolka o używki i podmienial bo raczej coś z nimi nie tak skoro pokazuje błędy.
  • 0

#10 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:20, 28.03.2018

Sprwadzic mozesz przeplywke, szarpanie, mulenie, zle dawki paliwa (czyli stukowe). W przeplywce mierzy sie rezystancje na pinach tylko nie mam nominalnych wartosci. Te mulenie i szarpanie czesto przypisuje sie przeplywce, czasem modulom zaplonowym (cewa), czasem lambdzie. Nie wiem tylko czy masz klapowa czy goracy drut, tak czy siak nie bylo wspomniane ze byla czyszczona/sprwadzana.


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:12, 29.03.2018

Sprwadzic mozesz przeplywke, szarpanie, mulenie, zle dawki paliwa (czyli stukowe). W przeplywce mierzy sie rezystancje na pinach tylko nie mam nominalnych wartosci. Te mulenie i szarpanie czesto przypisuje sie przeplywce, czasem modulom zaplonowym (cewa), czasem lambdzie. Nie wiem tylko czy masz klapowa czy goracy drut, tak czy siak nie bylo wspomniane ze byla czyszczona/sprwadzana.

Znajdź mi proszę przepływkę w accordzie benzynie


Sprawdziłem kody błędów (mam 2 pin) i wyczytałem błędy: 1, 13, 23

Nr 13 czyli czujnik ciÅ›nienia atmosferycznego , 

Nie wiem jak w VI gen ale V mają go w komputerze i nie słyszałem, żeby padł.

Sugerowałbym wyjąć kompa i zaglądnąć do środka i dobrze oglądnąć wiązkę przy kompie.


  • 0

#12 petra88

petra88
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:PÅ‚ock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:41, 06.04.2018

Wyszło, że czujnik spalania stukowego :/

Prosiłbym tylko, żeby ktoś mi powiedział jakie muszą być szczeliny na zaworach? Będę wdzięczny :)


  • 0

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:12, 06.04.2018

Wyszło, że czujnik spalania stukowego :/

Prosiłbym tylko, żeby ktoś mi powiedział jakie muszą być szczeliny na zaworach? Będę wdzięczny :)

http://www.accordklu...-zaworów-vigen/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq