XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
SpadajÄ…ce obroty po puszczaniu gazu automat
#16
Napisano 21:54, 08.02.2023
#17
Napisano 22:47, 08.02.2023
Wysłane z mojego 2201116PG przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 00:17, 16.03.2023
Chlopie. Poddaj się edukacji bo bredzisz. Tylko tej praktycznej edukacji. Skrzynia sama w sobie nie ma żadnego czujnika. A luz zaworowy w Hondzie ma naprawdę spore znaczenie.
Chyba, że chcesz mnie przekonać, że brak ciśnienia nie ma wpływu na pracę silnika i skrzyni.
Dość często zdarza się, że osoby mające M/T też mają ten problem i bardzo często zdarza się, że problem lezym m.in. po stronie luzu zaworowego a czasem po stronie elektronicznych podzespołów
Nie zajrzalem w esm to racja (peugoty i czuniki) wciaz nie zmienia to faktu, ze luz zaworowy jest tutaj czesto wymieniany jako winowajca byle czego, a w wiekszosci przypadkow okazuje sie, ze jest on poprawny lub w dopuszczalnym zakresie.
W co drugim temacie wyskoczysz z zaworami jako remedium na wszystko, a potem dalej nie dziala. Nie na tym polega diagnostyka. Pomijam, ze zachowanie luzu zaworowego posrednio widac na krotkoterminowych korektach. Ustaw na 0.30cala to zobaczysz
LPG: (to nie teoria tylko praktyka)
Stale monitoruje ulozenie mapy gazowej wzgledem benzynowej. Niestety instalacja optima nano z alexlpg. Wynika z tego jeden bardzo powazny problem. Sterownik lpg bazuje na pewnych algorytmach, ktore sa uzaleznione od ustalonych przez nas mnoznikow, wykresow i calej listy dupereli. Wplywa to na czasy wtryskow, etc.. Od blisko 140kkm widze, ze te algorytmy sa niekoniecznie zgrane. Tak jest od nowosci (wtryski raz wymienione). Domyslnie nigdy to nie dziala, zawsze w jakims zakresie silnik dostanie czkawki. Osobiscie kilka razy udalo mi sie zestroic ta instalacje tak, zeby przestala pluc katalizatorem, ale przynajmniej jezdzi normalnie bez turbo-dziur Wiem tez, ze w wiekszosci hond jest to niespotykane, wiec problem lezy gdzies indziej, np. w wiecznie dziurawym dolocie, ale napewno nie w zaworach. (no moze w czyms co wplywa posrednio na zawory, np. zawor od vteca)
** Proponuje zakup taniego kabla + instalacje programu od instalacji i wrzucenie map/korekt na forum, wtedy daje to jakis obraz. **
Pewnym remedium na LPG jest uzywanie sterownika z dopieciem do OBD. Stale dopiecie, a nie tymczasowe na strojenie. Wtedy wiadomo, ze lpg ma na czym bazowac, a nie wymysla wszystko za nas. Moim zdaniem strojenie lpg bez sterownika z dopietym obd nie ma sensu i trzeba szukac kompromisu. Dobrze to wiedziec od razu jak kupuje sie instalacje no i wiadomix, zawory co 10-30k, bo na bank wydechowe sie skurcza.
No na koniec nic ciekawego, bo jako ze lpg mozna odciac to oceniam, ze przynajmniej u mnie wplyw na latajace obroty po puszczeniu gazu i inne dziwne rzeczy ma delikatnie rozjechany rozrzad lub cala przepustnica (zjawisko obecne od 230k do ~380k). Jezeli te elementy dozyja wymiany to nie omieszkam wam przedstawic tej relacji, zeby potwierdzic, ze to zadne zawory
Przypominam tylko - jazda na LPG z gaziarzem to poprawne odczyty bo jest podpiety, byc moze ma dodatkowo odczyty obd z silnika po wifi, potem wszystko odpina i sterownik wraca na swoje tory
*ELM nie odczytuje korekt czasow wtrysku benzyna vs gaz. Robi to soft od gazu.*
#19
Napisano 01:06, 16.03.2023
O WiFi z gniazda obd to jeszcze nie słyszałem ale przez bluetooth owszem. Może wydaje się, że się czepiam ale jednak nie.
Dodatkowo napisze, że remedium na LPG jest od czasu do czasu jazda na Pb w takich samych warunkach jak jeździmy na LPG
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#20
Napisano 08:21, 16.03.2023
#21
Napisano 09:26, 21.03.2023
Dołączę do tematu bo problem pojawił się i u mnie z tym, że dodatkowo jest też problem z jazdą na gazie. Obroty na benzynie zachowują się tak jak w filmie przedstawionym przez kolegę wyżej. Dodatkowa sprawa auto nie chce jeździć na instalacji LPG (nie przełącza się). Sprawdziłem błędy na komputerze gazowym i wywaliło błąd "brak obrotów". Luzy zaworowe robione jakoś ok. 5 tys km temu (robię je co 10tys km) i u człowieka, który na pewno robi to dobrze. Filtry gazu wymienione też jakoś ok 4-5tys km temu. Tropem w moim przypadku jest coś co odpowiada za informację o obrotach do komputera gazowego. Z racji, że błąd pojawił mi się wczoraj wieczorem to nie analizowałem jeszcze dokładnie gdzie mam podłączony przewód za to odpowiedzialny (czy sygnał brany jest z wtrysków benzynowych, cewek czy czujnika położenia wału). Być może w moim przypadku problemem jest samo połączenie (kabel) bądź coś ze sterownikiem gazu. Sterownik Stag 4 Qbox plus.
#22
Napisano 10:17, 21.03.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#23
Napisano 07:41, 22.03.2023
Wychodzi na to, że sygnał mam podłączony pod wtryski. Zmiana w ustawieniach na cewkę bądź czujnik położenia wałka powoduje, że komputer nie wyświetla obrotów (pokazuje 0). Czy to dobrze czy źle tego jeszcze nie wiem. Problem z gazem wydaje się rozwiązany. Zrobiłem aktualizację oprogramowania, wypiąłem sterownik od zasilania na jakiś czas. Po podłączeniu i uruchomieniu dawał info o za niskim ciśnieniu gazu. Wymieniłem filtry (nie były jakoś mocno brudne), zrobiłem auto kalibracje i na gazie jeździ. Pozostaje mi teraz strojenie.
Niestety obroty działają tak jak na filmie załączonym przez kolegę w pierwszy poście.(na LPG i PB). Co ciekawe zauważyłem, że to raczej jakiś problem z "wyświetlaniem ich" bo po odpuszczeniu gazu na obrotomierzu spadają, ale nie słychać zmiany pracy silnika, czyli tak jakby trzymał te obroty co powinien. Umówię się na profilaktyczną regulację luzów zaworowych żeby mieć pewność czy to przez to (mimo że regulowane ok 5tys. temu).
#24
Napisano 19:23, 27.03.2023
Skoro twierdzisz, że ELM nie odczytuje korekt wtrysku Pb vs LPG to Twoje wypociny teoretyczne są na marne. Trzeba nauczyć się obsługi programu, porobić wykresy, można też sobie po prostu zapisywać. Możliwości jest sporo.
O WiFi z gniazda obd to jeszcze nie słyszałem ale przez bluetooth owszem. Może wydaje się, że się czepiam ale jednak nie.
Dodatkowo napisze, że remedium na LPG jest od czasu do czasu jazda na Pb w takich samych warunkach jak jeździmy na LPG
Soft od lpg odczytuje to i to, tyle.
Wifi z gniazda obd - mialem na mysli elm327 na wifi po wirtualnym porcie COM.
Użytkownik pepedombo edytował ten post 19:23, 27.03.2023
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Obroty
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych