XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nadmierne spalanie oleju silnikowego - problem rozwiÄ…zany
#31
Napisano 19:48, 21.01.2019
#32
Napisano 21:25, 21.01.2019
Można by zrobić ujście do atmosfery ale ma być ekologicznie...
Tyle, że wtedy nie masz podciśnienia wytwarzanego przez kolektor ssący więc ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie.
O ile przy spokojniej jeździe nie jest to problemem to przy pałowaniu już tak. Dlatego np OCT montować się powinno wylotem nie do atmosfery ale do kolektora ssącego. A propo tych co sobie montują filterki na odpowietrzeniu.
#33
Napisano 21:43, 21.01.2019
ESM w dziale klubowiczów wystarczy opłacić składkę.
dzięki za info.
pozdrawiam
-Grzegorz-
#34
Napisano 10:37, 22.01.2019
Myślałem że to może być zawór pcv ponieważ po wymianie uszczelniaczy zaraz dokonałem sprawdzenia tzn kręcenie pod czerwone pole połączone z długim hamowaniem silnikiem na niezbyt długim odcinku tj 50 km i nie stwierdziłem zauważalnego ubytku oleju silnikowego więc postanowiłem powtórzyć test tylko trochę drastyczniej i na tym samym odcinku wziął 300 ml. Pomyślałem wówczas że to może ten pcv, wypiąłem od niego wężyk z kolektora ssącego i założyłem na ten wężyk szmatę(funkcja filtra) a krociec w kolektorze ssącym zaślepiłem, powtórzyłem test i brak zauważalnego ubytku oleju. Miałem trasę około 500 km i nie unikałem hamowania silnikiem, jazda dynamiczna i na bagnecie ubyło trochę oleju 3mm ponad max i obecnie jest max. Do wymiany uszczelniaczy zaworowych skłoniło mnie brak spalania oleju silnikowego mimo kręcenia unikając całkowicie hamowania silnikiem.
#35
Napisano 11:49, 22.01.2019
Jeżeli układ jest sprawny te tzw hamowanie silnikiem nie ma wpływu na zużycie oleju, bo tak czy siak skrzynia korbowa jest zawsze odpowietrzana. Jeżeli zaworek będzie zamknięty przy zamkniętej przepustnicy całe opary pójdą kanałem obejściowym zanieczyszczając go w szybkim tempie.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 01:35, 20.03.2020
Z góry dziękuję.
#37
Napisano 02:10, 20.03.2020
Panowie gdzie dokładnie w VIII gen. 2.0 benzynce jest zlokalizowany ten zawór pcv? Może macie jakieś zdjęcie albo schemat.
Z góry dziękuję.
#38
Napisano 07:08, 20.03.2020
Panowie gdzie dokładnie w VIII gen. 2.0 benzynce jest zlokalizowany ten zawór pcv? Może macie jakieś zdjęcie albo schemat.
Z góry dziękuję.
Daj spokój z tym zaworem, to strata czasu. Masz ten sam rocznik co ja a więc wadliwe pierścienie tłokowe a zwłaszcza olejowe, które łatwo się koksują, przez co nadmiar oleju nie wraca do miski olejowej.
#39
Napisano 09:54, 20.03.2020
#40
Napisano 11:28, 11.04.2020
#41
Napisano 12:33, 11.04.2020
#42
Napisano 13:42, 11.04.2020
#43
Napisano 14:05, 11.04.2020
#44
Napisano 14:28, 11.04.2020
#45
Napisano 14:51, 11.04.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Spalanie oleju, zużycie oleju, nadmierne spalanie oleju
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych