Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

K20 VS R20A3

VIII Różnice

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#46 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • SkÄ…d:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:59, 06.03.2019

Nie twierdze że nie ma, ale z doświadczenia wiem że układy hydrauliczne potrafią zawodzić gdy auto jest "wiekowe" a układ elektryczny nie stawia takiego oporu silnikowi jak pompa hydrauliczna. We wspomaganiu elektrycznym unikamy awarii pomp, zapowietrzenia, nieszczelności, wymian płynu itp...


Użytkownik VTECkick edytował ten post 17:59, 06.03.2019

  • 0

#47 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:37, 08.03.2019

Sam sobie odpowiedziaÅ‚eÅ›, ukÅ‚ad elektryczny jest taÅ„szy w produkcji. Fakt, przy okazji też taÅ„szy w serwisowaniu. WiÄ™kszość aut z mocnymi silnikami, które majÄ… siÄ™ dobrze prowadzić w zaÅ‚ożeniu ma wspomaganie hydrauliczne (czasami elektrohydrauliczne). 


  • 0

#48 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:21, 09.03.2019

Z tym wspomaganiem elektrycznym to nie tylko chodzi o regulacje siły. Przy jeździe na wprost gdy nie używasz go praktycznie może być wyłączone. Daje to pewnie niewielkie ale zawsze oszczędności paliwa. To samo w przypadku elektrycznych pomp wody w nowszych autach. Daje to możliwość kontrolowania temperatury silnika i np bardziej precyzyjne kontrolowanie temp silnika a więc i......

zużycia paliwa.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#49 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:31, 09.03.2019

Jakiś rok temu byłem na etapie poszukiwania auta - padło na Accorda, lecz nie mogłem zdecydować się czy kupić VII czy VIII generacje. Obie z zewnątrz mają w sobie to coś (8 wizualnie sprawia wrażenie masywniejszego).

Jeździłem tylko wersjami z silnikami 2.0 - jakoś nie mam faworyta między K a R serią. W temacie jazdy 7mka sprawia wrażenie zwartej, dobrze zbudowanej, 8mka po prostu nienagannie się prowadzi. Wnętrze dla mnie jest przepaścią między obiema generacjami - w 7g są oklepane linie kokpitu (taki civic z dawnych lat), natomiast wnętrze 8g jest inne, świeże, przyjemne jak na Japońca.

Wybrałem VIII lecz przy tych dwóch generacjach o wyborze decydują gusta użytkownika (poziom prezentują taki sam)


Użytkownik Uzumymw edytował ten post 19:33, 09.03.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Różnice

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq