Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z odpalaniem na mrozie

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

ric0
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 17.03.2018

Witam , posiadam honde accord  VI  2.0 benzyna , mam problem z odpalaniem gdy jest  temperatura ponizej  -5 stopni , bardzo dlugo kreci i zeby odpalil musze dodac gazu ,  gdy nie ma mrozow  odpala idealnie , cos jest nie tak ale nie wiem  co ,  moze ktos mial podobny problem ,  dodam ze  akumulator jest nowy , nowe tez sa swiece .


  • 0

#2 marek1145

marek1145
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • SkÄ…d:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 17.03.2018

Masz LPG? Moze zle ustawiona mieszanka i przy odpalaniu zalewa benzyna albo puszczaja wtryski lpg. Bywaly przypadki z podobnymi objawami, a winowajcÄ… byl czujnik temp plynu chlodzacego.


  • 0

#3 ric0

ric0
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 17.03.2018

nie mam gazu , czujniki  temperatury sprawdzalem kompem i pokazywaly taka sama temperature jaka  byl na dworzu .


  • 0

#4 uncle

uncle
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS Nighthawk Black
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 17.03.2018

Mam to samo w 1.8 f18b2. Bez gazu. Do tej pory wykluczone: akumulator, świece, kable, rozrusznik, czujnik Ect, olej...myślę jeszcze o filtrze paliwa ale nie zdążę tego sprawdzić tej zimy

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 ric0

ric0
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 17.03.2018

Mam to samo w 1.8 f18b2. Bez gazu. Do tej pory wykluczone: akumulator, świece, kable, rozrusznik, czujnik Ect, olej...myślę jeszcze o filtrze paliwa ale nie zdążę tego sprawdzić tej zimy

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

filtr paliwa wymieniony  mam  wiec raczej to nie pomoze ,  a co to za czujnik etc  , mozesz cos wiecej napisac


  • 0

#6 uncle

uncle
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS Nighthawk Black
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 17.03.2018

Jest to czujnik o wspominał marek. Czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 ric0

ric0
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 17.03.2018

Jest to czujnik o wspominał marek. Czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

no ja sprawdzalem  kompem na zimnym silniku czy czasem nie pokazuje ten czujnik jakiejs dziwnej temperatury  ale byla  dobra , no chyba ze to nie ma znaczenia na walniety czujnik


  • 0

#8 uncle

uncle
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS Nighthawk Black
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 19.03.2018

dodam że zawory prawidłowo ustawione przed zimą przez Seth'a.

 

Ja mam wrażenie że im zimniej tym jest mu trudniej - myślałem że może alternator stawia opór albo pompa klimy.

Odnośnie czujnika Ect tak sobie teoretyzuję, że może jeszcze do sprawdzenia jest przewód którym idzie dana rezystancja do kompa. Na wszystko trzeba jednak czasu ;)

 

Wpisz w google grafika "honda ect resistance" i zobaczysz wykres jakÄ… rezystancjÄ™ podaje czujnik w danej temperaturze.


  • 0

#9 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 19.03.2018

Kręcisz nim za pierwszym razem do odpalenia czy na dwa razy ?
Myślałem w tamtym roku że mi aku pada ale wyczytałem na forum że te auta tak mają. Przy mrozach zawsze zakręce nim na 2-3 sek i za drugim razem odpala od strzała bez zająknięcia


  • 0

#10 uncle

uncle
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS Nighthawk Black
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 20.03.2018

za pierwszym razem do odpalenia. Może jest to jakaÅ› metoda,dziÄ™ki -  ale odpalanie na raty przy -5 brzmi nieco zabawnie....


  • 0

#11 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • SkÄ…d:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:22, 20.03.2018

Spróbuj włączyć zapłon, nie kręcić, wyłączyć i włączyć jeszcze raz i dopiero kręcić. Może coś z paliwem.
  • 0

#12 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:32, 20.03.2018

za pierwszym razem do odpalenia. Może jest to jakaÅ› metoda,dziÄ™ki -  ale odpalanie na raty przy -5 brzmi nieco zabawnie....

 szkoda rozrusznika i akumulatora jak krÄ™cisz przez powiedzmy ponad 10sek, spróbuj zrobić tak jak ci pisaÅ‚em 


  • 0

#13 ric0

ric0
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • SkÄ…d:olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 20.03.2018

a co myslicie o module  zaplonu , moze  on ma na to wplyw


  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:59, 21.03.2018

Nikt z was nie napisał czy wymieniał kopułkę i palec zapłonowy. Te części też się zużywają, może nie co 10-20 tys ale co 50 pasuje zaglądnąć w jakim stanie są styki kopułki i czy nie wypalone za bardzo już?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq