Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

K20 VS R20A3

VIII Różnice

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:03, 19.03.2018

witam czy może mi ktoś napisac jakie są rożnice miedzy silnikiem acco 7 2.0 k20 a acco8 2.0 r20a3 , chodzi mi o elastyczność spalanie awaryjność,wiem ze w k20 sa 2 wałki a w r20a3 jeden dobrze pisze ? 


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:07, 19.03.2018

dobrze piszesz...

 

jak dla mnie elastyczność podobna, duzy plus, że w R20 jest 6cio biegowa skrzynia..R20 jest odwrotnie zamontowana niż k20..oba silniki są dobrymi motorami - odradzam k20a6 z początku produkcji..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:46, 20.03.2018

Te pierwsze k 20 mialy wadliwe walki,czyli duzych roznic w elastyce nie ma,a chcac zalozyc gaz pod r 20 jak to jest w praktyce jest potrzeba zakladac lubryfikacje co ile regulacja luzow zaworowych
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:42, 20.03.2018

nie zakłada się żadnej lubry

regulacja zaworów MAX co 20 tyś km

ja sprawdzam u siebie profilaktycznie co 10 tys przy zmianie oliwy i filtrów


  • 0

#5 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:33, 20.03.2018

nie zakłada się żadnej lubry
regulacja zaworów MAX co 20 tyś km
ja sprawdzam u siebie profilaktycznie co 10 tys przy zmianie oliwy i filtrów


Wolek ile masz nalatane jezdzisz na 0w20?,jakie pobory oleju na lpg,jazda w 5 osob jedzie to jako do 4 tys czy tez szalu nie ma
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:13, 20.03.2018

nigdy nie zalewałem i nie zaleje 0W20

niecałe 140 tys km

5w30 millersa

co to jest pobór oleju???

dla mnie wystarczająco jedzie.


  • 0

#7 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:06, 20.03.2018

No wlasnie co to pobor oleju 😕 chce kupic ten samochod za 60kola ale co dzwonie w sprawie kupna kazdego co pytam mowi ze bierze jak to honda litr czy 2 musi dolac a kupic takie drogie auto i zeby byl pobor to cos nie halo,2.4 wiem ze musza wziasc ale 2litrowka myslalem ze nie bedzie miala z tym problemu,dlatego zbieram informacje zeny nie wtopic
  • 0

#8 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:16, 20.03.2018

wziasc

 

Litości! WZIĄĆ :D Nie promujmy tu Pawłowicz ;)


  • 0

#9 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 14:07, 20.03.2018

Litości! WZIĄĆ :D Nie promujmy tu Pawłowicz ;)

 I interpunkcja kolego ! Bo źle się to czyta ;)

 

 

Aktualnie w domu są VII 2.0 AT i VIII 2.0 AT, co do elastyczności i spalania to moim zdaniem R20 lepiej wypada pod tym względem, no i dźwięk silnika tez przyjemniejszy. W VII mam zalany Neste 5W30, a w VIII 0W20 Motula (wcześniej 5W30) to podczas normalnej jazdy w mieście, a w trasie zazwyczaj nie przekraczającej  +/- 160km/h i wymianie oliwy co około 10tyś/1rok nie dolewałem nigdy oleju w jednym i drugim.
W poprzednich VII 2.0 manualach gdzie przebiegi w dniu sprzedaży podchodziły pod około 200tyś, jeździły wszystkie na Valvoline 5w30, też poborów od wymiany do wymiany nie było, ale minusem w VII jest skrzynia 5 biegowa jak pisał wcześniej Edson, przydałaby się na trasę jednak 6b.
Oczywiście jakieś tam ubytki oleju mogły być, ale praktycznie nie zauważalne.


  • 0

Japan forever !


#10 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:27, 20.03.2018

Autko za 60 kola i kupic 2 l oleju od wymiany do wymiany (10/12k km) to problem?! Zeby tylko takie problemy byly to bralbym w ciemno :-)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Egonix

Egonix
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 20.03.2018

Autko za 60 kola i kupic 2 l oleju od wymiany do wymiany (10/12k km) to problem?! Zeby tylko takie problemy byly to bralbym w ciemno :-)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

2L to chyba już trochę dużo. Moja R20A3 przy przebiegu 100k km zalana amsoilem 0W30 miedzy wymianami potrzebuje jakies 0,5-0,6L dolewki. Wczesniej zalewana przez ASO shellem 5W30 0,8-0,9L. Przy 2 litrach bylbym się wyjechać gdzieś dalej....

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 22:00, 20.03.2018

Litra zawsze mozna wsadzic w bagaznik a watpie abys robil jednorazowo trasy 5k km... nie przesadzajmy ;-) nie jest to moze rewelacja, ale tragedii tez nie ma przy takim spalaniu...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 pitercat

pitercat
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:18, 26.03.2018

Witam. U mnie w VIII R20 przebieg 137000 wymiana co 15k i tak naprawdę od wymiany do wymiany nie muszę dolewać oleju. Ostatnio zdążyło mi się dolać ale tylko dla tego że wymiana miala być 300 km temu. Jakbym pojechał idealnie w terminie to nic nie musiałbym dolewać. Olej Shell 5w30. Zawory regulowane co dwie wymiany oleju czyli 30k. Samochód na LPG. Spalanie od 10,5 do 12,5 l. Pozdrawiam
Accord VIII R20
  • 0

Pozdrawiam


#14 accord giedlaro

accord giedlaro
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:leżajsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:41, 26.03.2018

W mojej poprzedniej cl7 nie brał wcale zalane zawsze Motul eco clean 5w30 a w obecnej  R20 przejechałem do dzisiaj 5300km bo kupiłem auto dwa miesiące temu i też nie stwierdziłem żadnego poboru zalane jak wyżej


  • 0

krzysiek


#15 Przemowsky

Przemowsky
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 03.01.2019

Silnik z jednym wałkiem przy tej samej liczbie zaworów zawsze będzie mialy lżej.
Na marginesie - Accord VIII 260tys, świeżo założony lpg, zawsze latany na Motulu 5w30. Żadnych ubytków, wymiany co 10tys.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Różnice

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq