Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

K20 VS R20A3

VIII Różnice

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:28, 07.02.2019

Właśnie z takim postem się liczyłem od posiadacza 7 generacji. Wiem że nie zrozumiesz przekazu, więc na darmo moje wypociny. Jakbyś kupił sobie 8 gen to byś widział wyraźną różnice w odczuciach z jazdy jak i w wyglądzie na plus 8. A że masz 7 to Ci się wydaje że nadal wygląda świeżo a tak nie jest :) Nie ma co porównywać nawet. Postaw sobie 8 gen a 7 to zobaczysz że 8 wygląda na auto pół klasy wyżej. Szkoda też moich słów, ale nie ukrywam że denerwują mnie takie osobniki co ich nie stać to musza zachwalać swoje. Nie stać mnie na Lexusa to nie mówię że jest gorszy... Swoją drogą mam kolegę co zachwala ponad inne auta stare volvo 850. Podsumowując każdy chwali swoje.


Użytkownik VTECkick edytował ten post 23:29, 07.02.2019

  • 0

#32 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 00:04, 08.02.2019

Ale chłopie...
Skąd pomysł że mnie nie stać? Bo nadal mam VII?? I co jeszcze, jak krytykuję iPhone'a to dlatego że mnie na niego nie stać?

Wiadomo że rozwój ma swoje prawa i V->VI->VII->VIII gen. to postęp i rozwój. Muszą być lepsze. Ale to nadal segment D, nawet nue premium, nie zaklinaj rzeczywistości.
W sumie to Ty brzmisz jak człowiek co wydał ostatnie pieniądze na VIII i próbuje udowodnić nie-wiadomo-co wszystkim dookoła a zwłaszcza userom wcześniejszych wersji. Szczególnie że nigdzie nie wspomniałem że VIII gen. jest gorszy (cokolwiek to znaczy).
Niestety chyba za bardzo gloryfikujesz swój pojazd. Choć mogę zrozumieć, bo ja do swojej Hondy wsiadam jakbym ubierał stare, ale megadopasowane buty. I dlatego jej nie zmieniam.

Tylko nie bajdurz, że jakikolwiek europejski Accord jest świeży i nowoczesny, jak popatrzysz na współczesną motoryzację to jest przepaść.
Po prostu mów że jest klasyczny i wykorzystuje starą, solidną technikę. Będzie uczciwej.

P.S. Szacun dla Twojego znajomego za umiłowanie 850. Naprawdę świetna konstrukcja. Jeden z tych pojazdów, do którego wsiadasz i jesteś "ponad". Prawie jak w starych Saabach.

Użytkownik Pete edytował ten post 00:08, 08.02.2019

  • 0

#33 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:06, 08.02.2019

Nie piszę że Accord 8 to premium tylko pół półki wyżej. Czytaj ze zrozumieniem. Kupiłem moje auto w salonie jako nowe ze wszystkim co było możliwe do dokupienia. O czym ty w ogóle do mnie mówisz ? Nie piszę że jest nowoczesny znowu tu widzę problem z czytaniem.... Ogólnie taka gadka z właścicielami starszych aut :(


  • 0

#34 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:31, 08.02.2019

OK, widzę że to raczej ciężki przypadek...
Dobra, powodzenia i szerokości!
  • 0

#35 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:40, 08.02.2019

Nie widzę tej półki wyżej w Acco VIII. Wnętrze ciaśniejsze, materiały wcale nie lepsze, wspomaganie elektryczne bo taniej, silnik to też niestety krok wstecz jeśli chodzi o fun z jazdy, rdzewieją w takich miejscach gdzie w VII korozji nie znajdziesz.  Parkuje w garażu obok VIII genów i jak dla mnie to napompowanie nadwozia to porażka, tylko się tym gorzej manewruje. Bagażnik w kombiaku też na - w stosunku do poprzedniej generacji. Z plusów to faktycznie VI bieg na trasie przydałby się w VII.


  • 0

#36 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 20:17, 08.02.2019

VTECkick, radzę uważać na ton wypowiedzi. Trochę dystansu kolego ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#37 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:19, 08.02.2019

VTECkick, radzę uważać na ton wypowiedzi. Trochę dystansu kolego ;)

A co w moim tonie jest złego ? Nikogo nie wyzywam ani nie poniżam. To już nie można nic napisać bo ktoś snuje jakieś domysły i nadinterpretuje treść ?


Użytkownik VTECkick edytował ten post 20:20, 08.02.2019

  • 0

#38 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:27, 08.02.2019

sky83 jak możesz twierdzić, że w VIII jest ciaśniej skoro buda jest szersza i rozstaw osi jest większy osobiście miałem VI, VII i teraz mam VIII i nie  ma mowy o tym że,VII jest obszerniejsza bo nie jest, wspomaganie elektryczne bo nie taniej a sprawniej i mniejsze obciążenie dla silnika, a ruda jest dokładnie tam gdzie w VII jeśli o nią nie dbasz. A k24z3 jedzie naprawdę nieźle i niejedna skodzianka może byc zaskoczona.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#39 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:01, 08.02.2019

VII Tourer ma większy rozstaw osi od sedana. K24Z3 spoko, ale jest bardziej problematyczny od K24A3 w VII. Nie przypominam sobie, żeby w VII była kampania na rdzewiejące maski i szyberdachy - patrz VIII przedlift. Wspomaganie elektryczne jest tańsze w produkcji i tutaj też problem ze stukającą tulejką w VIII. Poza tym nie to czucie samochodu w stosunku do hydrauliki.

 

A co powiesz na konfrontację bagażników: VII Tourer vs VIII Tourer? Jak dla mnie VIII już jest z epoki panowania księgowych i mocnego skrętu Hondy w stronę ekologii. 


Użytkownik sky83 edytował ten post 22:06, 08.02.2019

  • 0

#40 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:05, 08.02.2019

Z innej strony - trudno kupić auto lepiej wyglądające, wygodniejsze i lepiej jeżdzące w budżecie zarówno VII jak i VIII. 

VII - auto które ma nawet i 16 lat wciąż dobrze wygląda, VIII w szczególności polift - jak dla mnie prezentuje się rewelacyjnie. 

Co do zmian wizualnych - popatrzcie na paseratti lub każdą kolejną generację audi (których w PL jest o wiele więcej niż Hond) - zmiany zawsze były kosmetyczne..


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:10, 08.02.2019

  • 0

#41 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:17, 08.02.2019

Większy rozstaw osi o 1.5 cm :D haha a to na pewno więcej miejsca jest :D Na szerokość to w ogóle przepaść. K24Z3 problematyczny ? Od kiedy ? Wspomaganie elektryczne teraz jest w każdym aucie. Plus jego taki że wraz ze zwiększaniem prędkości układ robi się sztywniejszy. VII gen tourer to karawan jakich mało podobny do Volvo 850 :D
 


  • 0

#42 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:41, 08.02.2019

Ok już nie dyskutuje. Życze szczerze zadowolenia z Acco, bo na tle konkurencji to bezawaryjne i mające "to coś" pojazdy.


  • 0

#43 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:31, 28.02.2019

Ale macie problemy :) Zmieńcie na grupę VAG i będziecie mogli miesiącami dyskutować o problemach z silnikami :)


  • 0

#44 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:40, 28.02.2019

Właśnie z takim postem się liczyłem od posiadacza 7 generacji. Wiem że nie zrozumiesz przekazu, więc na darmo moje wypociny. Jakbyś kupił sobie 8 gen to byś widział wyraźną różnice w odczuciach z jazdy jak i w wyglądzie na plus 8. A że masz 7 to Ci się wydaje że nadal wygląda świeżo a tak nie jest :) Nie ma co porównywać nawet. Postaw sobie 8 gen a 7 to zobaczysz że 8 wygląda na auto pół klasy wyżej. Szkoda też moich słów, ale nie ukrywam że denerwują mnie takie osobniki co ich nie stać to musza zachwalać swoje. Nie stać mnie na Lexusa to nie mówię że jest gorszy... Swoją drogą mam kolegę co zachwala ponad inne auta stare volvo 850. Podsumowując każdy chwali swoje.

Miałem VIII, teraz mam VII i o ile, że VIII jest ładniejsza od VII się zgodzę to na pewno nie z odczuciami z jazdy. Lepiej jeździ mi się VII.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#45 jurcek

jurcek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 06.03.2019

Wspomaganie elektryczne teraz jest w każdym aucie. Plus jego taki że wraz ze zwiększaniem prędkości układ robi się sztywniejszy.

Argument nie powiem skąd... W 30to letniej Prelude mam to samo, "na hydraulice" i nazywa się to 'progresywny układ wspomagania kierownicy'. Wspomaganie elektryczne to lipa, jeśli chodzi o przyjemność z jazdy. Za to dzięki niemu możliwe są różne programy wspomagające kierowcę- ale kto tego potrzebuje...
Kogoś auto jest chyba najlepsze :D
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Różnice

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq