Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Spadające obroty po puszczaniu gazu automat

VII Obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 blizna13

blizna13
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Żuromin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 16.03.2018

Jadę na D na np 5 biegu puszczam gaz i obroty spadają na chwilę poniżej 1 tys i wracają do normalnego poziomu. Co może być przyczyną? Dzieje się tak nie za każdym razem jak puszczę gaz ale tylko podczas jazdy i na rozgrzanym silniku.
Jest jeden błąd zbyt wysokiej temperatury sondy lambda.

Użytkownik blizna13 edytował ten post 06:37, 17.03.2018

  • 0

#2 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 05.02.2023

U mnie to samo, szukam rozwiązania już długi czas
  • 0

#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:04, 05.02.2023

Błąd wysokiej temp sondy? Pierwsze słyszę.
Spinacz w dłoń i wymrugac błędy. Jeśli jest LPG to sprawdzić i ew wyregulować luz zaworowy, do tego sprawdzić drożność katalizator no i najważniejsze czy na Pb i LPG jest to samo czy tylko na konkretnym paliwie?

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 19:05, 05.02.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#4 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 05.02.2023

U mnie luzy zaworowe wyregulowane z tego właśnie powodu, kat okej, podmienialem przepustnicę i potencjometr bo wtedy wyskakiwał mi błąd p2135, kalibracja zrobiona, błąd zniknął a to spadanie obrotów nadal zostało, zmieniałem też sondę bo coś świrowała. U mnie dzieje się to na benzynie i LPG. Długi czas już ja to męczy a mnie tylko irytuje..
  • 0

#5 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:55, 06.02.2023

Co maja luzy zaworowe do skrzyni biegow? Niewiele.

 

Pomoze pewnie wymiana skrzyni. Zalezy gdzie jest czujnik. Wszystko wksazuje na to, ze skrzynia A/T posiada czujnik sama w sobie bo nikt od strony M/T nie ma takich problemow. W peugocie mam takowy czujnik w skrzyni M/T i czasami pokazuje takie same glupoty, czyli obroty spadaja na 1k i swiruje, a wszystko dotyczy czujnika umieszczonego w skrzyni, a nie tego jak ustawione sa zawory.

 

Zawory w tym modelu tez sa manualnie regulowane, ale po tym jakie hece ustawialem w hondzie nie ma opcji, zeby mialo to jakis zwiazek. Za duzo wymagacie od starego, zmeczonego MCU.


  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:28, 06.02.2023

Chlopie. Poddaj się edukacji bo bredzisz. Tylko tej praktycznej edukacji. Skrzynia sama w sobie nie ma żadnego czujnika. A luz zaworowy w Hondzie ma naprawdę spore znaczenie.

Chyba, że chcesz mnie przekonać, że brak ciśnienia nie ma wpływu na pracę silnika i skrzyni.
Dość często zdarza się, że osoby mające M/T też mają ten problem i bardzo często zdarza się, że problem lezym m.in. po stronie luzu zaworowego a czasem po stronie elektronicznych podzespołów
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:47, 06.02.2023

Bardzo wiele praca silnika, ma wspólnego ze skrzynią biegów, łącznie z zaworami i całą resztą, wszystko ma być na tip top, już 25 letni Accord z b7xa skrzynia miała adaptację i "naukę" po sterownikach/ parametrach silnika. Dziwnym trafem po ustawieniu zaworów w moim j30 czy f23 skrzynia przestała przeciągać i płynniej biegi zmieniać. Także polecam trochę praktyki, a nie porównywanie do peugeota i wprowadzanie ludzi w błąd.

Tak samo jak mapa LPG ma się pokrywać z mapą benzyny, inaczej nie będzie działać poprawnie.


Kolega niech zakręci butlę LPG, zrobi adaptacje przepustnicy, pojeździ i oceni pracę na samym bp, możliwe że sam reduktor jest niesczelny i stąd cyrki na bp i LPG.

Temat popularny i nawet ostatnio omawiany, wszystkiemu winny reduktor.

Do tego przypięty jest taki temat :

http://www.accordklu...-benzyna/page-1
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 07.02.2023

Bardzo wiele praca silnika, ma wspólnego ze skrzynią biegów, łącznie z zaworami i całą resztą, wszystko ma być na tip top, już 25 letni Accord z b7xa skrzynia miała adaptację i "naukę" po sterownikach/ parametrach silnika. Dziwnym trafem po ustawieniu zaworów w moim j30 czy f23 skrzynia przestała przeciągać i płynniej biegi zmieniać. Także polecam trochę praktyki, a nie porównywanie do peugeota i wprowadzanie ludzi w błąd.
Tak samo jak mapa LPG ma się pokrywać z mapą benzyny, inaczej nie będzie działać poprawnie.
Kolega niech zakręci butlę LPG, zrobi adaptacje przepustnicy, pojeździ i oceni pracę na samym bp, możliwe że sam reduktor jest niesczelny i stąd cyrki na bp i LPG.
Temat popularny i nawet ostatnio omawiany, wszystkiemu winny reduktor.
Do tego przypięty jest taki temat :
http://www.accordklu...-benzyna/page-1



A dam radę samemu to zrobić? Jestem za granicą i nie chce narobić biedy, bo auto mi potrzebne na codzień, a do najbliższego przyjazdu do Polski autem jeszcze daleko...
Ale tak w sumie to zanim się pojawił błąd p2135 i to spadanie obrotów (bo moim zdaniem pojawiło się to wtedy) czyli jakieś 2-3 miesiące wcześniej, byłem u szpecow od gazu na serwis, zmianę filtrów itd. wgrali mi nowa mapę od gazu z tego co pamiętam i było dobrze, wszystko śmigało tak jak wcześniej. Więc nie wiem czy to wina gazu
  • 0

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:28, 07.02.2023

Na początek zakręć butlę z gazem tylko, to dasz radę zrobić.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 08.02.2023

Zakręciłem i byłem się przejechać, zrobiłem jakieś 30 km i dalej to samo
  • 0

#11 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:28, 08.02.2023

Stan oleju w silniku? Ktoś sprawdzał rozciągnięcie łańcucha?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#12 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 08.02.2023

Stan oleju taki jak powinien być, łańcuch też
  • 0

#13 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:30, 08.02.2023

Dobra, to co rozumiesz przez wgranie nowej mapy od gazu. Pierwszy raz się z tym spotykam. Nigdy nie wgrywałem nowej mapy do LPG.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#14 Rcwik

Rcwik
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 08.02.2023

Chodziło mi o aktualizację sterownika, mój błąd, nie mogłem sobie przypomnieć tego na tamten moment
  • 0

#15 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:47, 08.02.2023

Aktualnalizacja sterownika nie ma nic wspólnego z mapą. Istnieje możliwość, że mapa LPG jest źle skonfigurowana a to ma spory wpływ na mapy w OEM sterowniku. Znam to z autopsji, sam na dziś dzień borykam się z podobnymi problemami ale z braku czasu nie jestem w stanie tego wykluczyć. Polecam mieć JEDNAKOWE paliwo w zbiorniku benzyny, zebrać wtedy mapy Pb, i dopiero wtedy regulować LPG
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq